Sista rycket….

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 153 total)
  • Author

GRATTIS!![/b]
    :up:

STORT GRATTIS! [/b]

GRATTIS TILL EN GRYM PRESTATION PÅ DIN FÖRSTA TÄVLING!!

riktigt inspirerande!

GRATTIS, mycket bra jobbat! :up:

Tack allihop!

Jag fattar knappt att jag genomfört min första byggartävling och ännu mindre att det gick så bra! Jag är nog fortfarande smått chockad. Det var otroligt roligt och det enda jag var riktigt nervös för var egentligen invägningen. När jag stod på scen och fick resultatet så hann jag knappt fatta vad som hände innan det var dags att gå av.
    Idag har jag ätit en del mer än vanligt och tagit det ”lugnt” med träningen, vilket betyder bara 3 h cardio och ett styrkepass. Imorgon börjar tömningen inför Lucia och jag kommer inte att ändra så mycket. Några småjusteringar blir det nog, det finns alltid saker som kan göras bättre. Jag överlåter med varm hand det till min sambo, det är hans förtjänst att jag lyckades så bra som jag gjorde. Han har under dieten tipsat mig hela tiden och upplägget inför sista veckan och tävlingsdagen har han skött. Mellan förbedömningen och finalen lade jag mig inte i alls (viket jag såklart gjorde på morgonen….) och när han fick som han ville blev det ju ännu bättre!

Typiskt nog har vårt internet gått ner hemma så jag kan inte kolla in så ofta innan det är fixat…ville bara snabbt komma in och säga hej, berätta hur förvåndad jag är och kolla om det fanns några kul bilder. Det blev ju inte så mycket fotat eftersom min sambo hade fullt upp med att hålla reda på mig och alla grejer och all timing av mat, vätska och vitaminer.

Kanske på sin plats att i sin egen tråd skriva lite tack också!
    Framför allt har jag min sambo att tack för att det gick som det gick (men det sa jag väl innan). Hade ALDRIG klarat det utan honom…och att han stått ut med mig och min noja…det fattar jag inte!
    Vill också att Linda (Godis-monstret) och Eva-Lotta ska veta att det har varit väldigt skönt att veta att jag kunnat fråga dem om allt möjligt jag kommit på under förberedelserna. Det var också värdefullt att få hjälp av Fredrik förra veckan, fick många bra tips som hjälpte till på vägen!
    Och naturligtvis Linda som hjälpt mig fettmäta och posera! Och så Helena för fantastisk massage!
    Ja och så mamma och pappa, även om mamma inte riktigt gillar vad jag gör och pappa bara säger att han inte fatta så mycket så har de hjälpt till. Mamma har lagat den mat jag velat ha när jag kommit på besök och pappa har fått vara sällskap på mina 2 timmars kvällspromenader, med åtföljande träningsvärk som tack :D

Nu ska det brännas lite mer fett i ösregnet, har 40 min kvar idag innan jag ska få massage och gå och lägga mig!

STORT GRATTIS CAMILLA! Du var i riktigt bra form!!!!

Grattis !!
    Jättekul att det gick så bra för dig. :)
    Lycka till i helgen.:emo-thumb

Va gullig du är gumman!

DU var grym! och som jag sa, det syntes direkt att du skulle vinna.
    Hårdast och jämnast, enligt mitt tycke.
    Hon den lilla hade vart farlig om hon hade vart hård.

NU tar du nya tag och gör om samma sak en gång till.
    Var så stolt och kändes verkligen värt att åka till LUnd denna helg.

Kämpa på nu Camilla:friends:

Och ett Stort GRATTIS till vinsterna!!!

Hej igen och tack för alla gratulationer.

Idag är jag verkligen tillbaka i vardagen igen. Formen var urusel i morse med tanke på att jag börjat salt- och vattenladda igen. Cardion kommer idag ligga mellan 3,5-4 h precis som förra veckan . Ska köra första helkroppstömningspasset (är det ett ord??) om några timmar. Tömningen har börjat om idag, det känns lite tungt men SNART är det helt tillåtet att äta MASSA mat igen!!!

Fick en riktig genomgång med massage igår, kändes SÅ bra att bli av med lite slagg som säkert samlat sig sedan helgen. Kommer köra på med massage fram till tisdag eller onsdag så kroppen blir lite mjuk och släpper lite vätska.

Jaja, nu ska jag ut för ytterligare 45 min promenad.

Grattis Camilla! Visst var det skoj att få flexa efter allt slit. VI ses på scen iigen i GBg och skall minsann ha minst lika kul igen…….

Tini

:( Tömningsdag två….idag var det segt att ta sig ur sängen! Jag är ju visserligen ledig men försöker hålla en jämn dygnsrytm för att kroppen inte ska få en chock när jag måste upp tidigt i helgen. Men, jag steg upp nyss och ska nu ut på första passet.
    Såhär mitt i vatten- och saltfyllningen ligger vikten ett par kilo över invägningsvikten från i lördags så nu är det snart dags att börja pressa mot 52 kg igen så jag slipper oroa mig för att hamna i fel klass. Fattar inte att min kropp är så extremt känslig för vätska!

Tänk vad lite färg, vätska och kolhydrater kan göra…denna tog jag innan invägningen, totalt tömd under hela fredagen, för att klara vikten. Tror jag max käkade 100 g potatis på hela den dagen :

Så, inte mer träning idag. Skulle klämt in ett sista cardiopass ikväll men kroppen säger stopp. Det är verkligen en balansgång att ligga på så låga nivåer och träna så mycket och det gäller att vara lyhörd.

Just nu känns det som det kommer bli svårt toppa formen till på lördag men kanske kommer det kännas bättre imorgon när jag tränat klart, fått massage och kan börja koppla av lite. Kan inte påstå att jag förväntar mig för mycket av helgen, jag är nöjd med resultatet i lördags och vet att det kommer bli tufft motstånd på FF. Kan jag bara visa en OK form så är jag nöjd!

Dags för kyckling

De va ingen dålig rygg! :up:

Även jag säger GRATTIS[/b] och önskar dig lycka till i helgen :emo-thumb
    Det måste kännas bra att ha en vinst med sig i bagaget från DC till FF?! :D

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 153 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.