Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sista rycket….
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 november, 2006 at 22:45 #933892Anonym anvandareMember
som ni ser så släpar armarna vad gäller att tappa fett. Inte mycket att göra åt, jag kan liksom inte köra mer cardio än jag gör just nu.
ska redovisa dagen också:
1 h 40 min morgonpromenad
40 min em.promenad
Rygg och biceps
20 min intervallerJag kunde inte köra så tungt på ryggen eftersom jag har ont i trapetziusfästet på vänster sida. Hoppas det går över annars blir det till att fixa det snart.
23 november, 2006 at 03:33 #933893Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:Så en ryggbild tagen idag, nu utan färg och riktigt blek och tristCamilla, din rygg ser jäkligt bra ut, hård,:nod det kommer bli svinbra när du tömmer och laddar gumman!
Ska bli kul att se resten, har ju ALDRIG sett dig utan kläder Katastof
haha!Nu larmar dom här ute, damit!
vi rings.
Pözz
23 november, 2006 at 09:56 #933894Anonym anvandareMemberj***********vlar vilka muskler! Det har ju hänt göööörmycket sen jag såg dig på bild sist!
Jag följer din journal och håller tummarna för dig, jag är mkt imopnerad av att du orkar!23 november, 2006 at 10:00 #933895Anonym anvandareMemberCamilla vilken förändring !!
jag är helt övertygad om att du komemr se hur snygg som helst ut23 november, 2006 at 10:30 #933896Anonym anvandareMember😮
Så snälla ni är!
Men det är sant, det har hänt en hel del och förhoppningsvis kommer närmaste veckan göra att det händer mer. Jag fick nya schemat igår, det schema som kommer gälla fredag, lördag, måndag-onsdag. Det var inte nådigt!
Vågar inte ens skriva här hur det ser ut för då kommer alla tro att jag (eller snarare coachen) är tokig Kan avslöja att cardion ökar och maten minskar i alla fall…Men dagen har i alla fall börjat med 1 h 40 min på cykel. Det regnade, jag har skoskav och ont i ryggen och valde därför att gå upp en timma tidigare för att slippa promenera med packning i regnet.
23 november, 2006 at 10:36 #933897Anonym anvandareMemberMy God Camilla!!!
Din rygg är inte att leka med :worship:
Axlarna såg också bra ut tycker jag!
Ska bli spännande att se dig på scenen.Kämpa vidare nu bara!!
Vi ses ju snart23 november, 2006 at 10:54 #933898Anonym anvandareMemberJisses vilken form! :emo-thumb
Riktigt biffig rygg du har!23 november, 2006 at 11:13 #933899Anonym anvandareMemberLina wrote:My God Camilla!!!
Din rygg är inte att leka med :worship:
Axlarna såg också bra ut tycker jag!
Ska bli spännande att se dig på scenen.Kämpa vidare nu bara!!
Vi ses ju snartTack Lina…men så bra rygg har jag inte…önskar den var 3 nummer större
Just axlarna vill sig liksom inte, det finns nog något därunder men separationerna vill inte komma fram riktigt. Det är samma sak med armarna 👿 Antar att 3 timmars cardio om dagen närmaste veckan kan ge lite mer av den varan iof. men antagligen marginellt. Önskar jag haft 2-3 veckor till på mig.Nu kämpar vi på och så ska vi ha SÅ kul på scen på FF!
23 november, 2006 at 11:20 #933900Anonym anvandareMemberUlrika Johansson wrote:Jisses vilken form! :emo-thumb
Riktigt biffig rygg du har!Nähä, ”jisses vilken form” kan jag inte hålla med om!
Min form är inte alls så bra som den borde vara, det finns en anledning till att ni inte får se benen :p
Men jag har från och med idag börjat manipulera ben och rumpa med diverse trix så vi får väl se om vi kan få fart på det hela där också.Men vi får väl se om vi får köra samma klass du och jag. Lägsta vikten har varit 53,8 kg och det var efter ett antal dagar med lågt kolhydratintag, nästan så lågt som folk tömmer på, men utan att kört några tömningspass förstås.
Nu väger jag desto mer då jag börjat med vattenfyllning/tömning. Men, men, det sägs ju att man tappar om man lyckas med tömningen. Fast å andra sidan, jag ser hellre bra ut och väger 54 kg än ser helt tom och utdragen ut på 52…23 november, 2006 at 11:39 #933901Anonym anvandareMember~Frida~ wrote::up: Håll dej från min klass:nono: -ok?? :emo-thumbDu sa väl att du hade 7 kg ner till -57:an va? Eller fattade jag fel? Med tanke på din form kan du väl knappast ha 7 kg att skala av på ett par veckor, även om du tömmer som tokig?
Men, men, den som lever får se. Kanske blir det -57:an på DC och -52:an på Lucia, det vet man ju aldrig. Eller så blir det tvärt om…eller nått…
23 november, 2006 at 11:46 #933902Anonym anvandareMemberSnygg sidechest och ryggbild:emo-thumb Det finns en hel del massa där, nyfiken och benfetisch som jag är så skulle jag vilja se underkroppen oxå :nod
Ska bli kul att se dig på scen!
23 november, 2006 at 11:52 #933903Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Snygg sidechest och ryggbild:emo-thumb Det finns en hel del massa där, nyfiken och benfetisch som jag är så skulle jag vilja se underkroppen oxå :nodSka bli kul att se dig på scen!
😮 Åhh, nej, ingen benbild nu inte. Benen är så envisa att det är löjligt. Jag kommer inte hinna få fason på dem, det har jag insett. Man kan inte utföra mirakel på en eller två veckor. Det sitter massa vätska på dem och kanske kan de vara i NÅGOT bättre form på scen än de är nu, förutsatt att jag lyckas dra ur lite vätska ur kroppen.
Sedan är benen både lite orakade och väldigt bleka just nu….:p23 november, 2006 at 11:58 #933904Anonym anvandareMemberCamillaJ wrote:😮 Åhh, nej, ingen benbild nu inte. Benen är så envisa att det är löjligt. Jag kommer inte hinna få fason på dem, det har jag insett. Man kan inte utföra mirakel på en eller två veckor. Det sitter massa vätska på dem och kanske kan de vara i NÅGOT bättre form på scen än de är nu, förutsatt att jag lyckas dra ur lite vätska ur kroppen.
Sedan är benen både lite orakade och väldigt bleka just nu….:pDet kan hända mycket med helhetsintrycket när lite färg kommer på + vätsketömmning, blir säkert bra ska du se! Överkroppen ser jäkligt bra ut iaf :up:
23 november, 2006 at 12:17 #933905Anonym anvandareMember:worship: fysatana Camilla
wohooooooooo fyfan bra jobbat !!!!!!!!
23 november, 2006 at 21:36 #933906Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote::worship: fysatana CamillaHahah! SÅ mycket är det inte att hurra för!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.