Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Siktar på december men ej tävling…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juli, 2006 at 20:26 #968780Anonym anvandareMember
Dagens träning;
Ben/axlar/mage ca 50min
mkt dålig energi under passet, kan vara att jag ätit dåligt men känns inte så…
Trevlig helg på er! /Tess
15 juli, 2006 at 16:32 #968781Anonym anvandareMemberLördag!!!
idag har jag tagit ledigt från träningen och äter gott ,, eller det gör jag för det mesta men idag blir det lite mer av det goda :p
vägde mig i torsdags och jag hade gått ner 2kg…helt ok för två veckor men en del vätska me säkert …men skönt att ha släppt på lite vikt iallafall :emo-thumb
15 juli, 2006 at 19:56 #968782Anonym anvandareMemberTess wrote:vägde mig i torsdags och jag hade gått ner 2kg…helt ok för två veckor men en del vätska me säkert …men skönt att ha släppt på lite vikt iallafall :emo-thumbHärligt du! 2kg på två veckor är ju ganska lagom, säkert en del vätska men förhoppningsvis annat överflöd också :up:.
15 juli, 2006 at 22:07 #968783Anonym anvandareMemberTess wrote:ser grymt bra ut tjejen!!du ser inte ut att ha så mkt fett på rygg/armar! :emo-thumb
kanoners!!!!
Tackar!!
Nej, nu skiljer sig det inte många centimeter sedan senaste bästa formen.. (iaf inte på rygg/armar)
Även om det skiljer sig mycket i kilon.. Strange
Hoppas det beror på att jag lagt på mig mer muskler..
Min helg är slut nu.. Dags för jobb tidigt imorrn..Men det som har vart av helgen för min del har varit toppen;)
Hoppas din helg varit fin o grattis till viktnedgången..Ha en god början på nästa träningsvecka.. Kör hårt, tjejen..
Massa krams, ANgel
17 juli, 2006 at 17:55 #968784Anonym anvandareMemberTess wrote:Lina, absolut så får vi ta en fika…vi e lediga hela augusti så jag har massor av tid…var är det du ska vara i Malmö?blev aktiv vila idag med 40min cykling…
vågen visar 2kg nerDet låter bra det :up:
Jag ska vara på universitetssjukhuset. Måste ta och köra runt lite med bilen så jag lär mig hitta innan jag börjar Ska bara hitta en bil först…Grattis till viktnedgången :emo-thumb
Nu måste jag ta tag i flyttandet här igen
KRAM!
17 juli, 2006 at 18:21 #968785Anonym anvandareMemberTodelooo!!
Tack Tjejer!!
inte blivit så mkt träning senaste dagarna men får ta igen det nu i slutet av veckan…. ….men de dagarna jag inte tränar kompletterar jag med att äta lite mindre än vanligt så det jämnar nog ut sig :emo-thumb
Ha en trevlig kväll!!
20 juli, 2006 at 15:34 #968786Anonym anvandareMemberhej allihopa…
jag har inte försvunnit , bara tiden som inte räcker till…
blir kanske mindre uppdatering nu pga av att jag hoppar runt på många olika företag just nu och på kvällarna är jag oftast så trött på datorer att jag inte orkar sitta där, träningen har gått hyfsat denna veckan men inte tillräckligt bra!…blir så dåliga rutiner men just konsultyrket som jag nu upplever som väldigt ambulerande… …
men jag gör så gott jag kan och nästa vecka lugnar det ner sig,,sen två veckor till semester som innebär återhämtning från jobb men oxå en massa tid till träning!!!
så jag finns här och uppdaterar när jag hinner!:up:
jag har mitt mål i december! ….21 augusti, 2006 at 19:41 #968787Anonym anvandareMemberTjenare allihopa!
hinner inte skriva här så mycket men vill bara meddela att det går kanonbra!!
Jag har tappat det jag lagt på mig under ”förälskelsen” och lite till , har inte tränat väldigt mycket men skärpt till kosten och kroppen reagerar direkt, för jag vet nu vad som fungerar och inte för den….
jag kommer säkerligen hinna uppnå en bra form till december!:emo-thumb …..så dont worry jag ligger inte på sofflcket och jäser :p
25 augusti, 2006 at 12:26 #968788Anonym anvandareMemberså då var vikten som den ska vara igen….:emo-thumb …tappade det jag lagt på mig fort bara jag skärpte till kosten!:emo-thumb
en veckas semester återstår sen är det tillbaka till verkligheten
kommer köra en hel del konditionsträning nu under hösten för att pressa ner fett % ännu lite till, detta genom löpning och promenader och även crosstrainer.
mvh Tess
28 september, 2006 at 15:18 #968789Anonym anvandareMemberHej allihopa!!
det var ett tag sen. jag kommer avsluta min träningsdagbok här på body. Mitt intresse för styrketräning i det seriösate laget har lagt sig och jag lever nu mitt liv precis som jag vill och mår bra av!
Jag trivs ypperligt bra med min vikt och kropp och tro det eller ej så är jag i bättre form både psykiskt och fysiskt än när jag tränade som mest. Jag tränar de dagar jag känner för det och precis vad jag vill. jag trodde aldrig jag skulle uppnå den balans jag faktiskt uppnått. Finns inga förbud i min värld längre när det gäller kosten osv , jag lever mitt liv fullt ut och lägger min energi på sånt som verkligen har en mening i livet. hälsan är viktig och kroppen men inte så viktig att den ska ta upp ett helt liv. Jag tycker fitnessvärlden är intressant och den ger mening och styrka till mångas liv men det jag tycker också är en styrka är att kunna ha en bra balansgång när det gäller allt i sitt liv, relationer, hälsa, arbetsliv osv.
jag önskar er alla lycka till med er träning och era mål se bara till att det ni gör får er att må bra, det är det viktigaste!
Med vänliga hälsningar
Therese28 september, 2006 at 15:37 #968790Anonym anvandareMemberHärligt att höra att du funnit sådan harmoni!! För visst är livet en balansgång, fylld med prioriteringar av vad som är viktigt för sig själv. Ha det så bra!! [/b]
28 september, 2006 at 16:14 #968791Anonym anvandareMemberDu verkar klok som känt efter och fattat ett beslut som gör att du mår bättre. För hur det än är så får ”detta” aldrig bli LIVET…men en del av det. Mycket mycket svår balansgång det där.
Att hitta en form man klarar av att hålla å trivs med!
Låter som du hittat balansen!
Lycka till!:emo-thumbTess wrote:Hej allihopa!!det var ett tag sen. jag kommer avsluta min träningsdagbok här på body. Mitt intresse för styrketräning i det seriösate laget har lagt sig och jag lever nu mitt liv precis som jag vill och mår bra av!
Jag trivs ypperligt bra med min vikt och kropp och tro det eller ej så är jag i bättre form både psykiskt och fysiskt än när jag tränade som mest. Jag tränar de dagar jag känner för det och precis vad jag vill. jag trodde aldrig jag skulle uppnå den balans jag faktiskt uppnått. Finns inga förbud i min värld längre när det gäller kosten osv , jag lever mitt liv fullt ut och lägger min energi på sånt som verkligen har en mening i livet. hälsan är viktig och kroppen men inte så viktig att den ska ta upp ett helt liv. Jag tycker fitnessvärlden är intressant och den ger mening och styrka till mångas liv men det jag tycker också är en styrka är att kunna ha en bra balansgång när det gäller allt i sitt liv, relationer, hälsa, arbetsliv osv.
jag önskar er alla lycka till med er träning och era mål se bara till att det ni gör får er att må bra, det är det viktigaste!
Med vänliga hälsningar
Therese -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.