Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sista rycket….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 november, 2006 at 09:24 #933877Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Visst lyckades jag med det. Varken bakelser eller McDonalds är egentligen min stora svaghet. Snarare pizza, småkakor och lösgodis….
Haha.. typ samma här.. men här är bakelser och snabbmat en stor fälla..
21 november, 2006 at 10:06 #933878Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Igår och idag har jag verkligen undrat vad jag sysslar med.Igår körde jag 1 h 45 min morgoncardio, 45 min em. cardio och var på massage. Under dagen på jobbet trodde jag nästan jag skulle tuppa av. Jag frös mer än vanligt och var hysteriskt trött.
Idag spöregnade det på mig i 1 h och 50 min under min morgoncardio. Allt var genomvått trots att jag hade regnställ. Jag är precis lika trött idag och trots dubbla tröjor fryser jag.
Jaja, nog klagat, det är bara 2 och 3/4:s vecka kvar till jag får äta pizza!!
Låter som mig :p Fryser hela tiden oavsett hur mycket lager på lager med tröjor jag har på mig. Men det är så det ska va, inte sant?! Snart klagar vi istället över hur varmt det blev helt plötligt efter lite mer snabba kolhydrater i magen
Kämpa på Camilla!!
21 november, 2006 at 10:45 #933879Anonym anvandareMemberKämpa på Camilla, det är så det är i slutet av en hård diet :emo-thumb
Kan trösta dig med att du inte är ensamVi kommer kanske och tittar på dig på DC, annars syns vi backstage på FF :yahoo:
Kör hårt!!
21 november, 2006 at 11:25 #933880Anonym anvandareMemberJa, kämpa ska jag göra!
Och det behövs, det är inte förrän idag jag har börjat se markeringar i benen när jag står i ”line-up”. Tidigare har de bara synts när jag flexat och det gör man ju liksom inte på en BF scen Nu är ju markeringarna inte mycket att hurra för i och för sig, jag tror knappt de kommer synas på scen i alla fall, de är så små.
Kan vara massagen igår som bet bra, min kropp verkar svara bra på det. Måste jag påpeka att det nog blir till att tvinga sambon att massera en hel del närmaste tiden?!Förhoppningsvis finns det energi till två intervallpass denna veckan, sedan ändras ju cardion lite när vi kommer nära tävlingarna. Jag kommer nog ändå köra cardio ganska tätt inpå DC eftersom FF är mitt sluliga mål. Funderar på att köra sista promenaden på onsdagen. Sedan är det ju dags för färgen och då blir det ju inte så bra att springa runt och svettas.
21 november, 2006 at 11:41 #933881Anonym anvandareMemberMåste fråga hur går du din Vitlöksspäckad kycklingfilé?
21 november, 2006 at 11:48 #933882Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Måste fråga hur går du din Vitlöksspäckad kycklingfilé?Mycket enkelt. Tina fileérna, skär snitt i dem, peta i vitlök och kör in i ugnen. Jag kör mina på 200 grader till de är genomlagade.
21 november, 2006 at 21:34 #933883Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Mycket enkelt. Tina fileérna, skär snitt i dem, peta i vitlök och kör in i ugnen. Jag kör mina på 200 grader till de är genomlagade.okej ska blir nog middagen imorgon
22 november, 2006 at 09:14 #933884Anonym anvandareMemberIdag känns allt lite bättre!
Jag körde den hemska morgonpromenaden, 1 h 50 min igår, sedan blev det:
45 min em. promenad
Ben/vader/mage
20 min intensiv trappmaskinSåg riktigt bra ut på gymmet igår men idag ser jag ut som en säl och har gått upp 0,5 kg. Inte så konstigt kanske eftersom jag åt lite mer kolhydrater igår än jag gjort senaste dagarna. Coachen ville höja en sista gång innan tömningen börjar och det gör att jag känner mig lite bättre idag. Igår låg jag helt utslagen efter min em. cardio….
Sitter just nu med mina svarta pumps på mig och tänkte öva med dem idag på jobbet. Jag tycker inte det är så hemskt svårt att gå i dem men det gör ju inget om man blir lite säkrare. tur jag har kostymbyxor så ingen ser vad jag har för skor
Mitt nästan största problem nu är sömnen, jag sover väldigt dåligt. Dels har jag kommit i säng sent senaste dagarna, vår katt har krånglat, dels så vaknar jag ofta, sover dåligt och vänder och vrider mig. Jaja, jag får väl sova ut den 11 december i alla fall.
22 november, 2006 at 18:32 #933885Anonym anvandareMemberJag är mäkta imponerad över hur hårt du jobbar och att du klarar av det! Kör nu tokhårt de sista två veckorna så kan du få äta hur mycket pizza du vill sen
Lycka till!
22 november, 2006 at 21:19 #933886Anonym anvandareMemberfår man se nån bilder innan du ska upp???
22 november, 2006 at 21:50 #933887Anonym anvandareMemberanna1 wrote:får man se nån bilder innan du ska upp???+1 please
22 november, 2006 at 21:53 #933888Anonym anvandareMemberKom igen och kämpa sista…det är roligare om vi är två i -52 än om jag står där själv…..jag har oxå ca1 kg kvar, mne det försvinner ju i och med tömningen….no problems….så var lugn.
Jag skal ju köra AF oxå så för mig är det lite kolhydrater som gäller trots BB deff…..man skall ju orka mked båda. Fast jag håller med dig Lucia är slutmålet, sedan får det vänta till SM 08.Tini
22 november, 2006 at 22:39 #933889Anonym anvandareMemberJaja, ni ska få som ni vill. Först kommer en sidechest tagen för 3 veckor sedan när jag gjort ett färgexperiment. Snackar vi slät eller?? 😮
Jag vet att den är suddig men lite syns det väl i alla fall.
22 november, 2006 at 22:41 #933890Anonym anvandareMemberSå en ryggbild tagen idag, nu utan färg och riktigt blek och trist
22 november, 2006 at 22:45 #933891Anonym anvandareMemberDu det var en hel hög med saker på ryggen:up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.