Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Siktar på december men ej tävling…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 juli, 2006 at 12:08 #968735Anonym anvandareMember
Va glad jag blir att du hittat motivationen igen
Lycka till3 juli, 2006 at 17:06 #968736Anonym anvandareMemberHEEEJ[/b]
Din lilla smygis:)
Kul att du är tillbaka med en journal!!
Det ser ju bra ut.. Skoj att motivationen är tillbaka och att du mår fint;)
P.s Tips på mellanmål: Jag har kört på Limis mellanmål: Kesella, frukt och fun light.. (bäst gillar jag varianten med frysta björnbär och manbo med fun light apelsin)
Jag har laddat hela frysen med jordgubbar, mango, björnbär, blåbär, blåbär/hallon.. OCh kylen med olika fun light. MUMS!
Ha det gott, tjejen! Kramar, Angel
3 juli, 2006 at 23:07 #968737Anonym anvandareMemberVanni…TAck gumman!, jag är oxå glad för det…
IQA, ¨ja jag har me köpt massa frukt o mixar för fullt med kesella….man får testa sig fram….nu kör vi hårt :emo-thumb
Lisa, Thanx, jag ska göra mitt bästa
Dagens Träning blev endast aktiv vila med 30min crosstrainer..
Imorgon är det dags för gymmet igen!
Allt känns kanon och motivationen är på topp :nod
4 juli, 2006 at 13:55 #968738Anonym anvandareMemberja då var det tisdag och fyra dagar sen jag satte igång på ”allvar igen”….
allt känns bra och idag är det styrka och lite cardio på schemat…hemsk värme men gymmet är rätt behagligt som tur är!
när det gäller min kost riktar jag in mig mkt på proteinrik kost och även en hel del frukt och grönt. jag äter alls såsom ris, pasta och andra kolhydratskällor med men inte i lika stor utsträckning som innan!….
2 timmar kvar som kontorsråtta idag
uppdaterar ikväll efter passet :emo-thumb
4 juli, 2006 at 15:53 #968739Anonym anvandareMemberHej Tess!
Kul att höra att du hittat motivationen igen!! Då är det bara att köra på då!! Jag följer med i din nya tråd!!! *KRAM*4 juli, 2006 at 22:46 #968740Anonym anvandareMemberHej Sofia!!…kul att du kollade in…..ska göra mitt bästa :emo-thumb
4 juli, 2006 at 22:52 #968741Anonym anvandareMemberDagens träning;
styrka ; rygg/biceps
30min crosstrainer efter passet..
snacka om svettigt pass men det kändes bra..
kör ganska lätt i styrkan nu i början men ökar redan nästa vecka :nod ….har varit lite hungrig idag men det har funkat bra med kosten ändå, exempel på en dag kostmässigt;
Frukost; kesella med blåbär/hallon och 1 banan
mm, äpple
lunch; pastasallad med kassler, 2 knäcke
mm, proteinpannkakor med frukt
middag; åter igen pastasallad med kassler plus en proteinbar
kväll; kesella/lättmjölk med jordgubbar
Måste fixa matlådor tills imorgon nu….ha d bra alla!
/Tess5 juli, 2006 at 08:27 #968742Anonym anvandareMemberLycka till med träningen..:up: och grattis till den nyfunna motivationen, aldrig fel..
5 juli, 2006 at 09:13 #968743Anonym anvandareMemberTess wrote:Dagens träning;Frukost; kesella med blåbär/hallon och 1 banan
mm, äpple
lunch; pastasallad med kassler, 2 knäcke
mm, proteinpannkakor med frukt
middag; åter igen pastasallad med kassler plus en proteinbar
kväll; kesella/lättmjölk med jordgubbar
Måste fixa matlådor tills imorgon nu….ha d bra alla!
/TessDu vet om att igår var 4 juli va och inte 6e?
Din mat verkar väldigt enkel och god. Jag har själv nyligen upptäckt kesellans fantastiskt goda egenskaper som mellanmål, lär bunkra upp i kylskåpet med det och massa bär och frukter.
Ha en bra dag i värmen!
5 juli, 2006 at 10:06 #968744Anonym anvandareMemberRestless, Thanx :emo-thumb
opps :p …..jag lever lite i förtid tror jag…kanske för att jag snart vill att det ska bli semester…..”bara” 4 veckor dit…..
jo kesella är verkligen super och med massa frukt till…..perfekt nu i värmen med , kul att du kikade in här tjejen!
idag blir det vila från styrkan men säkert nån form av cardio senare idag ´
Ha en trevlig dag alla!!
5 juli, 2006 at 12:32 #968745Anonym anvandareMemberHalloj
Har för mig att du köpte en crosstrainer… ? Eller har jag fel?
Isånna fall vart köpte du den, hur mycket kostade den och hur har den funkat?
5 juli, 2006 at 12:43 #968746Anonym anvandareMemberJennisen, skickar ett pm åt dig tjejen!!
så då har man fått i sig lunch efter en riktigt låg förmiddag:| , min kropp börjar vänja sig vid mindre kolhydrater och jag mår mkt bättre men ibland gör den sig påmind att mer kolisar hade suttit fint men :nono: :nono:
och jag äter inte väldigt lite kolisar men min kropp eller mitt psyke har vant sig vid betydligt mer på sistone:|,,
5 juli, 2006 at 15:13 #968747Anonym anvandareMemberHEEJ!![/b]
Jag håller kollen i din journal med så hejar vi på varandra..
Maten ser bra ut, men är det inte lite lite[/b] till frukost?
Jag skulle svälta ihjäl:)I dag blir det axlar för min del. Det är favvogrupp att köra.. :bb3:
Mmm, nu får det börja hända grejer snart..
ag har iaf fått tillbaka mensen regelbundet
nu när skolan slutat så det låg väl något i det läkaren sa om stress:oJobbar f.m denna vecka och det är så surt att gå upp 4.45.
Jag är inte så trött av mig med gränsen för medvetslöshet det första på morgonen är nog banne mig 5.30.. Iaf för mig.. HeheLycka till nu och kör på!!
KRAMS//ANGEL
5 juli, 2006 at 15:41 #968748Anonym anvandareMemberIQA;…härligt att det går framåt för dig!
Frukosten är inte väldigt stor men mättar bra för mig, iallafall nu när det är så pass varmtNu är snart arbetsdagen över…får se om det blir någon aktiv vila idag, ska hem till morsan och få lite slingor i håret.
Är kallad till ny arbetsintervju, blev uppringd för en timme sen, ansökningarna ger lite resultat iallafall :emo-thumb ….men tur man har jobb och söker…annars hade jag blviit galet frustrerad :nerd:5 juli, 2006 at 20:40 #968749Anonym anvandareMemberAktiv vila…30min crosstrainer….
Imorgon har jag ett gympass, ben/axlar/mage och 30min cardio sen är min planerade dos träning för veckan färdig! Fredag har jag planerat för en skön vilodag!
nä dags för lite energipåfyllning :emo-thumb
trevlig kväll!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.