Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Siktar på december men ej tävling…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juli, 2006 at 21:24 #968750Anonym anvandareMember
Är inne i din journal och inspireras!
Lycka till med din nyvunna motivation och träningen.. trots värmen …!Blev riktigt sugen på dina mellanmål med pannkakor och kesella. Måste se till att prova !
6 juli, 2006 at 08:25 #968751Anonym anvandareMemberPolly, Absolut värt att testas….men just nu funderar jag på nya alternativ , roligt att variera sig lite
idag är det ben/axlar och mage som ska köras….crosstrainer efter det…
sen är min träningsvecka över, imorgon blir det väl vila eller aktiv vila….:nod
allt känns bra :up:
6 juli, 2006 at 08:40 #968752Anonym anvandareMemberTess wrote:Är kallad till ny arbetsintervju, blev uppringd för en timme sen, ansökningarna ger lite resultat iallafall :emo-thumb ….men tur man har jobb och söker…annars hade jag blviit galet frustrerad :nerd:Vad kul med intervjun, vad är det för jobb du söker? Enträgen vinner vet du .
Jag är så sjukt sugen på ett kesellamål just nu, men var lite bökigt att behöva släpa med sig frysta bär, fun light o grejer till jobbet så det fick vara kvar hemma i kylen. Men jag kanske slinker ner till ICA sen och handlar in ett litet lager på jobbet .
Ha en bra dag!
6 juli, 2006 at 09:18 #968753Anonym anvandareMemberHallå din tok, så kärleken åter har tagit sin plats i ditt liv KUL!!!
Finns väl ändå inget som slår att vara nykär En tid av rosa
små moln och L O V E Hur är killen då? Snällast i världen
hoppas jag!!!Blir nog lätt att man ”isolerar” sig i början, och prioriterar det som
behagar hjärtat. Men det glädjer mig att du återigen känner kämpar-
andan titta fram. Kommer du uppåt nåt framöver blir det så klart
ett tufft pass med MOIHa det riktigt riktigt bra där nere!!
Stor kram från mig
6 juli, 2006 at 09:46 #968754Anonym anvandareMemberGOdis_monstret!! Hej gumman!, så glad jag blev när jag såg din avatar i min tråd! jo kärleken har slagit till i mitt liv med och det känns härligt, han är verkligen supergo men ändå självständig och framåt, me like …jo jag prioriterade LOVE ett bra tag plus att jag ville vila lite från allt men känn skönt att vara igång igen absolut!
vi ska till gbg i augusti, gå på liseberg, shoppa och bo där ett par nätter..kanske kan ses då?
när får man se dig på scen igen?
Kram Tess
6 juli, 2006 at 14:35 #968755Anonym anvandareMemberTess wrote:GOdis_monstret!! Hej gumman!, så glad jag blev när jag såg din avatar i min tråd! jo kärleken har slagit till i mitt liv med och det känns härligt, han är verkligen supergo men ändå självständig och framåt, me like …jo jag prioriterade LOVE ett bra tag plus att jag ville vila lite från allt men känn skönt att vara igång igen absolut!vi ska till gbg i augusti, gå på liseberg, shoppa och bo där ett par nätter..kanske kan ses då?
när får man se dig på scen igen?
Kram Tess
Hallå igen!
Som sagt..tycker det är super kul att du äntligen träffat någon som förtjänar dig!
När ni kommer hit måste du absolut höra av dig, kan skicka ett sms till dig om du inte har mitt nr kvar! Tävling blir det antagligen till SM men absolut till Lucia :up:
Kramar
6 juli, 2006 at 15:06 #968756Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Hallå igen!Som sagt..tycker det är super kul att du äntligen träffat någon som förtjänar dig!
När ni kommer hit måste du absolut höra av dig, kan skicka ett sms till dig om du inte har mitt nr kvar! Tävling blir det antagligen till SM men absolut till Lucia :up:
Kramar
Härligt!! vi kommer säkerligen till Lucia och kollar också!! :emo-thumb
smsa ditt nummer, tror inte jag har det!!6 juli, 2006 at 15:08 #968757Anonym anvandareMemberErasmusina wrote:Vad kul med intervjun, vad är det för jobb du söker? Enträgen vinner vet du .Jag är så sjukt sugen på ett kesellamål just nu, men var lite bökigt att behöva släpa med sig frysta bär, fun light o grejer till jobbet så det fick vara kvar hemma i kylen. Men jag kanske slinker ner till ICA sen och handlar in ett litet lager på jobbet .
Ha en bra dag!
jag har sökt tjänst som receptionist på ett par ställen….adminsitrationstjänst är inget för mig ….det är det jag har nu!
jag förstår det blir bökigt, jag mixar oftast innan jobb, om man ska göra det på jobb så får det iallafall vara tinade bär då,,,,jordgubbar mosade i kesella o sötningsmedel är super!….de ska inte vara helt mosade utan sådär halvt
6 juli, 2006 at 15:18 #968758Anonym anvandareMemberträna på :emo-thumb
6 juli, 2006 at 15:21 #968759Anonym anvandareMemberHEj hopp..
Snart dags för en löptur här..
Men jag orkar inte cykla iväg i värmen så det får bli 2 varv
i spåret runt knuten..Hoppas du får nåt av jobben du sköt då.. *håller tummarna*
Mmm, börjar 5.55 när jag jobbar f.m och 14 när jag jobbar kväll..
Gissa att f.m veckan är seg:)Visst är det kul när motivationen kommer igen..
Jag längtar till styrkapassen nu..
OCH den känslan…. ME LIKE!!!Krams o ha en härlig dag!!
6 juli, 2006 at 18:37 #968760Anonym anvandareMemberhainz wrote:träna på :emo-thumbI will!! :emo-thumb
6 juli, 2006 at 18:42 #968761Anonym anvandareMemberIQA, visst är det härligt med ny motivation! :emo-thumb
dagens träning; ett lätt ben och axelpass plus lite mage,,,
nu har jag kört igenom styrkan en vecka!!…nästa vecka ökar jag..detta var uppvärmning
har precis fyllt på med en keselladrink med jordgubbar….nu melon
nu ska jag fixa med lite mat…experimentera i köket lite
7 juli, 2006 at 21:52 #968762Anonym anvandareMemberFörsta veckan är avklarad och det var kanske den jag behövde klara för att nu fortsätta som vanligt igen :emo-thumb
allt har gått som planerat med kost/träning….
imorgon blir det morgonpass och sen styrka….nu är det bara att köra på…mått och vikt uppdaterar jag månadsvis eller när jag känner för det!…..men resultat ska det bli :nod ,
trevlig kväll…nu ska jag slänga i mig lite kycklinggryta :ike:
8 juli, 2006 at 19:12 #968763Anonym anvandareMemberdagens träning;
morgonpass; 60min crosstrainer
promenad 60min
VArit en rätt jobbig dag pga av menstruation men jag genomförde ändå lite träning. gymmet sköt jag dock upp till imorgon.
Trevlig kväll alla! :emo-thumb
10 juli, 2006 at 12:47 #968764Anonym anvandareMembergårdagen blev vila för mig , känner att min kropp reagerat bra bara på första veckan med hårdare träning och striktare kost:emo-thumb
idag har varit en jobbig dag pga problem på nuvarande arbete men det ser ut att ordna sig…jag ska ändå försöka ta mig till gymmet idag och köra ett styrkepass.
/Tess
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.