Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 januari, 2006 at 08:20 #984663Anonym anvandareMemberIna wrote:Jag vill oxå veta:o
jag ska visa dej tösen :emo-thumb ….när min lya e klar
ser bra ut lalla…inte alla som får till det såi början..stavmixer är kanon!!!..med ballongvisp ..blir riktig fluff fluff då
20 januari, 2006 at 20:04 #984664Anonym anvandareMembergeo Det krossade jag morötterna med tänkte jag säga, men jag menar jordgubbarna. I alla fall en ballongvisp säger ryktet…måste ut o shoppa imorron….
snusan Jag säger bara….pröva!
Ina Du får gå en kurs hos fluffmeister… Tess. Fever får väl hållas som fluffkungen.
Tess Hmmm, alla säger det kan vara lite svårt….men jag hade nog bara nybörjartur. Vet inte om jag vågar pröva ikväll oxå, kan gå illa…
”25-åring i Borås hittad drunknad i rosa smet….”
”Enligt polisen var han aktiv i Feversekten, där deltagarna uppmuntras till allt vildare kreativitet i köket.” :whistle:
Fre 20/1-06[/b]Ett stycke styrkepass i 180-tempo. Vet inte vad jag pysslade med imorse, fastnade nog med grötsleven i brevlådan eller nått.
Skulle börja jobba 10:40, när jag stegade in på gymmet visade klockan på något märkligt sätt 9:30. Trots att jag vaknade 7:30….
2 timmar o äta och ta sig 10min med bil, är nog nått sorts rekord.Nåja, med tanke på det så blev det ett…..ultrapass!!!
Militärpress 54,5kg 8-3 52kg 2reps
Ab-Wheel max 20-10-10
Benpress 215kg+släde 10-8 225kg 5
Liggande vadpress (benpress) 245kg+släde 10-6-4
Axellyft utåt 15kg 10-6-4 static
Crunch i maskin 50kg 10-5-3 static
Benspark 80kg 10-6-4 static
Triceps liggande med EZ-stång 36,5kg 10-5-3 staticTid: 09:30
Motivation energi: 3,5, bra med tanke på förutsättningarna…Kommentarer: Ok pass, ngn ökning som sig bör. Tror kreatinets effekt börjar avta lite. Slutade med det för 3dagar sedan.
Väl mött kära träningsvänner! [/b]
20 januari, 2006 at 20:07 #984665Anonym anvandareMemberLalla wrote:”25-åring i Borås hittad drunknad i rosa smet….”
”Enligt polisen var han aktiv i Feversekten, där deltagarna uppmuntras till allt vildare kreativitet i köket.” :whistle:20 januari, 2006 at 22:42 #984666Anonym anvandareMember*Vink vink*
När man efter ett par års förfall äntligen engagerar sig i att skrapa ihop lite insperation för att ta tag i styrketräningen igen (läs: surfar på Body) så trillar man över en ”massa” östersundare, varav en visar sig vara en gammal arbetskamrat, då måste man ju bara hejja!
Har ingen aning om du vet vem jag är, men jag satt i repan på ett callcenter *host* i Ösd, så jag hade koll på de flesta till namn och utseende. Satt på några kundtjänster också för den delen, å var Partyfixare i CPF.
Om jag inte minns helt fel var du han med det gröna håret:)Hur som helst, Lycka till med tränandet å livet sådär i allmänhet.
/ Katta (Kattis)
21 januari, 2006 at 05:57 #984667Anonym anvandareMember[quote=”Lalla
Ett stycke styrkepass i 180-tempo. Vet inte vad jag pysslade med imorse, fastnade nog med grötsleven i brevlådan eller nått.
Skulle börja jobba 10:40, när jag stegade in på gymmet visade klockan på något märkligt sätt 9:30. Trots att jag vaknade 7:30….
2 timmar o äta och ta sig 10min med bil, är nog nått sorts rekord.
[/quote]Haha:) Du är rolig…
Undrar varför det blir sådär, klockan går så jäkla snabbt på morgonen ibland:|21 januari, 2006 at 10:55 #984668Anonym anvandareMemberLalla wrote:Hade lite problem o få upp den ordentligt (Inga dumma tankar nu Katti:p ), kan det bero på att jag inte äger en ballongvisp… eller är det överreklamerat?
*hjälp vad mättande fluff är….*Hehe, men hur kan du tro något sådant om mig?
:devil:Jo, fluffen får verkligen högsta poäng! Riktigt toppen oavsett om
man går på diet eller inte… Mums!
Ät en skål för mig också!Fortsätt köra hårt!!!
:bb3:21 januari, 2006 at 11:32 #984669Anonym anvandareMemberHur gör man den där fluffen? Fever har förvägrat mig receptet med motiveringen att han tror att jag kommer bli för grov om jag får lägga vantarna på det.
21 januari, 2006 at 15:36 #984670Anonym anvandareMemberHello Kattis!
Klart jag kommer ihåg dig! Ja, jag var den med gröna håret. Du var den snygga o söta tjejen i receptionen (fast det vågade jag aldrig säga då) 😮 . O dessutom festfixare av rang! :emo-thumb
Jasså, har du legat av dig. Det kan vi råda bot på, bara o lägga upp en journal här så lovar jag att du kommer bli peppad till max! :friends:
Kul att du hittat hit, välkommen! :worship:
21 januari, 2006 at 15:50 #984671Anonym anvandareMemberHanne Tur man roar nån…
Men jag tycker den alltid går snabbt på helger, och vardagsmornar… Tror vi har ett fel på klockorna i världen.Katti Ingen aning var jag fått det ifrån Just mumsat i mig en skål…
Undrar om King Grub har någon studie på Fluffberoende i Fevers närmsta bekatskapskrets? Det är väl ändå dem som ätit det längst…
Jag tror jag fastnat i träsket efter två bunkar.Jacksatan Står ju i Body om inte annat, kom inte ihåg vilket nummer.
Lördag 21/1-06[/b]:yahoo: Så var det lööööördag, nya möjligheter, nytt träningpass o ny fikastund…
Var inget bra o vara ut igår, blev bara två öl o en massa dans.:dance: Men jag var hemma vid 02 o i säng vid 03… *usch* vad seg jag var då väckarn ringde vid nio! :lazy:
Satsar mer på kontakt/teknik och öka repsantalet, än vikterna. Känns som jag varit lite för viktkåt…
*usch* Det märks att jag slutat med Kreatin, jag tappar en hel del tryck i musklerna. Syratåligheten blir markant försämrad. Ska hålla upp med Kreatinet till efter deffen tänkte jag (2 veckan i april), sen blir det på det igen.Idag blev det följande:
Marklyft 105kg 10-5-2
Lutande Flies 26kg 10-5, 22kg 2 + static
T-stångsrodd 57,5kg 10-5-2 + static
Sittande lårcurl (hamstring) 77,5kg 10-5-3 + static
Cablecurl biceps 25kg 10-6-3 static
Chins max 10-5-3 + static
Cable-X sittande 22,5kg 10-6-4 + static
Enarms hantelrodd 36kg 10-5-3 + staticTid: 10:30
Motivation energi: 3Kommentarer: Oj vad segt pass, men inget fel på motivationen!
21 januari, 2006 at 16:13 #984672Anonym anvandareMemberJag märker också stor skillnad när jag tar kreatin! Kreatin och protein är i det närmaste heliga ord för mig! Varför deffar du nu? Kanske du har skrivit? 😮
Kör på!! Med din inställning når du huur långt som helst!! :worship:
21 januari, 2006 at 17:30 #984673Anonym anvandareMemberHelloooo Snusis…
Näe, jag deffar inte nu. Men tänkte börja 4-5v innan bästa fysiken bilderna ska vara inlämnade.
Ser nog ut som en liten säl just nu:o , mina 4 fina rutor som jag faktiskt hade (inte på första bilderna) har på något konstigt sätt blivit en, i takt med att vikterna på gymmet ökat.
Kan inte vara bra o styrketräna, skyller på det. :pMen det blir ingen massiv deff, bara för o få lite konturer så det finns nått att bedöma. Har inte så mycket att plocka fram ur garderoben ännu.
En tacker för de orden:happy:
21 januari, 2006 at 21:54 #984674Anonym anvandareMembersnääälla…
är så nyfiken på fluff…
*teach me, please… *21 januari, 2006 at 22:47 #984675Anonym anvandareMember…blir generad juh 😮 , men tack då. Saknar festfixandet en del, men nu när jag (kanske) får nytt jobb till våren får jag nog på sätt och vis leva ut min festfixar-spirit. Det har precis startat ett nytt event-företag i stan, ska arbetsträna (har luktat på den där berömda väggen) där några månader och sen om vi trivs med varandra kanske det blir anställning.
ATT jag legat av mig! *suckar*
Från att vara på gymmet 4-5 dagar i veckan när jag jobbade på C
till att inte träna det minsta på nästan tre år :whistle: .
Jag har såååååå mycket att ta igen, nu känns det iallafall som att det är dags och inspirationen har äntligen infunnit sig.Men Journal här får allt dröja, vill ju inte lämna ut mig helt ifall jag degar ihop på soffan igen om nån månad.
21 januari, 2006 at 23:22 #984676Anonym anvandareMemberMassor av bilder hääääääärligt:up:
Snälla ge mig receptet på fluffen;)21 januari, 2006 at 23:31 #984677Anonym anvandareMemberFöresten, har du kontakt med nån från C nu för tiden?
Jag brukar gå dit och dricka kaffe nån gång emellanåt med Krille och Pärra,
sen jobbar jag (än så länge) med typ 10-12 pers från C fastän jag bytt företag 2 gånger efter C. Kommer du ihåg Marianne?Såg inte den bifogade bilden förräns nu, det var mindre grönt än vad jag kom ihåg
Nu ska jag gå och sova min välbehövda återhämtningssömn,
gav mina små sladdriga bicar en omgång idag, får se om jag klarar av att
vispa morgongröten imorrn… -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.