Sista rycket….

• This topic is empty.
Viewing 3 posts - 151 through 153 (of 153 total)
  • Author

Det är väl kanske dags att avsluta denna journalen nu! ”Sista rycket” är ju gjort och jag är OTROLIGT nöjd med resultatet från mina första tävlingar! Sedan finns det ju andra saker jag inte är lika nöjd med såklart, skulle varit hårdare, skulle inte klantat till färgen på FF, skulle ha förberett BF:n lite bättre osv. Men om det inte fanns saker man strävade efter att förbättra vore det ju liksom inte kul längre.

Nu väntar en period av hård träning för att försöka bygga på mig lite mer muskler. Målet är absolut att komma upp på en BB scen igen, när det blir får vi väl se. Är sugen på tävlingen som ska gå vid påsk 2007 men den ligger så nära i tiden och jag är osäker på om kroppen pallar en diet till så snart. I så fall måste formen hålla sig OK under vintern för att jag ska slippa dieta för länge. Men det är inget beslut jag tar nu, är jag i form 12 veckor innan kanske jag drar igång, vi får se. Just nu är jag så vattning att jag ser ut som en säl, tror kroppen blev lite ledsen på mig pga. den mycket hårda vattentömmningen inför invägningen….Sedan är det ju lite skillnad att tävla på en Grand Prix tävling som det är vid påsk, jag vet inte om jag är redo för det. Annars vet jag inte riktigt, jag får väl inte köra Lucia igen nu när jag vann har jag för mig. Då återstår väl i princip bara SM till hösten. Känns ju lite knäppt att fundera på SM och Grand Prix tävlingar redan men det finns ju så lite tävlingar att välja på ju :(

Nu ska jag iväg och köra rygg, tredje passet sedan FF. Har promenarat minst en timme varje dag också…ändå går jag bara upp….nog dags att strukturera ätandet snart… 😮

Avslutar med att visa min bästa sida…..

Oj hade inte varit här inne och kladdat!

DU gumman…. stoooort grattis till dina debuttävlingar och ditt fina resultat! mycket bra gjort!!! ;) [/b]

KRaaam!

Eva-Lotta wrote:
    Oj hade inte varit här inne och kladdat!

DU gumman…. stoooort grattis till dina debuttävlingar och ditt fina resultat! mycket bra gjort!!! ;) [/b]

KRaaam!

Tack!! :friends:

Vi får köra ett pass ihop någon dag!! Om du vågar träna med en vattning säl men flagande ProTan :)

Viewing 3 posts - 151 through 153 (of 153 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.