Testdeltagare sökes, brådskande!

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Testdeltagare sökes, brådskande!

• This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Hej,

Är du boende i Stockholm? (Gärna Stockholms innerstad då passen sker tidigt på morgonen på Östermalm).

Jag är utbildad brandman och arbetar med förebyggande säkerhetsarbete. Vi sidan av detta håller jag på att dra igång en ny gymclub i Stockholm. En club med ett, för Sveriges del, helt nytt träningskoncept.

Jag söker nu testdeltagare som ska ingå i en testgrupp för att se vad mina eventuella instruktörer går för (Gruppträning inomhus på Östermalm). Du ska som testdeltagare ha en hyfsad kondition och styrka. Kontakta mig om du är osäker så reder vi ut din nuvarande status. Det enda jag begär är att du ger mig feedback på instruktörernas pass. En chans för dig att se vad det är jag ska leverera till ”Svenssons” och samtidigt träna otroligt effektivt. Så effektivt att jag kommer att kunna garantera resultat!

Och i det fall du visar intresse av att bli instruktör (du kommer att kunna tjäna 600 kr i timmen) så har du här chansen att få MYCKET bra tips så att du själv kan lägga upp ett bra pass framöver.

Vid intresse maila mig dina kontaktuppgifter så kontaktar jag dig omgående. Mailadress: [mailto:missfirefighter@hotmail.com]

MVH Charlotte

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.