Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sikta mot stjärnorna, nå till himlen!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 januari, 2006 at 01:59 #984678Anonym anvandareMember
Haha ja det har ju börjat trilla in en massa Östersundare… Och callcentret vi pratar om har väl många av oss jobbat på! Även om jag inte jobbade där mer än extra så…
Katta wrote:*Vink vink*När man efter ett par års förfall äntligen engagerar sig i att skrapa ihop lite insperation för att ta tag i styrketräningen igen (läs: surfar på Body) så trillar man över en ”massa” östersundare, varav en visar sig vara en gammal arbetskamrat, då måste man ju bara hejja!
Har ingen aning om du vet vem jag är, men jag satt i repan på ett callcenter *host* i Ösd, så jag hade koll på de flesta till namn och utseende. Satt på några kundtjänster också för den delen, å var Partyfixare i CPF.
Om jag inte minns helt fel var du han med det gröna håret:)Hur som helst, Lycka till med tränandet å livet sådär i allmänhet.
/ Katta (Kattis)
22 januari, 2006 at 02:00 #984679Anonym anvandareMemberJa, över till Lalla då, träningen flyter på bra? Blir du hemöver Östersund nåt? Kanske får ta nåt hardcore pass! :emo-thumb
22 januari, 2006 at 09:20 #984680Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Ja, över till Lalla då, träningen flyter på bra? Blir du hemöver Östersund nåt? Kanske får ta nåt hardcore pass! :emo-thumbBara du låter mig få plats på nåt pass också! :emo-thumb Har ju redan bokat in mannen i fråga! Men han får väl stanna här några dar, så att vi båda hinner köra med honom!
22 januari, 2006 at 09:35 #984681Anonym anvandareMemberFEVER N
22 januari, 2006 at 10:29 #984682Anonym anvandareMemberKul att höra att det går bra! Gå inte ut för hårt bara, tänk att det hela tiden ska finnas en högre växel att peta i! :up: Journal förresten, vette f-n..
Formen från avataren är från innan DC, så det är sen i fjol. Eller i förfjol heter det haha det var ett tag sen! Inte bara bra form ska du säga, utan ruggig fysik! :whistle: Men nästa gång snackar vi större, hårdare BÄTTRE :emo-thumb
Må väl! Träna hårt!
Lalla wrote:[
MarQues Jodu, det går bra faktiskt. Känns som man är på rätt väg, lite överdrivet myket mat ibland kanske… Men, men
Själv då?
*väntar på journal*Absolut, det vore ruggigt skoj. Vi får ta med oss Katta också, så hon tar sig ännu längre från väggen! Efter passet blir det fluffparty :whistle:
Jag vet inte när jag kan komma upp, eventuellt till påsk, det beror på om jag får ledigt…
Bra form förresten på avataren, eller är det från svunna tider?22 januari, 2006 at 17:56 #984683Anonym anvandareMemberMarQues wrote:Kul att höra att det går bra! Gå inte ut för hårt bara, tänk att det hela tiden ska finnas en högre växel att peta i! Journal förresten, vette f-n..Formen från avataren är från innan DC, så det är sen i fjol. Eller i förfjol heter det haha det var ett tag sen! Inte bara bra form ska du säga, utan ruggig fysik! Men nästa gång snackar vi större, hårdare BÄTTRE
Må väl! Träna hårt!
Du menar deffen? Jo, det är sant. Men det är ett tag kvar innan dess.
Ok, ruggig massa och kolosalt hård! :bb2:
Japp, alltid större och hårdare. Kommer väl med åren, hoppas jag…:whistle:
Har du nått mål med träningen nu? Eller är det bara för väl-biff-inandet :p och att det är skoj?22 januari, 2006 at 18:12 #984684Anonym anvandareMemberSöndag 22/1-06[/b]
Idag var det som vanligt dax för ett underbart intervallpass på cykel! :yahoo:
Uppvärmning
4*8min 72-75%max HF
4*5+3min 5min låg kadens tung backe, direkt följt av 3min tempo.
8*1min :devil: fullt ös!
Nedvarvning o strech…Puuuh, härligt pass men det brände bra i benen. Gillar inte 5+3orna:| , då är det majbrasa i benen som Roberto Vacchi skulle sagt!
Som vanligt var det fika efteråt i cafét, underbara Mia (grön tröja) hade nybakt bröd [/b]redo….. som vanligt! :worship:
Åsso en actionbild på mig…:whistle:
23 januari, 2006 at 10:29 #984685Anonym anvandareMemberKul med bilder fluffkillen :emo-thumb
kör hårt!!!!…….
23 januari, 2006 at 22:03 #984686Anonym anvandareMembergeo Tycker de är de bästa spinningcyklarna, förrutom då man trampar av vevarmen (heter det väl).
Ska ordna en trainer under nästa vecka, på söndag ska jag låna en. Så då blir det riktig sittställning! *äntligen* :emo-thumbTess hmmm….
(melodi: broder Jakob)
Broder Fluff,
Broder Fluff,Hör du inte vispen,
Hör du inte vispen,Sover du,
Sover du…..
:dance:
Måndag 23/1-06[/b]Oj vad upphetsande med måndag…
Känner mig precis såhär :fever: ….samtidigt :yahoo:Låååång dag, morronjogg 6:30-7:30 jobb 9-18, föreläsning 18-21, Body 21:30-….
Hmmm….jag blir inte rikigt klok på mig ibland tror jag. Men det hör väl till livet. *ler*
Nåja, imorron är det tisdag, ny dag o nya möjligheter…..brukar jag väl säga.Ha det bra allihop!
23 januari, 2006 at 23:03 #984687Anonym anvandareMemberLalla wrote:Låååång dag, morronjogg 6:30-7:30 jobb 9-18, föreläsning 18-21, Body 21:30-….Är du ute och springer i denna kyla? eller smyger du in på gymmet? Själv är jag ingen vän av löpband. Sprang runt Kransmossen igår men vovven. Ett måste för att inte frysa fast. Blev ett rikigt roligt pass med en liten kompis som sällskap :friends:
24 januari, 2006 at 21:57 #984688Anonym anvandareMemberLiMi Kul att du kikar in!:friends: Såg att du lagt din journal på is, synd, det var roligt att följa!
Gillar inte heller löpband, går väl an att värma upp på. Men inget mer!
Japp, var faktiskt ut en sväng. Bor ju bara 250m från kypegården så de få gånger jag joggar så blir det där. Men det var ju inte högsommarvärme direkt!?
Tisdag 24/1 -06[/b]Waaaaahooooo! :dance:
Idag är en BRA dag, känner mig pigg o glad!
Imorse då jag vaknade var jag seeeeg, men så fort jag klivit upp så blev jag pigger! :yahoo: Sen underlättar det ju o lyssna på RIX Morronzoo, dom är så underbara. Gert är ju riktigt härlig!Så till passet,
Shrugs 36kg 10-6-5 static
Ab-Wheel max, sned rullning 20-12-12
Benböj 90kg (ej failure) 10-10-9 static
Sittande vadpress 45kg 11-7-6 static
Roddmaskin 55kg 10-7-6 static
Crunch maskin 50kg 10-5-2 static
Benspark 82,5kg 10-6-4 static
Pushdown triceps med rep 52,5kg 8-5-3 statictid: 19:30
Motivation/Energi: 4
Kommentar: Tillbaka på topp! Blev några ökningar, några övningar valde jag att stå kvar på viktmässigt. Försökte däremot få ordentlig kontakt och öka någon reps.Såja, första av fyra pass på fyra dagar. Bara för att jag ska jobba på lördag, då blir det en ofrivillig vilodag.
Imorron blir det lång dag, 7-8:15 träning, 8:30-18:30 jobb….möten heeela dagen. *suck*Aaaah, nu känner man sig härligt mör i quads och vader. :p
25 januari, 2006 at 06:50 #984689Anonym anvandareMemberLalla wrote:…Försökte däremot få ordentlig kontakt och öka någon reps.Imorron blir det lång dag, 7-8:15 träning, 8:30-18:30 jobb….möten heeela dagen. *suck*
Där har vi det med muskelkontakt igen… jag tror vi kan dra slutsatsen att det ÄR viktigt:)
Hoppas det går bra med träning, jobb och alla möten idag… lycka till!25 januari, 2006 at 08:45 #984690Anonym anvandareMemberSer ut att gå bra här grabben ….
men inte Rixm morronzo det ska vara Nrj in the morning med Dj smurf…min kära pojkvän
25 januari, 2006 at 14:20 #984691Anonym anvandareMemberTack för skickad häsning (kan man skriva så :what: ) En glad söt tjej på gymmet hälsade från dig i alla fall. Kul och hej tillbaks
Jag va nere i källaren och tittade på cykeln igår :emo-thumb ett steg i rätt riktning annars är det mest läxor och uppsatsskrivning för tillfället25 januari, 2006 at 20:03 #984692Anonym anvandareMemberJAAAAHAAA! Nya Body har kommit sprang iväg o köpte den efter jobbet idag. *ska-bara-skriva-klart-sen-läsa*
Hanne Hehehe, jo jag tycker då det i alla fall. Men så är jag ju ingen Coleman heller…:whistle:
Japp, det gick bättre än väntat! Känner mig fortfarande full av energi! Hade jag haft min trainer här nu så hade det nog blivit ett cykelpass oxå. :pTess Jodå, det går sa den rullstolsbundne… *flåt, taskig humor*
Har inte NRJ här…. é så när man kommer från landet.LiMi Öööh, ja…jo men det borde man väl kunna säga. :happy: Det var iaf. Frida, en kompis som varit på hälso ett tag…
Hahaha, ja visst är det ett fall framåt. Nästa steg är o kika om det överhuvudtaget fanns ngn luft i däcken. :whistle:
Åhå, nu måste jag missat eller förträngt nått… Vad pluggar du?
Onsdag 25/1-06[/b]WOW!:yahoo:
Hela dagen har gått i rasande tempo, jag som befarade att det skulle bli en seg dag. Måste berott på det ypperligga passet jag körde imorse, dock lite i tidigaste laget på morronen.
Det första jag möts av då jag kommer är Sven i receptionen, ”Jaha så du är morronpigg idag!” Brukar nämligen inte komma in förrens vid 8 normalt på onsdagar, stammis eller vaddå
”Tja, morron är det ju i alla fall.” blev min replik… Ungefär så jag kände mig, men efter uppvärmningen så har dagen bara varit suuuper!Sittande Rodd 85kg 8-4-2 static
Bänkpress 65kg 10-4-2 static
Pulldown (latsdrag i maskin) 100kg 10-5-2 static
Sittande hamstringcurl 75kg 10-6-3 static
Scottcurls maskin 35kg 10-6-3 static
T-stångsrodd 57,5kg 10-5-3
PecDec 52,5kg 10-6-4 static
Enarms hantelrodd 36kg 10-6-3 statictid: 7:10?!?
Motivation/Energi: 4
Kommentar:Bra flyt och intensitet, känner mig ruggigt stark!Hej o hå, nu blir det o sätta sig med tidnigen och DVD, ska kika efter Body-kändisar. Misstänker att det kan vara några stycken.
Ha en riktigt trevlig kväll!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.