The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 547 total)
  • Author

haha det e rätta takter det jack :) fan vad jag får deffa med andra ord :emo-thumb

Så hårt med chinsen! Hur kör du dem: kanske ”för” strikt och håller tillbaka för mycket på vägen ner så du förlorar kraft där? För mig har det funkat att dra mig upp men sedan bara släppa ner kroppen (mer eller mindre, vill inte skada sig heller). Blir enklare och man kan göra fler reps.

Men du får fokusera på dipsen som går toppen! De ger dig självförtroende!! :)

Haha! Ska absolut komma fram till dej och säga så nästa gång :D
    Kör hårt!

Mvh MissMini

låter som ett gött pass, ja mk ser ut att vara i fin form nu, inspirerande att träna med lite proffs i lokalen.

så kör du på 47kgs hantlarna nu eller kör du på 23.5 x2 hantlar? :)
    om du växlat upp till 47kg´s får jag ta och öka jag med haha

nice jobbat mannen! :up:
    får vi knäcka 60 kg´s nästa gemensamma pass då haha

Ojoj, vad här var mycket att läsa, får nog ta och skriva ut allt och ha som kvällslektyr tror jag.. Intressant, ska bli spännande att se dig på scen sen! Lycka till! Och DINA hantelvikter (bland annat) var ju lite att leka med ja..

Haha…Ja det gjorde jag, men jag ser honom nästan varje dag annars. Där har vi verkligen en STOOOR kille :emo-thumb

Ha en trevlig helg, mvh MissMini

Kollade på dina nya bilder..

De har verkligen gått framåt!!:nod :emo-thumb’

edit: coola böj också8)

Hantel Press 47,5×16 ;) Holy crap !!!!!!!

Du är stark och visst vill man vara deffad nu :)

Dagen Quote from me 2 you

NO man is happy without a goal, and no man can be happy without faith in his own ability to reach that goal

Warrior wrote:
    Zitrus: Tack så mycket Zitrus! Det glädjer mig att du får något utav journalen också. Varför sätter du inte mål som jag förresten? Du är lika kapabel som jag, inte sant?

Jo man blev ju lite inspirerad så man kanske för börja med det. Men jag tränar ju inte för att bygga direkt nu då jag inte äter så mycket som behövs då.
    Men kanske skall börja ”bygga” lite mer efter sommaren så då får man la börja med det.
    Fan impad över hantlarna jag me asså. Men jag tar 100kg’s om ett par år så :D eller inte kanske…. hehe

Warrior wrote:
    Snabba kolhydrater runt träningen och lågt GI resten utav dagen
    .
    .
    Allt detta klassas under kategorin ”Food Combining”.

Kul å höra att nån skriver väl om GI. Tycker många här inne skriver att det e bara bluff å båg. Men jag håller med till 100%.

Sen food combining hade jag aldrig hört talas om. Intressant och tänkvärt!

Bra skrivet åter igen!

bra qoute vanessa och helt sant, man måste vara målmedveten och tro på sig själv i alla lägen, simple as that(gäller allt i livet btw)

warrior: mm du ökar fort i bröst styrka nu, 60kg´s hantelpressar x 5 reps är ju iaf några reps på 150 i bänk, eller nått sånt iaf, in my humble opinion

hur som helst det tar vi lätt :P så kör hårt nu

Haha, han vill nog bara göra man av dig, vin skall drickas. Mina släktingar i Kroatien tycker likadant:p

Vanessa Frykman: Ja… vill… vara… deffad… nu!!! :P

:friends: I understand you , not too many weeks left now and you look great on the pics you posted! hard to believe you are gonna me more ripped ;):dance:

Du har ett PM….

Jag tyckte detta skulle passa för dig.

Things do not run right because one is holy or good. Things run right because one makes them run right

Tyckte detta stämmer in på dig 😮

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.