Sommar träning

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 277 total)
  • Author
    Lindmark wrote:
    :p Nä min trogna megarexi lämnar mig inte. Ska inte skriva för mkt om den då tjejen kanske blir svartsjuk :D

Du måste sluta umgås med megarexin NU annars jävlar… :aggresiv: :p

hey glöm inte mig i team northern stars :emo-thumb

ha en go vecka ppl och midsommar, vet inte hur ofta jag loggar in under resterande vecka, rygg ikväll, bröst imorron, axlar torsdag + lite lätt ben sen är det midsommar :P

Emma wrote:
    Du måste sluta umgås med megarexin NU annars jävlar… :aggresiv: :p

Hehe :p ;)

mikael.H wrote:
    hey glöm inte mig i team northern stars :emo-thumb

ha en go vecka ppl och midsommar, vet inte hur ofta jag loggar in under resterande vecka, rygg ikväll, bröst imorron, axlar torsdag + lite lätt ben sen är det midsommar :P

Sedan förväntar jag mig träningsbilder :D

Dagens pass. Igår blev det lite väl varmt plus magsmärtorna. Dessutom gör det ont i bröstet när jag andas in djupt så jag skippade gårdagens träning.
    Idag blev det dock ett benpass. Gick bra. Lite trycksmärtor i magen men inget att bry sig om.

Frontböj :
    3 reps på 160 kg :up: PB! Känns fortfarande som om det finns lite mer att ge men svårt att hålla andning och teknik ibland när det blir så pass låga reps. Dock tog jag ut mig totalt. Var med om ngt jag aldrig upplevt förut. Hade riktigt hög musik dundrandes i högtalarna men tappade hörseln helt efter rep 2 plus att det bara flimrade framför ögonen :|
    Åkte ner i golvet efter jag lagt tillbaks stången sedan tog det ett par sekunder innan hörseln kom tillbaks. Udda upplevelse.
    Reppade på 100 kg

Böj i smith fötterna långt framme och smalt :
    REppade långsamma reps

Böj i smith fötterna långt framme och brett :
    Reppade långsamma reps

Enbens benpress :
    12 reps
    9 reps

Gående utfall med hantlar 2 omgångar.
    Brukar inte köra denna men då det var folktomt på gymet och gott om plats så skadar det inte att variera sig lite.

maffigt pass det där lillgrabben ;)

Axlar. Var inte taggad inför detta pass. 2,5 timme sömn inatt och helt slut i huvudet. Hade ångest inför första setet och funderade om jag ens skulle klara 6-7 reps… blev dock lite annorlunda :D

Hantelpress :
    10 reps med 42 kgs PB Första repsen var som papper. Haha
    3 reps med 50 kgs PB Nästa gång om ingen skada stoppar så ska det reppas med 53 orna :buttrock:

Press i hammerstrength :
    15 reps på 90 kg
    7 reps på 130 kg

Hantellyft åt sidan :
    14 reps med 11 kgs
    7 reps med 21 kgs

Hantellyft framåt :
    Reppade med 11 kgs
    3 reps med 21 kgs

Framåtlutande enarmslyft åt sidan :
    10 reps med 21 kgs
    7 reps med 21 kgs

Axelrotering i cable, sidan superset med framifrån :
    Reppade 2 set

Lindmark wrote:
    Axlar. Var inte taggad inför detta pass. 2,5 timme sömn inatt och helt slut i huvudet. Hade ångest inför första setet och funderade om jag ens skulle klara 6-7 reps… blev dock lite annorlunda :D

Hantelpress :
    10 reps med 42 kgs PB Första repsen var som papper. Haha
    3 reps med 50 kgs PB Nästa gång om ingen skada stoppar så ska det reppas med 53 orna :buttrock:

Press i hammerstrength :
    15 reps på 90 kg
    7 reps på 130 kg

Hantellyft åt sidan :
    14 reps med 11 kgs
    7 reps med 21 kgs

Hantellyft framåt :
    Reppade med 11 kgs
    3 reps med 21 kgs

Framåtlutande enarmslyft åt sidan :
    10 reps med 21 kgs
    7 reps med 21 kgs

Axelrotering i cable, sidan superset med framifrån :
    Reppade 2 set

Nice med PB :emo-thumb ..var ska detta sluta..:D

Har inte större än 53 kgs hantlar på mitt gym så när jag når dem blir det att mata på tills jag högreppar med dem sedan får jag väl hitta ngn ny övning att köra först :D

Jahapp…

Liggande bencurl fullt mag 9-10 reps. 9 tror jag.
    7 reps.
    Matade reps 4 set

Stående vadpress :
    7 reps på 250 kg
    4 reps på 250 kg
    Reppade 2 set på180 kg

Press i benpress :
    4 set pyramid

Sittande press :
    3 set pyramid

Press i annan benpress med rest pause osv. 20-30 set :p Fick vänta lång tid på skjuts från gymet så jag bara irrade runt, stretchade lite o matade några set i benpressen av o till.

bra pass denna vecka pojken :P
    kommer fler bilder, har en sidechest men ljuset blev helsjukt men d kommer fler bilder :)

Släng upp bilden! Spela roll att ljuset blev kasst. Bara ta fler bilder :D

Japp det har varit ett par bra pass på sistone. Blev väl ett litet PB i bencurlen också med 1 rep. Märks att jag ökat på kcal intaget.

Imorgon blir det shopping resa till Alko och inhandla finska drycker :p
    Bra för kolhydrat laddning osv. Haha
    Nja jag hade tänkt mig en nykter midsommar men inte omöjligt att det slinker ner en droppe el. två :drunk:

Ha en bra midsommar Lindmark se till att unna dig något gott nu.

Fortress wrote:
    Ha en bra midsommar Lindmark se till att unna dig något gott nu.

Tack detsamma! Har förresten lagt till dig i msn kontakt listan men du har inte vart inloggad än.

Lindmark wrote:
    Tack detsamma! Har förresten lagt till dig i msn kontakt listan men du har inte vart inloggad än.

Vet inte om du såg det i pm men jag har knas med datorn inga program går att köra endast webbläsaren. Ska formatera och lägga in allt på nytt snarast. Har några burkar som måste fixas först bara. Du vet hur det är när folk frågar snällt och man har svårt att säga nej.:up:

Viewing 15 posts - 196 through 210 (of 277 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.