Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 482 total)
  • Author

Hej kul med en journal! Får man fråga vad du heter? är nämligen också från Östersund från början… :)
    Åhh jag håller med, riktigt söt vovve ;)

Liinda wrote:
    Hej kul med en journal! Får man fråga vad du heter? är nämligen också från Östersund från början… :)
    Åhh jag håller med, riktigt söt vovve ;)

Lars-Olof Moberg var namnet, men är ju från Brunflo egentligen. :happy:
    Pma gärna fåru veta mer :whistle: , kanske gått på samma skola. Beror på när du flyttade…

Kul att det blev en journal här :friends: Kör hårt och lycka till med träningen :bb2:

Där kom journalen ju :yahoo: :friends:

Kul med bilder…sånt gillar vi!!!

kör hårt :emo-thumb

oppps blev fel h

LiMi o Tess Efter lite påtryckningar ;) så blev det här istället.
    Bilder är ett måste, speciellt som jag skaffade ny mobil med kamera i helgen. Passande va…. :whistle: :nerd:

Tack o fortsätt o köra hårt tjejer!

Geo Nope, har inte gjort VO2max-test. Bara ”ligga-still-testet” med min Polar S510. Där blev det 45-47 ml/kg/min, vet inte hurvida det stämmer. Har en vilopuls på ca.34bpm.

Härligt med en cyklist till!
    Huvudsaken är att man har roligt på cykeln o får en bra tur. Ifjol körde jag bara Hisingen Runt (3h56min), Jubileumsloppet (3h22min) o Viareds Sjön runt (2h02min) Men Team MA drog ganska mycket på Viared runt, gratishjälp…:|

En träningskompis körde Nationaldagsloppet, vurpade två gånger men tog sig i mål på 3:08,30. Han tyckte det var grymma backar, ska bli skoj i år!

Vilodag[/b]

Sitter här o håller på o krypa ur skinnet, men får lugna mig till imorronbitti. Då är det styrketräning som gäller igen.

Får stilla min abstinens med litet besök på Body
    Sen en film kanske kan hjälpa, SAW2 blire nog…

Nu ere ”bästa fysiken” den nionde april som gäller. En bildtävling, men alltid en början.

Ju mer man kikar in i Mini Åsas o Fevers journal, ju mer sugen blir man….på Body Fitness…
    Har bara så väldans långt kvar, ser nog bara löjligt ut om jag deffar nu…..men kunde Åsa…..kanske, eventuellt jag……om något år….oxå kan……:o

Diggar dagbok8)
    Mer kondis åt folket……….och lite muskler:)

Ser bra ut! Kör hårt! :up:
    Bra vilopuls förresten, ligger själv i de trakterna!
    Mer kondition åt folket! :yahoo:

Ha så kul med skräckfilmen ikväll, bli inte mörkrädd bara! :D

Lalla wrote:
    Ju mer man kikar in i Mini Åsas o Fevers journal, ju mer sugen blir man….på Body Fitness…
    Har bara så väldans långt kvar, ser nog bara löjligt ut om jag deffar nu…..men kunde Åsa…..kanske, eventuellt jag……om något år….oxå kan……:o

Klart att du KAN!!!
    Alla kan och så även du :)
    Även om inte mitt sikte är inställt på tävling så får man tänka att ingenting är omöjligt! För det är bara så sant som det är sagt :p
    Kämpa på!!!

Ååååååååååååååååååh SAW2 ;)
    I löööved it.. höll på att bajja ner mig :D men ändå :|

FEVER Sant, men huvudsaken man har roligt :yahoo:

Katti Tack, har blivit ngr mil genom åren. Apropå din mörkerträning ikväll. Körde i bäckmörker veckan innan jul, inte smart ute i skogen på cykel utan fungerande lyse :helpme:
    Filmen rekomenderas på något sjukt sätt…:

Ina Härligt positiv inställning, den som lever får se ;)

geo Oj, 70!? Det är riktigt bra. Näe, tvivlar iof. på ligg-testet. Men man kan ju jämföra med sig själv i alla fall.
    Prövat o kolla ortostatiska pulsen under förkylningen? brukar man se ganska bra om man bör träna eller inte. Förkylning é inte o leka med, en lagkamrat fick hjärtmuskelinflamation pga. det.:(
    Mtb o dubbdäck i all ära, tacka vet jag racer på förmiddag och en klassiker på Eurosport efteråt…

mela Gillar också både ettan o tvåan, men jag mådde inte bra 30min efter filmen… Då tjejen blev nedslängd bland sprutorna, eller i början….*brrr*
    Jag é nog sjuk tror jag, att man gillar o se sånt. Men det är ju bara film….:p
    *väntar på trean*

Nu ere sovdax, upp sex för o köra STYRKA innan jobbet!

Det är en del Kolofolk här :D

Jag tror iaf att du kommer till stjärnorna :yahoo:

Så jag inte glömmer det, lycka till med en viss fototävling!

fototävling??? vad innebär d? :D

kör hårt :emo-thumb

geo Är ett pulsmått.Det tas då man precis vaknat o ännu inte klivit upp ur sängen, känn pulsen i liggande ställning. Ställ dig upp o ta den på nytt, skilljer det mer än 20slag så bör en vilodag vara på sin plats. Kan vara pga. hård belastning genom träning eller sjukdom/infektion.
    Stämmer väl inte jämt, men går att använda som riktmärke. 23är ju ok, hade över 35 då jag var som mest övertränad. :(

10%-fel bara, tja. inte så illa ändå…:happy:
    Har en Giant alu-racer o en hardtail Merida mtb som idag är utrustad med dubbdäck o skärmar. *bilder kommer*
    Själv då?
    Tror förresten jag ska köra Bergakungatempot den 26april om vädret tillåter.

Helena B Ditt stöd värmer, jag kommer behöva det. 😮

Tess Man tar tre bilder på olika poser, sedan skickas dessa in. En referensbild där man håller i en dagstidning ska också med bara för o styrka datumet. Sedan blir man bedömd så gott det går utifrån bilderna, en form av BB/BF tävling kan man kanske kalla det. Kika mer på annat forum *pssst, kolo* :|

Mycket snack o lite verkstad för min del, men idag var det dax. Kände mig laddad efter min vilodag igår.
    Körde 15min löpning som uppvärmning, var länge sedan jag sprang senast kände jag. 😮

Har förresten fått roligt uppdrag på jobbet också, sitter lite med hälsa/kost även där. Haft fyra seminarier på två dagar o har ett till imorron. :happy:

11/1-06[/b]

Jaha, idag blev det styrketräning för hela slanten!

Militärpress 54,5kg 9-6-2reps
    Ab-Wheel max 15-10-8
    Benspark 80kg 10-8-5
    Liggande vadpress (benpress) 240kg+släde 10-7-3
    Axellyft utåt 15kg 10-8-5
    Crunch i maskin 47,5kg 10-5-4
    Benpress 210kg+släde 10-7-5
    Triceps liggande med EZ-stång 34kg 10-7-4

Tid: 08:10
    Motivation energi: 4

Kommentarer:Pigg o alert, full av positiv energi. Tror Body forumet är bra motivation! :worship: Ökade i nästan alla övningar…

Ahaa.. NU fattade tröga Susanne varför folk står och håller i en dagstidning! 😮 Har sett att de gör det på såna där body-for-life-bilder och undrat varför i hela fridens namn de håller i en tidning! :D Haha.. måste nog göra en uppdatering av min hjärna!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 482 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.