Stolleman satsar 100%

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Stolleman satsar 100%

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 195 total)
  • Author

Vad bra att du har fått tag i grejer till dina fötter! Det är aldrig kul att träna när man får ont ju!

Blir det någon träning idag då?

Själv kommer jag nog inte hinna, eller rättare sagt, svårt att få barnvakt.

Vi ska provköra två nya bilar idag, sånt e roligt! Får se om jag kan klämma in en promenad i alla fall!

/ Jenny

Hallå Stolleman, det här går ju fint ju =) fast pommes fritesen där…….:| hehe
    du, jag tänkte på dina fötter, hoppas att inläggen funkar! om dom inte gör det, tycker jag du ABSOLUT ska gå och göra hos någon som gör exakt efter dina fötter, heeeelt suveränt, tar bort knäont och hältramp och allt möjligt =)
    jo, jag vet, det kostar….räkna med 1500…men jag lovar, det är värt det, skona din kropp, du är så ung! =) (och dom är i bra kvalité så du kommer kunna ha dom länge…)
    ha en fin dag! :)

sen har jag för mig Nike har skor för bredare fötter, i alla fall förr!

Jenny Andersson: Idag så blir det ben, rygg och rodd och det ska bli kul och testa hur bra inläggen fungerar.
    Så det ska kanske bli en ny bil, sjukt kul. Vilka bilar skall testas?

Paulina73: Ja det där med pommes frites… får se det som att det var min ätardag då:|. Får väl punga ut med en större summa då om inte dom här fungerar men när jag testa inläggen i affären kändes det jättebra, få se bara vad fossingarna säger åt 5000m på roddmaskinen.
    Lejon-skorna jag köpte passade perfekt men ska testa Nike nästa gång jag ska köpa nya skor.

Trevlig helg alla//Stolleman

Idag blev det inget gym då mamma behöde hjälp med att storhandla, tog 4 timmar och gymmet stänger 17:00. Vill inte stressa utan tar det imorgon tidigare och städar idag istället.

Frukost:
    Havregrynsgröt med äpple och kanel.

Protte

Lunch:
    3 dubbelmackor grovt bröd med mager ost och lättmjölk.

Protte
    2st Ramlösa Röd Citrus

Middag:
    Kvarg mager med paprika och gurka i, mumsigt värre.

Och till snask på kvällen blev det solrosfrön.

Som sagt i förra inlägget så blev det inget träna idag men jag verkligen längtar tills imorgon då jag ska köra sk*ten ur benen och ryggen, ska bli spännande att testa inläggen också men nu ska jag sova så…

god natt alla//Stolleman

Söndag 27/3

Dagens träning:

Uppvärmning:
    Cykel 10min

Benpress:
    140,6kg * 6
    140,6kg * 6
    140,6kg * 6
    140,6kg * 6

Leg extension:
    67,5kg * 6
    67,5kg * 6
    67,5kg * 6
    67,5kg * 6

Sittande bencurl:
    59,0kg * 6
    59,0kg * 6
    59,0kg * 6
    59,0kg * 6

Hip adduction yttre:
    49,5kg * 8
    49,5kg * 8
    49,5kg * 8
    49,5kg * 8

Hip adduction inre:
    90,0kg * 8
    90,0kg * 8
    90,0kg * 8
    90,0kg * 8

Glute:
    59,0kg *8
    59,0kg *8
    59,0kg *8
    59,0kg *8

Vader sittandes:
    80,0kg * 8
    80,0kg * 8
    80,0kg * 8
    80,0kg * 8

Row:
    57,0kg * 8
    57,0kg * 8
    57,0kg * 8
    57,0kg * 8

Incline pull:
    68,5kg * 8
    68,5kg * 8
    68,5kg * 8
    68,5kg * 8

Latsdrag:
    41,3kg * 8
    41,3kg * 8
    41,3kg * 8
    41,3kg * 8

Shrugs:
    20,0kg * 10
    20,0kg * 10
    20,0kg * 10
    20,0kg * 10

Hantelrowing:
    17,5kg * 8
    17,5kg * 8

Back extension:
    85,5kg * 8
    85,5kg * 8
    85,5kg * 8
    85,5kg * 8

Rodd:
    5000m på 23:19 minuter

Dagens mat:

Frukost:
    Havregrynsgröt med havrekli och linfrön i toppad med rivet äpple, kanel och lite sötningsmedel.
    Ett glas med äppelcidervinäger

Protte

Lunch:
    3 Dubbelmackor(AXA Balance gindex/havre) med mager ost.
    Kaffe med lite sötningsmedel och lättmjölk.

Protte

Middag:
    Kesella mager med skivad paprika och gurka i, lättmjölk som dricka till.

Motivation: 10 – 10
    Träning: 9 – 10
    Kost: 8,5 – 10
    Sömn: 5,5 – 10
    Träningvärk: 3 – 10
    Seghet: 4 – 10

Kommentarer:
    Använde inläggen jag hade köpt och dom fungerade perfekt, kändes ingenting i fötterna förutom ett par blåsor på hälarna jag haft sedan tidigare. Inläggen är ju rena miraklet, helt otroligt:yahoo:.
    Ökade även nästan alla set med ett till så man får sig ett riktigt gympass, gick faktist väldigt bra men jag är lite förvånad att jag lyckades följa schemat som jag skulle.
    Har otroligt nog fortfarande träningvärk i triceps efter Torsdagens pass;).
    Uppdateringen av bilder och mått kommer att ske på Onsdagkvällar då jag blir mer motiverad att prestera bättre på motionspasset jag har då:nod.

Tackar för mig då//Stolleman

Vad glädjande med skoinläggen, förstår att det betyder mycket. Kul!!!

Måndag 27/3[/b]

Dagens uppdatering av kost och träning kommer här:

Uppvärmning:
    10min på motionscykeln.

Axelpress(M):
    34,0kg * 8
    34,0kg * 8
    34,0kg * 8
    36,2kg * 8

Kikar förbi…ser ju riktigt bra ut! Måste ju bara testa ”macka a la Stolleman” så ju för j*kla gott ut

Ha det kanon!

Tja stolleman! Du ser ut att både äta och träna riktigt bra, bortsett från någon dag då du käka strips + fläskkarre´…inte direkt någon smal mat, välj hellre kassler isådanafall och skär bort fettet.

Du kör många övningar oxå, per träning alltså vilket tyder på hög intensitet i träningen vilket verkligen är bra om man vill tappa kilon! Det här ser verkligen bra ut och kommer att gå vägen. Lägg upp några bilder nu då så man kan se skillnaderna till sommaren…

har läst hela journalen nu och det ser bra ut…kommer fortsätta läsa med nöjje här.

kör hårt

mhv efraim barkbit

Warrior: Tunga vikter kan jag inte påstå att det är men räcker gott och väl för mig:o. Jag gillar när det är detaljrikt, även det jag skriver;).

MissMini: Glöm bara inte mager ost och Lätta mini, den ska vara så nyttig som möjlig. Brödet är AXA harmoni fullkornsruta.

deekayman: Jag bor fortfarande hemma(är 17år) så jag får ta vad det bjuds på men försöker så gott som möjligt att övertala mor min att laga nyttig mat. Får väl se det som att det var min ätardag.
    Bilder tar jag en gång i veckan och i morgon kommer nästa uppdatering av bilder, mått och vikt. fixade det förut på måndagarna men flyttade det till onsdagarna så jag blir mer motiverad att prestera bättre på motion och fettförbränning som är någonting jag inte alls gillar men ”vill man vara fin får man lida pin”:.

Sam jr: Härligt att man har lyckats fånga någons intresse:).

Det var planerat idag att jag skulle till gymmet och köra ben och rygg men fick en sån j*kla huvudvärk i skolan att jag knappt kunde ta mig hem, huvudet dunkade som en aktiv subbas på 1000w, nu är den nere på centerhögtalare men hoppas det går över snart så man kan få lite ro.

Luktar middag nu?! mm, dags att nu, ses senare//Stolleman

Såja, då var man tillbaks här igen…

Börjar med dagens mat:

Frukost:
    Havregrynsgröt med kruskakli, direktkrossade linfrön, äpple och kanel.
    Magnesium brustablett.

Protte

Lunch:
    4 fiskpanetter och 4 stora potatisar + mycket sallad och rina morötter.
    Mellanmjölk

Protte

Middag:
    Spaghetti med 9 kycklingköttbullar
    Lättmjölk

Kommentarer:
    har inte kunnat träna idag på grund av en förskräcklig huvudvärk, vet inte var den kom ifrån men nu är den borta, har faktist saknat gymmet och i morgon ska jag ge järnet på motion/fettförbränning.

sov gott alla//Stolleman

Warrior: Jag önskar att det var i hantlar men så stark är jag inte, kör axelpress i den här maskinen på 34kg:o:
    [img=http://img60.imageshack.us/img60/9846/overheadpress7ay.jpg]

Tisdag 29/3

Dagens träning: motion och fettförbränning

Cykel 60min 24Km (Kändes lite i vaderna)
    Cardio 10min vet ej (högt motstånd, kändes väl i vaderna)
    Rodd 13min 3Km (gick trögt idag)
    Cykel 15min 7Km (Sista här)
    Rodd 4,5min 1Km ( krafterna )

Dagens mat:

Frukost:
    Havregrynsgröt med havrekli och linfrön i toppad med rivet äpple, kanel och lite sötningsmedel.
    Magnesium brustablett

Protte

Lunch:
    Idag var det hamburgare till lunch, åt 2st utan dressing och med mycket grönsaker vid sidan om. Var heller inte snål med pepperonin, minst 30st stoppade jag i mig men det får jag nog sota för imorgon:(.

Nutrilett Ready To Drink Skogsbär och 2 bananer direkt innan träningen.

Middag:
    Fick bli det jag är bäst på att laga, 2 paket kyckling-nudlar och en proteindrink.

Motivation: 8 – 10
    Träning: 7,5 – 10
    Kost: 9,5 – 10
    Sömn: 7,5 – 10
    Träningvärk: 6 – 10
    Seghet: 9 – 10

Veckan mått:

Bröst: 103,5 cm
    Midja 102 cm
    Mage: 104 cm
    Stuss: 109,3 cm
    Lår: 63 cm
    Vad: 42,8 cm
    Biceps: 37,3 cm (gäddhängt börjar försvinna)

Vikt:– Vågen var trasig på gymmet och jag har inget ordentlig hemma:evil:.

Kommentarer:
    Cyklingen gick jättbra bortsett från att man fick sitta och titta på Discovery chanel om hur man gör godisl, glass och kakor i mängder:evil:. Efter en stund kom en som jobbade där och bytte till ”Americas funniest home videos” och gissa hur bra man presterar när man skrattar samtidigt, ska nog ladda mp3:n med lite stand up.(Tips på någon bra?)
    Rodden gick värre, var segare än någonsin i armar och rygg, gick bara inte att prestera 5000m rakt av som jag brukar.
    Har även märkt att jag har slutat bita på naglarna sedan jag började träna, ja jag vet att det är en dålig ovana, har gjort det så länge jag kan minnas men nu har jag inte gjort det på två och en halv vecka. undrar vad det kan bero på?! Tänkte på det först idag och blev mäkta förvånad:|.
    Funderar starkt på att börja med att gå upp tidigare och ta morgonpromenader före frukosten men jag måste lära mig släcka tidigare isåfall, se nu är klockan 3 när jag avslutar detta inlägg.

nänä, ska bara ta och skicka upp veckan uppdatering av bilder och ta och sussa lite sedan//Stolleman

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 195 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.