Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Sommar träning
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 juni, 2006 at 20:03 #976157Anonym anvandareMember
Ja får man känningar så är det ju ngt som inte är helt rätt, sedan om man ignorerar känningarna el. kör på är ju en annan sak.
Verkar som det i vissa fall inte går att göra annat än att köra på om man ådrar sig ngt envist som knäproblem t.ex.Yes, jag letar efter ngn vettig film. Slappa framför tvn ikväll och ja, resten av helgen förutom promenaderna.
Träningssugen trots mina 8 pass men samtidigt skönt att få vila.17 juni, 2006 at 11:08 #976158Anonym anvandareMemberJa det blev ingen morgon promenad idag iaf :p
Regnet bara öser ner. Får bli en kvällspromenad istället.Resultatet av att ha tränat biccarna igår efter den otroligt proffsiga blodprovs tagningen i torsdags är en fin blödning från armvecket ut på underarmen. Både blåa och röda färger.
Hurra för att folk inte klarar av att utföra sitt jobb korrekt :up:Filmtips : The Fog. Kollade på den igår kväll. Inte den bästa skräck film jag sett, men klart sevärd. Nu blir det kaffe och slöa i soffan framför tvn ett par timmar.
17 juni, 2006 at 11:55 #976159Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Resultatet av att ha tränat biccarna igår efter den otroligt proffsiga blodprovs tagningen i torsdags är en fin blödning från armvecket ut på underarmen. Både blåa och röda färger.Haha, been there, done that! :p Det blir ju sååå jäkla snyggt!
Ehm… Folk glor ju på ens armveck och drar sina egna slutsater
ibland… Drar till sig blickar om du går i kortärmat på stan…Roligt med lite bilder! Biffen ”Cementblocket” Lindmark…
Jäpp, dags för namnbyte! :emo-thumb Ser riktigt bra ut!
Hoppas att allt känns bra i kroppen nu, så att det inte
blir några fler skador…Sedan så måste jag ju få vara lite skadeglad över att
det ösregnar där borta! Här är vädret
helt ok, lite molnigt, men helt ok… Har sprungit
upp och ner för Dundret imorse. Sjukt härligt!
Förkylningen känns lite bättre, och man var väl lite
rastlös, hehe…The Fog har jag varit lite sugen på att se…
Tack för tipset… Nu: Kaffe!!!Kör hårt!!!
17 juni, 2006 at 12:09 #976160Anonym anvandareMemberkan smårekomendera the fog jag med, inte världens bästa men en hygglo skräckis som är klart sevärd.
hej mannen, kör på med lite bilder på dina blå röda armar nu
17 juni, 2006 at 15:53 #976161Anonym anvandareMemberKatti : Hehe tackar
Jag funderade faktiskt på att byta namn till cementblocket. Hehe
Här är det helt ok väder nu iaf, men då har jag ju sovit bort halva dagen. Haha Lördagarna verkar bli riktiga sovdagar för mig.
Skönt att ta igen sig efter veckans träning, men ngt segt att sova bort halva dagen :pJo jag vet hur det är, sjukdom el. ej så tar man första bästa chans till träning. Hehe Hur idiotiskt det än må vara ibland. Det tänker man dock inte på realistiskt på förrän i efterhand. Det mest idiotiska jag gjort var att börja träna med svullen mjälte efter körtelfebern. Kunde få riktiga hugg under träningspassen. Satt mig bara ner o vilade en stund extra o körde sedan igen :p Hade haft sådan frånvaro då så att bara att få göra röra en hantel ungefär så kändes som en extremt stor sak. Hade planerat att ”ta det lugnt” för att inte riskera ngt men ja vi vet ju hur det brukar bli med den saken. haha
Som tur var så klarade jag mig iaf.
Ät ordentligt o sov ordentligt nu så du slipper ha den där förkylningen ett längre tagMikael.H : Ja nu ser det än värre ut. Haha
Sjuksköterskan verkar ha lyckats trasa sönder ådran rätt fint.
Blodklumpen börjar minska men det färggranna området har ökat och man ser en del blodkärls bristningar lite varstans. Blåa sträck.
Nästa gång tar jag fan blodprovet på mig själv än låter ngn sådan sticka mig.Ikväll blir det film igen. Ngn som har ngt tips?
17 juni, 2006 at 18:31 #976162Anonym anvandareMemberCa 95 cm runt midjan. Nästan gått lite väl snabbt 2 senaste veckorna.
Syns då klart och tydligt i spegeln iaf.19 juni, 2006 at 02:16 #976163Anonym anvandareMemberslappar du i helgen ? :p
19 juni, 2006 at 07:56 #976164Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Ca 95 cm runt midjan. Nästan gått lite väl snabbt 2 senaste veckorna.
Syns då klart och tydligt i spegeln iaf.Du ska väl inte gå och få anorexia nu.. :emo-thumb ,,Bra jobbat förresten
19 juni, 2006 at 08:10 #976165Anonym anvandareMemberjwallin wrote:slappar du i helgen ? :p:p Fan vart spöregn hela helgen. Plus att jag sovit nästan hela tiden.
Så jag har syndat lite genom att ta helt ledigt från allt :p19 juni, 2006 at 08:11 #976166Anonym anvandareMemberRestless wrote:Du ska väl inte gå och få anorexia nu.. :emo-thumb ,,Bra jobbat förresten:p Nä min trogna megarexi lämnar mig inte. Ska inte skriva för mkt om den då tjejen kanske blir svartsjuk
Nej det är dags att höja kcal intaget. Börjar känna mig riktigt tom o klen i kroppen.
19 juni, 2006 at 08:15 #976167Anonym anvandareMemberLindmark wrote::p Fan vart spöregn hela helgen. Plus att jag sovit nästan hela tiden.
Så jag har syndat lite genom att ta helt ledigt från allt :pVa regnat hela helgen..?? Här några mil söderut har vi haft strålande sol hela helgen-.. Så man har ju som vanligt lyckats bränna sig på axlarna.:o
19 juni, 2006 at 08:17 #976168Anonym anvandareMemberMorgon passet då
Bänkpress :
8 reps på 140 kg. Piss teknik och fel på nedsläppet på första repet. Tappade en del styrka där men resten av setet var alla reps fint utförda.
Det tar sig.
Reppade på 110 kg med stopp. Blir lite övning i att hjärntvätta mig med nersläppet och att bli lite explosivare från bottenläget.Lutande press i smith :
47 reps på 50 kg :p Blev lite väl mkt.
21 reps på 80 kg
7 reps på 110 kgHantelpress :
Reppade med 32 kgs. Med stopp och en liten stretch i bottenläget.
5 reps med 53 kgs.Bakåtlutande press i smith i superset med lutande press i maskin :
Reppade på 50 kg
Reppade på 80 kgCablecrossover dropsets :
2 omgångarHaft en del smärta kring armhålan sedan förra bröstpasset. Kändes ngt idag och det tycks vara pectoralis minor som krånglar. Känns överbelastad o stel.
Har redan slitit av på vänster sida så högra sparar jag nog helst :p
Får köra lite fler olika stretch övningar för bröstet under veckan, skippa smalbänken för triccarna nästa pass och känna mig för nogrannt nästa gång det är bröstpass.19 juni, 2006 at 08:18 #976169Anonym anvandareMemberRestless wrote:Va regnat hela helgen..?? Här några mil söderut har vi haft strålande sol hela helgen-.. Så man har ju som vanligt lyckats bränna sig på axlarna.:oVilket lyx med sol. Ja men det märks en rejäl skillnad direkt man närmar sig Boden bara och ändå är det ja, bara strax över 30 mil härifrån.
Idag verkar det dock bli ganska fint väder som det ser ut nu.19 juni, 2006 at 11:48 #976170Anonym anvandareMemberLindmark wrote:Haft en del smärta kring armhålan sedan förra bröstpasset. Kändes ngt idag och det tycks vara pectoralis minor som krånglar. Känns överbelastad o stel.
Har redan slitit av på vänster sida så högra sparar jag nog helst :p
Får köra lite fler olika stretch övningar för bröstet under veckan, skippa smalbänken för triccarna nästa pass och känna mig för nogrannt nästa gång det är bröstpass.Inga skador sa vi ju! :nono:
Men shit va du kör hårt människa!
Känner mig som ett litet kvalster när jag läser om
dina pass och vikterna du pressar/lyfter/drar!
Mer bilder, mer bilder!Hoppas att vädret är bättre där borta. Här har vi regn
och det är så jäkla kvavt så det inte är sant…
Där rök mitt pass på rullskidor… Får väl dra mig till
gymmet istället. Funkar fint det också!Kör hårt!!! (Men inte FÖR hårt)
:yahoo:19 juni, 2006 at 12:30 #976171Anonym anvandareMemberhär kan man inte klaga på vädret, lagoma brännskador haha sedan beachvolleyn gött med sommar å sol :emo-thumb
fin fint pass mannen och -2 centi på midjan är aldrig fel så vad kör du för pass i em då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.