Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 januari, 2006 at 22:42 #984648Anonym anvandareMember
Katti Som sagt, den måste du sätta. Jag bjussade på öppet mål..
Ja, jag såg att du åkt på en förkylning. Kanske sviter efter helgen? Bra lopp som sagt :up:Hrrm, poseringen kunde gå bättre. Men jag är ju ute i förhållandevis god tid, deffen påbörjas ju inte förrens v.9. Redan laddad, kul o se om det blivit några muskler därunder…:o
Du får kurera dig med lite Jamtlandsk patriotism. :whistle:
17 januari, 2006 at 22:58 #984649Anonym anvandareMembergeo wrote:Är det en hatt?Japp! :emo-thumb
18 januari, 2006 at 01:29 #984650Anonym anvandareMemberLalla wrote:Tis 17/1-06[/b]Normalt brukar jag k
18 januari, 2006 at 16:53 #984651Anonym anvandareMember[quote=”Lalla N
18 januari, 2006 at 17:03 #984652Anonym anvandareMemberBorrrrrrrrååås!
18 januari, 2006 at 20:22 #984653Anonym anvandareMemberWhaaaaaah![/b]:yahoo:
Idag var det helt annat ljud i skällan! Ina du har så rätt, så rätt, det gick riktigt bra, bra kontakt och trycket fans där precis som tidigare.
Det lönar sig att stoppa i sig lite extra kolisar och sova ordentligt. :pIna Tack:o , roligt o höra att jag sprider lite glädje o positiv inställning. Med det kommer man kanske inte till stjärnorna, men väl till himmelriket.:friends:
Tess Näe, det är sant. Men man é ju tävlingsmänniska, hatar att förlora sånt som har med fysisk aktivitet och dataspel att göra…:whistle:
Kort o sällskapsspel är ok däremot, fråga mig inte varför…
Finns väl bara en Tess… :friends:MelinDu kan ju inte bara komma här o Borrrrrrrrååås:a dig. Nu vill jag ju ha en presentation. ”Biografi: Du först!” jag väntar….
Ons 18/1-06[/b]Sittande Rodd 82,5kg 10-5-3 static
Bänkpress (ej failure) 62,5kg 10-5-2 static
Pulldown (latsdrag i maskin) 97,5kg 10-5-2 static
Sittande hamstringcurl 75kg 10-5-2 static
Scottcurls maskin 35kg 10-5-2 static
T-stångsrodd 57,5kg 10-5-2
PecDec 52,5kg 10-5-3 static
Enarms hantelrodd 36kg 10-5-3 statictid: 8:40
Motivation/Energi: 4
Kommentar: Bra pass, tryck i musklerna och med bra kontakt. En del viktökningar, Revansch!18 januari, 2006 at 21:47 #984654Anonym anvandareMemberLalla wrote:Ina du har så rätt, så rätt, det gick riktigt bra,Rätt har jag alltid:p
Skämt åsido, blev jätteglad och full av energi när jag läste vad du skrivit! :emo-thumb
Fast att det var annat ljud i skällan visste jag redanTa hand om dig!
19 januari, 2006 at 09:12 #984655Anonym anvandareMemberLalla wrote:Whaaaaaah![/b]:yahoo:
Idag var det helt annat ljud i sk19 januari, 2006 at 18:49 #984656Anonym anvandareMemberVilken dag[/b] :yahoo:
Jag och en kollega har suttit med hälsofrågor på arbetet, bland annat gått igenom en hälsoundersökning.
Idag hade vi möte med ledningen där vi skulle , jag hade förhoppning om att få medhåll o gehör för kanske 3-4 av våra dryga 25punkter.
Gissa om jag svävar på moln då de direkt spikade ok för 3 förslag, ytterliggare 6 skulle vi med all sannolikhet också köra på. Däribland att jag eventuellt skulle få ha kost/näringsföreläsningar på arbetstid!
Var bara ett förslag som direkt gick i graven…Gissa vem som håller i nästa avdelningsfest 10/2….vad tror ni det blir? SPINNING! följt av bastu/relax o sedan middag på resturang. :whistle:
Sitter här o firar med ett skrovmål (se bild).geo Vi tävlar när vi vet att vi kan vinna….
Ina Ödmjukhet är ingen stark sida, va…
Vad kul o höra, och du! Ta hand om dig och din familj nu!Tess Massor av solsken!!! :happy: Och grattis igen! Nu är det bara ett test kvar. Kör hårt! Jag satt på jobbet o loggade in här flera gånger för o se om du lyckats!
Så roligt när folk sätter upp mål som de försöker förverkliga och inte bara drömmer om…. All lycka till dig! :yahoo:
Träningen då? Vilodag![/b] :lazy:
Laddar inför imorgonbitti, då blir det ett rejält styrkepass!19 januari, 2006 at 21:58 #984657Anonym anvandareMemberLalla wrote:Vilken dag[/b] :yahoo:Jag och en kollega har suttit med hälsofrågor på arbetet, bland annat gått igenom en hälsoundersökning.
Idag hade vi möte med ledningen där vi skulle , jag hade förhoppning om att få medhåll o gehör för kanske 3-4 av våra dryga 25punkter.
Gissa om jag svävar på moln då de direkt spikade ok för 3 förslag, ytterliggare 6 skulle vi med all sannolikhet också köra på. Däribland att jag eventuellt skulle få ha kost/näringsföreläsningar på arbetstid!
Var bara ett förslag som direkt gick i graven…Gissa vem som håller i nästa avdelningsfest 10/2….vad tror ni det blir? SPINNING! följt av bastu/relax o sedan middag på resturang. :whistle:
Sitter här o firar med ett skrovmål (se bild).geo Vi tävlar när vi vet att vi kan vinna….
Ina Ödmjukhet är ingen stark sida, va…
Vad kul o höra, och du! Ta hand om dig och din familj nu!Tess Massor av solsken!!! :happy: Och grattis igen! Nu är det bara ett test kvar. Kör hårt! Jag satt på jobbet o loggade in här flera gånger för o se om du lyckats!
Så roligt när folk sätter upp mål som de försöker förverkliga och inte bara drömmer om…. All lycka till dig! :yahoo:
Träningen då? Vilodag![/b] :lazy:
Laddar inför imorgonbitti, då blir det ett rejält styrkepass!Inget problem för dig att få jobb som kock:emo-thumb
19 januari, 2006 at 22:16 #984658Anonym anvandareMember19 januari, 2006 at 22:25 #984659Anonym anvandareMemberWow!! Hålla kostföreläsningar på arbetstid!! Helt underbart ju!!! Vila upp dig oredntligt idag nu så du kan GE JÄRNET imorgon!! :emo-thumb
19 januari, 2006 at 23:23 #984660Anonym anvandareMemberFEVER Hehe, alla här é nog bra på o laga mat. Vi har ju i alla fall intresset i oss.
Men TACK[/b] för fluffens uppkomst , du är nog den som fått en proteinbomb att smaka bäst!!!
Prövade första gången nu ikväll, sitter o smaskar just nu… Helt underbart….
Hade lite problem o få upp den ordentligt (Inga dumma tankar nu Katti:p ), kan det bero på att jag inte äger en ballongvisp… eller är det överreklamerat?geo Är kass på sällskapsspel, men roligt är det!
Tess Hörde att det går ett tåg som är framme i Borås imorronkväll…. :whistle:
snusan Ja, får se om det blir av. Men de lät ju positiva iaf. :happy: Japp laddar med fluff o lite Body…
*hjälp vad mättande fluff är….*
20 januari, 2006 at 04:55 #984661Anonym anvandareMemberVad är det i det där fluffet? Eller är det nåt hemligt recept?
20 januari, 2006 at 07:58 #984662Anonym anvandareMembersnusan wrote:Vad är det i det där fluffet? Eller är det nåt hemligt recept?Jag vill oxå veta:o
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.