Sommar träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 277 total)
  • Author

mm man ska skynda långsamt :P

mikael.H wrote:
    mm man ska skynda långsamt :P

Iaf om man har megarexi och man får rusa förbi spegeln på morgonen om man känner sig alltför tömd :D

haha so true :emo-thumb

jwallin : Här har du. Lyckades hitta en gammal träningsbild. Nästan exakt 1 år gammal.

Rolig med bilder:nod Du ser stor ut:buttrock:

ettan wrote:
    Rolig med bilder:nod Du ser stor ut:buttrock:

Tackar :) Har för mig jag vägde kring 97-98 kg på den bilden, ett år sedan så minnet kan svikta ngt.

Ska försöka ta lite fler träningsbilder, men känns flummigt att fota när det är massa annat folk på gymet så det är inte alltid tillfälle ges :p

menade bicepsbilden på förra sidan ..de var dagsformen eller?:o
    hehe..klart du kan fota när de är massa folk på gymmet :p ser inte flummigt ut:P :p

Dagens andra pass

Triccar

Smal bänkpress :
    9 reps på 120 kg
    5 reps på 130 kg

Brutalt ostabilt, inte kört denna tungt på länge. Som med alla frivikts press övningar, direkt jag lättar på vikterna el. inte kört på ett tag är det som tekniken försvunnit ngnstans.

Annars rätt hyffsat jämfört med vad jag kört smal bänken på förut finns dock mer att hämta med mer vana. Ska dock ta det lugnt då detta är en övning som mina fästen inte gillar.

Enarms hantelextension bakom huvudet :
    Reppade med 16 kgs
    7 reps med 21 kgs

Pushdown brett grepp :
    17 reps
    9 reps

Vader

Sittande vadpress :
    5 reps på 140 kg PB :up:
    Matade reps med 70 kg.

Press i benpress :
    3 set pyramid

Kort och flummigt pass. Jag och träningspartnern var båda övertrötta och garvade oss igenom hela passet. Diverse skämt och extremt låg humor :p

ettan wrote:
    menade bicepsbilden på förra sidan ..de var dagsformen eller?:o
    hehe..klart du kan fota när de är massa folk på gymmet :p ser inte flummigt ut

ah ok :p Undrade just varför en kommentar skulle komma om den gamla bilden. Haha

Ja det var gårdagens dagsform.

Nja, jag tar ju bilder med mobilkameran så man kan ju smygfota om inte annat :D

Lindmark wrote:
    Kort och flummigt pass. Jag och träningspartnern var båda övertrötta och garvade oss igenom hela passet. Diverse skämt och extremt låg humor :p

..såna pass är nästan dom roligaste:P :D
    Grattis till PBt! :wazzup:

Lindmark wrote:
    jwallin : Här har du. Lyckades hitta en gammal träningsbild. Nästan exakt 1 år gammal.

ahaa, trodde det var med fri vikt jag 😮

Du vet inte vad den där övningen heter
    då man har en hantel på axeln och lyfter
    upp den med triceps/axel ? svårt att förklara..

ettan wrote:
    ..såna pass är nästan dom roligaste:
    Grattis till PBt! QUOTE]

Thank you. PB:t satt fint. Ja dem passen är roligast, så länge passaren iaf är skärpt under setet :p Så var inte riktigt fallet idag. Var inga tyngre vikter riktigt som tur var. Har 3 klykor på olika höjd, om det nu heter klykor? :| Iaf 3 st på olika höjd i bänkpress ställningen.
    Jag är van att lägga upp stången på övre och han på mellersta så då blev det precis så när han skulle hjälpa in med stången också :D
    Såna där klant missar hela passet igenom. Hehe

jwallin : Hantel på axeln? Låter som ngn blandning av extensions och hantelpress :| Ingen aning.

fint vad pb och fina vikter på smalbänken, jag är lite småfeg i smalbänk just nu, lider nog av same shit som du där, jag gillar övningen men inte mina armbågar så jag kör lite smålätt ett tag i den nu när man ändå deffat ner sig :)

mikael.H wrote:
    fint vad pb och fina vikter på smalbänken, jag är lite småfeg i smalbänk just nu, lider nog av same shit som du där, jag gillar övningen men inte mina armbågar så jag kör lite smålätt ett tag i den nu när man ändå deffat ner sig :)

Har klarat mig hyffsat med armbågarna, smärtar ngn gång i veckan. Alltså ngn ilning el. hugg här o där men inte inneburit ngt direkt problem.

Men fästena som sagt. Ibland blir man dock så sugen på att testa hur man ligger till så man inte kan hålla sig :D

Lindmark wrote:
    Har klarat mig hyffsat med armbågarna, smärtar ngn gång i veckan. Alltså ngn ilning el. hugg här o där men inte inneburit ngt direkt problem.

Men fästena som sagt. Ibland blir man dock så sugen på att testa hur man ligger till så man inte kan hålla sig :D

visst är det så och jag klagar inte, har ingen skada bara känningar när jag kör den tungt så det är skönt å passa på å köra den lite lättare nu ett tag, simma lugnt nu är det mat och stan :)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 277 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.