Siktar på december men ej tävling…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Siktar på december men ej tävling…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 72 total)
  • Author

vad duktig du är Tess! :)

Hej tjejen!!

Hoppas det fixar sig på jobbet..

Mmm, nu när det visade lite resultat så känns det med en gång mycket roligare.. SÅÅ GLAD!! :D

Vad skönt att din 1:a hårdare vecka passerade och kändes bra.. :up:

Nu ska jag cykla till jobbet.. Efm. pass hela veckan:(

Kram på dig :friends: // Angel

Tack tjejer!!…jo det ordnar sig nog med tiden :nerd:

Dagens Träning; bröst/triceps, kort och effektivt pass!

sen 30min crosstrainer!

motivationen innan passet var urkass men så fort jag kom igång lossnade det! just nu får inte motivationen svikta :nono: :nono: kom gärna med bra tips som ni använder er av när ni känner er omotiverade!

nu ska jag städa o få ytterligare motion..sen blir det att fira min brors lilla dotter…..;)

/Tess

Jag brukar lyssna på någon bra låt, som peppar igång mig och så läser jag träningstidningar, typ Runner’s World eller Fitness-magazine etc…..

Just nu skulle jag också behöva extra motivation att trotsa regnet ute och dra iväg till gymet, men jag nog stannar hemma och drar iväg på morgonpass imorrn istället :). Får disciplinera mig vad gäller maten istället idag.

Annars är mitt fysiska mål motivation nog samt det faktum att jag ballat ur för många gånger för att göra det igen. En mental face-slap kan man säga är bra motivation ;).

ja man får nog vara lite tuff nu i början mot sig själv sen kommer det av sig själv…

blev en 30minutare på crosstrainerna nu på kvällskvisten med…

Nöjd med dagen, imorgon blir det rygg/biceps 8)

godnatt!

Dagens Träning;

då jag är utan uppdrag på jobb för tillfället så kunde jag träna tidigt idag…rätt skönt :)

Styrka; rygg/biceps….Rygg körde jag på bra men med biceps måste jag erkänna jag fuskar mkt med :nono: …tycker det e asjobbigt med just biceps och har bara tråkiga övningar..men men skärpning…

Cardio;

Rodd 10min
    crosstrainer 20min

/Tess

Jag tycker triceps e tråkigt jag… :|
    men jag tror inte biceps är den viktigaste muskelgruppen att köra, så länge du kör rygg, för de får jobba då också. Jag har inte kört biceps på en månad men däremot kört rygg en gång i veckan och när jag sedan körde biceps igen så kunde jag ändå öka :D

Fin avatar förresten :)

Hej hopp så här på kvällskvisten..

Kul att du är inne o kluddar lite hos mig:D
    Mmm, här ska det hållas på både med träningen och kosten.
    (kanske lite lugnare till semestern)

Det går ju fint för dig med.. Hm, tykcer du biceps är tråkigt?!
    Jag tycker det är jätteskoj.. Biceps och rygg är favvisar att köra..

Kram och godnatt

Tack tjejer!!

idag blir det skön vilodag med solning och bad 8)

allt känns kanon och jag har kommit in i en bra rytm med allt…!!

Känns oerhört skönt när man börjar få in känslan av att kunna träna, äta bra och samtidigt leva och göra massa kul!…innan ställde jag in sociala bitar för att hinna med träning det vägrar jag nu och det känns underbart,,,gäller bara och hitta en kombination om man får jobba på den hela tiden!!!

Soliga hälsningar från mig…

tjena tjena babe =) nice avatar !!!
    Härligt att du är igång och håller det andra roliga delen av livet. Lätt att det försvinner annars när man tränar så mkt.

kör på ses i dec

Tess wrote:
    Tack tjejer!!

Känns oerhört skönt när man börjar få in känslan av att kunna träna, äta bra och samtidigt leva och göra massa kul!…innan ställde jag in sociala bitar för att hinna med träning det vägrar jag nu och det känns underbart,,,gäller bara och hitta en kombination om man får jobba på den hela tiden!!!

Gäller att få balans i det dagliga livet oxå juh:emo-thumb :D .. Go for it,,, Kör hårt nu!!

Hej sötnos!

Härligt att det går bra för dig!
    Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyttar ner till Skåne :) 21 augusti börjar jag exjobba nere i Malmö så då får vi allt klämma in en fika nån dag :emo-thumb Fast jag kommer ju gå på diet då i och för sig så jag får väl nöja mig med en kopp te eller nåt ;)
    Snart får jag också en crosstrainer där hemma, ska bli underbart!! Den ska få stå i vardagsrummet så man kan titta ut genom fönstret eller titta på TV samtidigt, hihi.

Kram på dej!!

Tess wrote:
    Tack tjejer!!

härligt att läsa att du hittat balans igen tess!!

du ser smalare ut i ansiktet på din avatar…. är det så? :)

Vanni!!; Absolut ses vi i dec tjejen! tack!

Restless; balansen är svår att uppnå men det är det värt :emo-thumb , det svåra kan faktiskt vara att hålla sig på en mellannivå i träningen.

Lina, absolut så får vi ta en fika…vi e lediga hela augusti så jag har massor av tid…var är det du ska vara i Malmö?

Athleticmia; hmm nog lite vinkeln tror jag , jag undrar om jag ens kan få ett smalt ansikte….jag har alltid haft kinder….hamstern :D

blev aktiv vila idag med 40min cykling…
    vågen visar 2kg ner :up:

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 72 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.