Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sista rycket….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2006 at 21:36 #933967Anonym anvandareMember
Grattis!!!! Bra jobbat! Känns gött va?
Bara o lida lite till nu o sätta spiken i kistan på lördag!
Kör hårt!!//Fredda
CamillaJ wrote:Så, inte mer träning idag. Skulle klämt in ett sista cardiopass ikväll men kroppen säger stopp. Det är verkligen en balansgång att ligga på så låga nivåer och träna så mycket och det gäller att vara lyhörd.Just nu känns det som det kommer bli svårt toppa formen till på lördag men kanske kommer det kännas bättre imorgon när jag tränat klart, fått massage och kan börja koppla av lite. Kan inte påstå att jag förväntar mig för mycket av helgen, jag är nöjd med resultatet i lördags och vet att det kommer bli tufft motstånd på FF. Kan jag bara visa en OK form så är jag nöjd!
Dags för kyckling
5 december, 2006 at 22:24 #933968Anonym anvandareMemberdu är nog inte den enda som är känslig för vätska i det ”stadiet” du är nu…
har man laborerat med vätska, salt, kolisar som du och många andra gör, så drar kroppen lätt på sig vätska när man börjar dricka o salta igen.kör hårt på lördag!
6 december, 2006 at 07:58 #933969Anonym anvandareMemberStorfredda wrote:Grattis!!!! Bra jobbat! Känns gött va?
Bara o lida lite till nu o sätta spiken i kistan på lördag!
Kör hårt!!//Fredda
Tack! Och tack för tipsen förra veckan!!
Jodå, det känns riktigt bra…även om jag inte fattat det än tror jag :p6 december, 2006 at 08:00 #933970Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Även jag säger GRATTIS[/b] och önskar dig lycka till i helgen :emo-thumb
Det måste kännas bra att ha en vinst med sig i bagaget från DC till FF?!Tackar!
Jo, visst känns det bra med en vinst i bagaget men konkurrensen på Lucia lär vara ännu hårdare och jag är inte alls säker på att min sambo lyckas toppa min form lika bra som han lyckades med i lördags. Sedan borde jag göra något åt mitt tråkiga fria program också….men jag orkar helt enkelt inte….får se om orken kommer när jag börjar fylla ikväll.6 december, 2006 at 08:02 #933971Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:du är nog inte den enda som är känslig för vätska i det ”stadiet” du är nu…
har man laborerat med vätska, salt, kolisar som du och många andra gör, så drar kroppen lätt på sig vätska när man börjar dricka o salta igen.kör hårt på lördag!
Ska köra stenhårt!!! Det var ju SÅ kul!
Och visst är det så, när man en gång pressat kroppen med tömning och fyllning så är den ju rätt känslig. Men jag är tvungen att tömma och fylla, annars ser jag bara platt och tråkig ut om jag ställer mig i min ”vanliga” form. Det är helt otroligt var en tömning och fyllning gjorde på mig!!
7 december, 2006 at 17:02 #933972Anonym anvandareMemberJAG HAR GÅTT MIN SISTA PROMENAD!! och kört mitt sista träningspass, och ätit min sista översaltade kyckling och…..jag fattar det knappt. Nu är det ju bara det roliga kvar. Fyllningen idag är underbar, 6 mål potatis och kyckling. OK, jag kommer knappt få något vatten ikväll och imorgon men visst, vad gör man inte för att klara viktklassen.
Var och fettmätte idag, 5 punkts kaliper 8,2 %
OK att folk sagt att jag var hård men….Det förklarar i alla fall varför jag fryser såHar även gjort naglarna idag (Tack Line!!) och nu ska jag bara äta, vila och lägga färg!!
Börjar bli nervös för invägningen, håller samma vikt som förra veckan så det borde gå OK men jag är ändå spänd.
Dags att sova lite i min mycket modifierade säng! Men jag trivs att sova med fötterna så, knäppt jag vet.
7 december, 2006 at 18:34 #933973Anonym anvandareMember…
7 december, 2006 at 18:37 #933974Anonym anvandareMemberGrattis så här lite i efterhand till den fina vinsten på DC. Du var riktigt hård och det bådar gott inför kommande helg de där siffrorna ovan. Stort lycka till tjejen! :up:
10 december, 2006 at 09:02 #933975Anonym anvandareMemberJa…jag vet inte riktigt vad jag ska säga nu….Känner mig helt omtumlad, förvånad, glad (såklart) och som om jag nog inte fattat det hela än.
Första delen av helgen har varit både hemsk (invägningen) och rolig!
Att 3 hg ska ställa till det hela så! Antagligen var min kropp i strejk efter Decembercupen och tyckte inte alls att det var en bra idé att släppa vatten igen när jag drog ner på vattnet i torsdags. Så, först vägde jag in på 52,3 kg. Det var bara att dra på 3 lager kläder, basta en stund, ta en promenad och springa på toa så gott det gick. Tack och lov så klarade jag ju vikten vid omvägningen men det sabbade färgen rejält. Ett nybörjarmistag antar jag, jag visste ju att jag hade svårt få kroppen släppa under torsdagen så jag borde väntat till efter invägningen med de första lagren ProTan. Nu fick jag ändå ta en dusch när jag kom hem, färgen var helt grönaktig efter bastun. Därför fick jag inte en så bra ProTan-grund som jag velat ha, fick använda mer DreamTan istället, vilket gjorde att jag blev lite för ”bronsig” och lite för blank. Samma problem kommer jag nog ha i BF idag, jag har ju inte orkat börja om från början med all färg utan lämnat den DreamTan jag hade på kroppen och så förbättrar jag det så gott det går nu. Jag får väl se lite ut som en smutsig Oscarsstayett då, det ska nog fixa sig!Smink och hår är nu i alla fall så gott som på plats, ska åka hemifrån om en kvart och installera mig på FF igen för att förbereda min BF debut!! Det ska bli jättekul men jag är lite ”avslagen” ändå känns det som. Det var svårt att ladda om mentalt efter igår. Jag har i alla fall sovit JÄTTEGOTT inatt och nu ska vi bara ha kul!!
10 december, 2006 at 12:15 #933976Anonym anvandareMemberHallå, ska du inte ens nämna att du VANN? Eller har jag läst fel i resultaten????
Grattis som fan! Du tävlar och vinner på löpande band nu, minsann. Lycka till idag!!:up:10 december, 2006 at 13:49 #933977Anonym anvandareMemberGrattis grattis! Vad ska man säga, en oerhörd prestation är väl det minsta. Att först vinna DC och sedan ta sig upp på scenen igen och vinna, ojojoj. Du är en förebild för mig, lite mer dödlig. Som sagtl bra jobbat och grattis ännu en gång.
Lycka till på BF nu :up:
10 december, 2006 at 14:05 #933978Anonym anvandareMemberBra jobbat tjejen. Du var BÄST inget snack om saken!!
Fortsätt rocka i BF nu :emo-thumb
Kram /från en tjockis
10 december, 2006 at 21:47 #933979Anonym anvandareMemberTack!
Nu känns det riktigt bra! Fått duscha av mig det värsta av färgen, äta, dricka och slappa lite. Jag är oerhört nöjd med helgen, förra helgen också naturligtvis. Det finns såklart massa saker jag vill förbättra och det var ju både det ena och det andra som inte klaffade denna helgen. Färgen var riktigt kass pga. bastun i fredags, jag orkade inte mentalt ladda om för bodyfitnessen idag och jag hade nog inte energin att riktigt njuta av att stå på BF-scenen. Sedan hade jag ju såklart behövt vara HÅRDARE för att vara nöjd men nu vet jag till nästa gång hur jag ska kämpa mig dit!
Jag hade i alla fall mycket roligare på byggningen, jag var mer nöjd med formen under lördagen också. Tror det blev lite svårt att få kroppen att reagera som jag ville när jag ännu en gång försökte att tömma ut lite vätska och få lite tryck. Självklart är jag nöjd med min 5:e plats, att jag gick till final är OTROLIGT roligt!! Det är mer min individuella prestation i form av laddning och inlevelse som jag är lite ”besviken” på. Men så är jag i grunden byggartjej och inte den som glittrar och glammar till vardags. Sedan var det såklart kul att få ha lite fina dräkter och sminka sig. Håret ska vi dock inte tala om, det blev en KATASTROF! Jag fick först för mig att ha det bara lite uppsatt men mest hängande, sedan, när jag märkte att jag var tvungen lägga väldigt mycket DreamTan (igen pga. bastun…..) så tyckte jag att håret fastnade och kladdade i färgen. Fick för mig sätta upp det, det blev inte bra och jag återgick till utsläppt…Att man aldrig lär sig hålla sig till planen
Nu ser jag fram emot att köra STENHÅRT igen, det måste byggas mer muskler om det ska hända något här. Nu är det byggning jag vill köra och då kan man inte se ut som en räka och väga 51,7 kg i halvbra form.
Måste bara säga att min älskade sambo gjorde ett helt otoligt jobb under helgen, eller snarare under hela dieten. Jag hade aldrig lyckats utan honom! Trots att han inte tävlat själv lyckades han få mig i form, ladda, tömma, pumpa, lägga färg, fixa mitt fria och till och med pyssla med mitt hår! Jag ska sluta säga emot honom vad gäller tävlingsföreberedelser, det har jag ju lärt mig….
Dags för mer
14 december, 2006 at 14:13 #933980Anonym anvandareMemberHej Camilla ja den där bastun gav susen men man vart lite mör efter den ville bara säga att du såg skit bra ut på lucia..Diana:emo-thumb
14 december, 2006 at 18:28 #933981Anonym anvandareMemberHudiksvallsGymDiana wrote:Hej Camilla ja den där bastun gav susen men man vart lite mör efter den ville bara säga att du såg skit bra ut på lucia..Diana:emo-thumbTack! Du såg VÄLDIGT bra ut själv :up:
Men ”lite mör” efter?! Det är nog det minsta man kan säga….
Jag kunde inte sova på hela natten för jag kände mig så törstig -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.