Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 januari, 2006 at 21:17 #984618Anonym anvandareMember
Häpp, nu blir det till o rensa i skafferiet. Fick hem en säck naturellt Vasslekoncentrat på nätta 15kg. :bb:
Titta…….tre burkar Leanol som jag inte ens ville ha, nåja. Är väl användbart vid deffen kanske…:happy: en t-shirt, shaker o en handduk låg med också.
11 januari, 2006 at 21:28 #984619Anonym anvandareMemberGo kväll i stuga[/b]
När tog du bilden med tidning i hand och när ska ju ta den sista bilden innan allt skickas in? Är det Body-for-life som håller i tävlingen?
Är rätt impad av din viktuppgång :worship: Hur mycket har du kvar till din målvikt?
Lycka till![/b]
11 januari, 2006 at 21:50 #984620Anonym anvandareMemberH
11 januari, 2006 at 22:06 #984621Anonym anvandareMemberLalla wrote:11 januari, 2006 at 22:46 #984622Anonym anvandareMemberLiMi Hello där…:friends: Näe, det är ett annat forum som de flesta huserar lite på oxå. Kolo… 9-April ska alla fyra bilderna in. Tar det mest som en kul grej, man får ju feedback på bilderna i alla fall. Sen finns det ju pris för bästa framsteg. :p
En liten deff ska väl till tänke jag, men inte för mycket för då försvinner väl mina små, små muskler…:oThx, målvikt. Tja, sa då jag började för 1,5år sedan att jag ville tillbaka till 80-85kg. Men i bra form. Inte kokosbollsform som tidigare.
geo Wow, imponerande o bygga en från grunden. :worship: men 18kg… Jag som é avis o överlycklig då jag får pröva MA killarnas carbon racers, runt 6-7kg.
Lite smygreklam för en konkurerrande klubb:
[http://www.hisingensck.se/bergakungatempot/] :whistle:Katti :friends: Härligt med stöd, det värmer!
11 januari, 2006 at 23:03 #984623Anonym anvandareMemberSarah wrote:hejsan! Det var kul att läsa din journal, du verkar vara ett energiknippe! Härligt!Jag reagerade på en sak du skrev i ditt första inlägg (se ovanför). Gör inte det din målbild suddigare, och därmed stör din motivation? För min del är det så iaf. Alla Men och Om försvårar framgången. Ett tips är att tänka om!?!:nerd:
Härligt o höra! Alltid roligt att sprida glädje o värme! :happy:
Jo, det förstår jag. Skulle jag också gjort.
Men jag satsade stenhårt[/b] på att lyckas när jag spelade hockey. Tränade runt 25h/vecka i rena träningstimmar (jobbade heltid oxå), missade aldrig ett träningspass på flera år. Pressade mig på tok för hårt utan rätt kunskap men med extrem vilja, det blev en ngt lindrigare variant av det Per Elofsson råkade ut för. Jag skulle bara bli proffs, eller spela i Allsvenskan, så var det.Det är först de senaste 1,5 åren som jag klarat av att köra distanspass (över 1h) till exempel. Då det var som värst var jag tvungen att ta en paus då jag skulle gå upp för trappan hemma, fick mjölksyra efter 5-6 trappsteg.
På grund av detta så vill jag inte ha några måsten, känner jag mig inte i form eller på humör så kör jag inte. Så var det inte förr, jag plågade mig igenom 2-3 träningar/dag.
Är det dåligt väder nu så är inte motivationen där att plåga mig igenom ännu ett pass…Nu har jag inga sviter alls, men man kan väl säga att jag lärt mig läxan den hårda vägen.
Min motivation nu är att ha roligt och må bra! :yahoo:
Nåja, finns de som har det mycket värre. Det är väl lite av ett lyxproblem som jag ser det, att ha möjligheten/friheten att träna för mycket.
12 januari, 2006 at 05:35 #984624Anonym anvandareMemberSarah wrote:hejsan! Det var kul att läsa din journal, du verkar vara ett energiknippe! Härligt!Jag reagerade på en sak du skrev i ditt första inlägg (se ovanför). Gör inte det din målbild suddigare, och därmed stör din motivation? För min del är det så iaf. Alla Men och Om försvårar framgången. Ett tips är att tänka om!?!:nerd:
Hmm.. där fick även jag mig en liten tankeställare.. Bra att du kommenterade det där Sarah! Tydliga mål ska det vara ja! :emo-thumb
12 januari, 2006 at 21:20 #984625Anonym anvandareMemberNy dag, nya m
13 januari, 2006 at 21:31 #984626Anonym anvandareMemberFredag 13/1[/b]:devil:
Jaha, någon som råkat ut för något speciellt idag med tanke på datumet?
Det enda som hände mig var ett lyckat lönesamtal o ett bra träningspass.:happy:Idag blev det ett riktigt lååååångt gymbesök.
Kom till gymmet vid 16, lite skitsnack på fiket. Träning+solarium 16:30-18, sen ännu mera skitsnack i bastun, relaxen, bastun, relaxen, bastun, duschen o sedan relaxen igen…. Var hemma vid 20:30. Tur man bor själv… :whistle:Nåja, blev ett hyfsat pass. Lade till statisk till samtliga övningar, det innebär att man efter sista setet kör en hal rep och håller där så länge man orkar.
Marklyft 105kg 10-5-3 + static
Lutande Flies 28kg 9, 26kg 6-3 + static
Chins max 11-5-3 + static
Sittande lårcurl (hamstring) 75kg 10-5-3 + static
Cablecurl biceps 25kg 8, 22,5 6-4 + static
T-stångsrodd 57,5kg 10-6-3 + static
Cable-X 35kg 9, 32,5 6-3 + static
Enarms hantelrodd 34kg 10-7-3 + staticTid: 16:00
Motivation energi: 3,5Kommentarer: Halvseg idag, ett ok pass men inte mer. Saknar det rätta trycket.
13 januari, 2006 at 21:38 #984627Anonym anvandareMemberHar ett träningsförslag till dig:D
Du cyklar och jag springer, men vi gör det länge och du drar mig:happy:
Då kan vi ju tjöta massa och dricka bärs……13 januari, 2006 at 22:50 #984628Anonym anvandareMemberLalla wrote:Fredag 13/1[/b]:devil:Jaha, någon som råkat ut för något speciellt idag med tanke på datumet?
Det enda som hände mig var ett lyckat lönesamtal o ett bra träningspass.:happy:Idag blev det ett riktigt lååååångt gymbesök.
Kom till gymmet vid 16, lite skitsnack på fiket. Träning+solarium 16:30-18, sen ännu mera skitsnack i bastun, relaxen, bastun, relaxen, bastun, duschen o sedan relaxen igen…. Var hemma vid 20:30. Tur man bor själv… :whistle:Nåja, blev ett hyfsat pass. Lade till statisk till samtliga övningar, det innebär att man efter sista setet kör en hal rep och håller där så länge man orkar.
Marklyft 105kg 10-5-3 + static
Lutande Flies 28kg 9, 26kg 6-3 + static
Chins max 11-5-3 + static
Sittande lårcurl (hamstring) 75kg 10-5-3 + static
Cablecurl biceps 25kg 8, 22,5 6-4 + static
T-stångsrodd 57,5kg 10-6-3 + static
Cable-X 35kg 9, 32,5 6-3 + static
Enarms hantelrodd 34kg 10-7-3 + staticTid: 16:00
Motivation energi: 3,5Kommentarer: Halvseg idag, ett ok pass men inte mer. Saknar det rätta trycket.
:emo-thumb
14 januari, 2006 at 13:57 #984629Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Har ett träningsförslag till dig:D
Du cyklar och jag springer, men vi gör det länge och du drar mig:happy:
Då kan vi ju tjöta massa och dricka bärs……Gärna det, men då får du nog ligga i. Hoppas du springer i 30-35
Annars finns det ju band o trainers.Har hört att det är bra med snabba kolhydrater under ett pass, öl fungerar därför perfekt som sportdryck. :whistle:
14 januari, 2006 at 14:08 #984630Anonym anvandareMemberLördag 14/1 -06[/b]
Vilodag! Ska se om jag orkar posera lite, måste bara öva på det. 😮
Jaha, så var det lördag. Vaknade inte precis som en gud imorse, kändes som om ngn limmat mina ögon imorse. :lazy:
Ville inte jobba, ville träna, fika och bara umgås o slappa…. men icke. Precis kommit från jobbet o krubbat klart.
Idag blir det lugnt, lite soffa och sport. Vill inte missa Foppas comeback i Denver, Philadelphia–Colorado ikväll med några vänner.Laddar inför cykelträningen imorron, 2h inomhus…
Hoppas ni har en utmärkt helg! :fun:
14 januari, 2006 at 14:09 #984631Anonym anvandareMemberKör lite posering! :bb3: Sen kan du slappa med polarna ikväll! :emo-thumb Låter väl som ett bra upplägg? Ha en toppenhelg!!!
14 januari, 2006 at 14:17 #984632Anonym anvandareMemberHej Lalla[/b]
Såg en MTB-åkare ute idag. Trodde det va du men jag hade fel. Brukar känna igen de flesta som är ute så här års
Det går bra med träningen ser jag :emo-thumb Se till att posering väl så du gör bra ifrån dig på tävlingen. Kämpa på :bb2:
Hälsa cykel-grabbarna från mig imorgon
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.