Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!
Jag hoppade o hoppade efter stjärnan men det var trädtoppar i vägen…
Journalen är ju officiellt nedlagd, men liiite kan man ju skriva i alla fall i mån av tid.
Jag har kört på bra hela sommaren, nu är det två cykellopp kvar. Ett första helgen i september och ett tredje helgen.
Däremot måste jag säga att jag ser inte ut som en cyklist, efter fööör mycket god mat och dryck tillsammans med en styrketräning. Nåja, jag gjorde en fettmätning v.30 och låg på ofattbara 18,3% v.33 är jag dock nere på 16,6%.
Nu blir det att fortsätta på den inslagna vägen…:p Har inte varit så tung (fet) sedan gymnasiet för snart 9år sedan.
Kör ungefär efter detta schema..
mån: styrka
tis: styrka
ons: 4-5mil cykel eller 5-6st 8min submax intervaller på testcykel.
tor: styrka
fre: styrka
under helgen: ett distanspass á 8-12mil cykling eller 1,5h spinning på lördagen.
Vad gäller gymmet så går det riktigt frammåt, ökar i princip VARJE pass. Det behöver inte vara mycket men alltid liiite. Kreatin hjälper också.
Tonvikten ligger fn. på lats och axlar…
Idag blev det bröst/triceps/mage följt av en timmes härligt spinningpass med en snittpuls på 79%.
*brrrrrrr* Oj, oj… nu ringer min mat-o-sov-klocka, tror bestämt att det var matdax.:emo-thumb
Vad finns det där på stjärnorna tro :what:
Kul att du är tillbaka å skriver på forumet :emo-thumb Må bäst! /Linda
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY