StorPatrik försöker vissa vart skåpet ska stå

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only StorPatrik försöker vissa vart skåpet ska stå

• This topic is empty.
Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • Author

”Vårt samhälle har gjort att vi inte bara ser på oss själva med kritiska ögon, utan även på andra”

[http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,747284,00.html]

HAHA såg sen att ja satt och läste Aftonbladet Kvinna :D :| :whistle:

StorPatrik wrote:
    ”Vårt samhälle har gjort att vi inte bara ser på oss själva med kritiska ögon, utan även på andra”

[http://www.aftonbladet.se/vss/kvinna/story/0,2789,747284,00.html]

HAHA såg sen att ja satt och läste Aftonbladet Kvinna :D :| :whistle:

;)

Är de inte själva grejen med att föra in sina resultat ?. Är ju inte så hemskt roligt att läsa vad du gjort om dagarna samt om du tränat ben eller axlar. bara en tanke från en åskådare.

Då du ändå går under namnet StorPatrik så förväntar vi oss att se lite vikter faktiskt :emo-thumb

Japp. F

gurgel wrote:

Får ta och slänge upp går dagens pass

Böj: 135kg 10reps x 4

Vader: stående vad press 10 reps x 4 vikt kom ja inte ihåg

Mage: disco övning a la storpatrik

Mark: 150kg 10 reps x 4

Lindmark wrote:
    Japp. Förväntar mig att den store reppar på vikter som vi dödliga aldrig vågar drömma om :D

ledsen att göra dig besviken

Du får se det som ditt mål med träningen nu då. Att köra på övermänskliga vikter :D

StorPatrik wrote:
    HAHA 😮

så sant så sant…ska skärpa mig

det här va bara uppvärmning…hade tänk börja skriva ”på riktigt” dirket, men har inte funnits tid…så tänkte att första inläggen kunde va så med har tyvärr blivit för många.. :D
    Men ska bli bättring…från och med nu kommer ja slänga upp vikt och hela faadde rullannn…
    hoppas ni kan förlåta mig för mitt sne steg..

så klart fölåter jag dig :) .

Men jag vill allt se mer vikt på stängerna. fan jag är ju lill skiten på gymmet och värmer på 150 i marken ;). Eller de kanske var stela mark för baksida lår :)

Skulle va skoj med bilder, har för mig att jag läste i tidigare tråd att du jobbat ute i skogen mycket. Dvs borde vara tungt arbete kanske därför de blir lite mjäkigare på gymmet.

Ska bli skoj att se hur de artar sig dehär. kör hårt :up:

Viewing 9 posts - 46 through 54 (of 54 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.