Sista rycket….

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 153 total)
  • Author

Jaha, dagen då:

1 h 40 min på cykeln i morse, som jag nämnde tidigare
    Axlar och mage
    30 min cardio, trappmaskin och cykel

Ska bli så skönt att det är min sista arbetsdag imorgon. Sedan kan jag lägga upp träningen bättre, dela cardion och på så sätt få in mer.

Förmodligen börjar tömningen på söndag och då ska jag till IKEA :| Snacka om timing….men, men, jag kommer få låna en bil inför DC, kommer få en hallspegel av mamma och jag kommer att få köpa en hel kasse med gott som jag ska äta efter tävlingarna. Hos mamma och pappa finns nämligen den grymmaste ICA man kan hitta. Förstår ni att jag planerat noga vad jag ska fylla kassen med? :p Den kommer dock att förvaras i förrådet till den 10:e…

för att nämna något:
    Småkakor, brownies, Bixit, grill- och dillchips, lösgodis, chokladbollar, cornflakes, havrefras, popcorn….ojojoj
    Edit: jag glömde ju det viktigaste, PEPPARKAKOR!!!

CamillaJ wrote:
    😮 Åhh, nej, ingen benbild nu inte. Benen är så envisa att det är löjligt. Jag kommer inte hinna få fason på dem, det har jag insett. Man kan inte utföra mirakel på en eller två veckor. Det sitter massa vätska på dem och kanske kan de vara i NÅGOT bättre form på scen än de är nu, förutsatt att jag lyckas dra ur lite vätska ur kroppen.
    Sedan är benen både lite orakade och väldigt bleka just nu….:p

Högläge,bindvävsmassage gör susen på benen.

Mattias L wrote:
    Högläge,bindvävsmassage gör susen på benen.

Japp, jag ska lyda rådet med högläge! Sambon ska få gå på med rejäl massage nu, han fick lära sig förra veckan, precis lagom för att kunna förbereda mig inför tävlingarna!

Så, nu lydde jag rådet om högläge igår kväll. Låg väldigt bekvämt, stensomnade och vaknade först när klockan ringde halv 5 :|
    Jag som har sovit så dåligt det senaste! Tydligen ska jag sova så för att min kropp ska trivas :p

Dagen har börjat med 1 h 35 min morgonpromenad och jag känner mig just nu på toppenhumör! Jag vet att humöret kommer dala ju längre dagen går och ju tröttare och hungrigare jag blir men ändå, just nu så :yahoo:
    Sitter till och med och funderar/planerar kring att köra Nutrition Outlet eller vad det nu kan vara för roliga tävlingar i vår. Det ger mig visserligen inte många veckor att vara ledig från dieten för av någon post så hintades det ju om en ”påsksmäll”….*hmmmm* :)

Jag vet att det är helt knäppt att sitta och tänka på det nu när jag inte ens stått på scen första gången än men jag är just nu så taggad. Får se om jag säger det samma efter ytterligare 2-2 ½ timmars träning senare idag…

Helt off topic: Jag har snart köpt klart de flesta julklappar till min familj! Jätteskönt!

Det ser jättebra ut camilla!! Vilken detaljerad rygg!! :up:
    Lycka till!!

vilken rygg tjejen :emo-thumb
    ska bli kul och se dig på dc-cupen, men inte möta dig på lucia :)
    du skulle väl dubblera o tävla i bodyfitness oxå??

anna1 wrote:
    vilken rygg tjejen :emo-thumb
    ska bli kul och se dig på dc-cupen, men inte möta dig på lucia :)
    du skulle väl dubblera o tävla i bodyfitness oxå??

Jodå, tanken är att dubblera på FF. Nervöst….

Min kropp är lustig. Igår gick jag upp lite i kalorinivå och helt plötsligt har jag min lägsta vikt nu på morgonen, 53,1 kg. Det verkar ju bra, med en tömning så kommer jag förhoppningsvis ner i -52 ! :up:

Körde en hysterisk mängd kardio igår + att jag tränade bröst/triceps och mage.

Fick massage igår också och *fy* det är inte skönt!

Samma knäppa mängd cardio står på schemat idag men nu sjunker intensiteten och det blir bara låg/medelintensivt fram till tävlingarna. Ut med intervalpassen med andra ord. Jag ska köra ben idag, också ett lättare pass, nästan som ett tömningspass är det tänkt eftersom jag samlar så mycket vatten i benen efter tung träning.

Jag börjar bli riktigt nervös nu. Det känns som det rä så mycket kvar att fixa och ordna och så mycket som ska klaffa sista veckan :ph34r:

Hej Camilla!

Vackra detaljer du har på ryggen. :emo-thumb

Lycka till!

Mvh,
    Mirre

P.s Vi ses backstage. Min adept är faktiskt en av damerna i din klass (-163) ;)

WOW, nu börjar formen visa sig!

Kämpa på nu, tror på dej :emo-thumb

Förmodligen hade jag mått bättre om jag ägnat mig åt detta :frust: hela dagen…
    OK att tömmning och laddning är jobbigt men USCH, TVI och BLÄ som jag känner mig….Jag är liten, blek, trycklös och svag. Och jag pysslar ändå inte med någon extrem tömning nu inför DC. Det sparar vi tydligen till nästa vecka ;)

Träningen senaste dagarna har varit minst sagt i överkant för vad min kropp är nöjd med…
    Lördag: 3 1/2 h cardio samt ben

Söndag: 4 h cardio

Måndag: 3 1/2 timmas cardio och ett helkroppspass

Tisdag: 4 h cardio och ett överkroppspass

Jag trodde jag skulle ramla av stolen när coachen gav mig schemat. Jag började protestera och menade att så mycket cardio aldrig kan vara bra eller nödvändigt. Så frågade han om jag inte litade på honom…och det gör jag ju så det var ju bara att lyda. Det är ju så, har man valt en coach så ska man nog hålla sig till det denne säger även om det finns andra vägar att gå. Men WOW, som det börjar hända grejer nu. Separationer jag inte trodde fanns poppar upp och det gör ju att man orkar kämpa på.
    1 1/2 vecka kvar till FF. Jag kan knappt tro att det är sant, snart kan jag äta precis vad jag vill!

Nu ska jag fixa med mina dräkter!

bra jobbat Camilla jag är så imponerad. Vem är din coach?

Vanessa Frykman wrote:
    bra jobbat Camilla jag är så imponerad. Vem är din coach?

Min sambo coachar. Du träffade aldrig honom när du var i GBG va?

NU börjar jag bli nervös!!

Inte förrän idag, när jag börjat packa så har jag nog insett att jag ska upp på en byggarscen på lördag :| Ska snart förbereda mina lådor, äta min potatis och öva lite mer posering.

Idag har jag bara promenerat 30 min i långsamt tempo, jag var tvungen att ta mig till bilen. Igår däremot blev det 3 h cardio och ett överkroppspass där jag trodde jag skulle dö! Känns skönt att inte behöva träna förrän på söndag igen, även om det värsta ”pass” jag varit med om säkert blir på scen på lördag. Nästa vecka blir det hårdkörning söndag tom. onsdag, SKA bränna lite till inna FF!

Nu är kycklingen klar

Lycka till och med all din träning kommer resultatet säkerligen bli bra.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 153 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.