The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 547 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    Kör en Sam Jr:

Skall strax iväg till mitt sista pass för veckan, kommer träffas med DeekayMan också. Han skulle inte träna, men jag tvingar honom! Orka ha en biff släpandes efter mig. Hehehe… skall se om jag kan sätta några rekord idag, annars blir det på måndag. Shooo 3 dagar kvar inför nästa offciella fototagning… känner mig laddad, måste sola! *LOL*

Kör så det ryker mannen! :emo-thumb Lägger du upp bilder då?

BLOOD`N GUTS[/b]8)

Tro mig, den här killen är MYCKET större och mer väldefenierad i verkligheten än han ser ut på bilderna !!! Kusligt att se honom köra hantelpress med 45kg hantlar….nu känner man sig ju som en liten skit igen…

Och hur många kör tills blodet forsar?? Tro mig, warrior är en riktig warrior!

hahah nice nice …att köra en sam jr är bra

Säger man till folk att man ska göra ett kanonpass kan man inte med att göra nåt annat : )

hahah jag trodde att du skulle blöda choklad

haha, blöda choklad… skulle man faktist kunna tro när det gäller Warrior.
    Ska bli kul att se bilderna sedan.

//Stolleman

Quote:
    KONDITIONSTRÄNINGEN: Blev ingen löpningen efter passet pga skada i finger, men jag cyklade hemma istället i 10min.

Du springer väl inte på händerna?:D

Stolleman wrote:
    Du springer väl inte på händerna?:D

Hahaha de där var jag ju också tvungen att fundera lite på! Började nästan skratta här för mig själv… ”kunde inte springa för skada i fingret…” :D :D

Hur lyckades du skada dig? Det ser inte så najs ut ;)

Warrior wrote:
    Vanessa Frykman: Vanessa du är alltid så omtänksam. :) En spegel fanns precid bredvid Sittande Calfraises maskinen för att återspegla vaderna när dom tränas. Ungefär 30cm ifrån. Problemet var att denna spegel hade riktigt vassa kanter och var inte inramad. Samtidigt så var den kanske 0,5cm ut ifrån vägen som den hade varit fäst på. Efter att jag var klar med setet sträckte jag ut vänstra armen för att vissa DeekayMan hur jag utförde Flyes, och klantigt nog så snudde jag vid spegelns sidor som skar upp fingret. Så ingen Hardcore version egentligen… men speglarna borde ha åtminstonde runda kanter, och inte vara utifrån vägen en 0,5cm. Allt blev bra dock då morsan är sjuksköterska och hade massa saker till och fixa fingret. Så på måndag kan jag träna igen.

Då vet man nu hur det gick till , och nu vet att också att passa sig för spegeln eller hur :)

Härligt att ha en morsa som är sjuksköterska:up:

Du ser bitig ut på bilden, warrior. Gillar din fysik!
    Jävligt detaljerad träningsjournal också. hehe. Jag ser att jag genast måste iväg och köra nån kondis och svälta mig själv ikväll om jag inte ska komma helt på efterkälken gällande fett %. =)

lightweight baby! :p

L-Hantel Press 90×14
    Kan du förklara vad det betyder
    Du menar väl inte 14 reps med 90 kg hantlar i lutande hantelpress?

Inspirerande tränings-filosofi Warrior, ska se om man kan försöka ta efter den.
    Serge Nubret var inte lite biff, grymt fina armar har han.

Kör hårt//Stolleman

Åter igen har du lyckats skriva en text som lockar mig att läsa. Inte illa.

Tja warrior!

Serge Nubret var grymm på sin tid, men jag tycker inte att du valt de mest representativa bilderna. Det unika med just honom var ju kontrasten till den kraftigt muskulösa överkroppen mot en GRYMMT smal midja. Ser han inte lite väl ”stor” ut i midjan på de bilderna…?? Har ett par bättre bilder du kan få…

Ditt nya träningsupplägg gläder mig men alltså warrior….en av dina absolut starkaste sidor är dina vader!!! Grymmt välutvecklade, men varför då träna dem mest??? Tvärt om skulle kännas mer naturligt…

Usch, nu känns det som jag bara gnäller… Jag vet att du har stenkoll på ditt träningsupplägg, detta är bara MINA egna tankar kring det…säger därför givetvis INTE att du prioriterar fel…

Annars är det grymmt inspirerande att läsa din träningsjournal och inte minst dina ”träningsfilosofiska resonemang” !! Keep up the good work brother!!!

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.