Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 april, 2006 at 10:26 #940140Anonym anvandareMember
warrior, du tog f-n död på mina vader sist!!
IDAG kan jag gå riktigt10 april, 2006 at 11:48 #940141Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Paulina73: Hihi, aa och du tog f-n död på mina baksida lår, eller vad dom nu kallas! Aja, och du som sa att det aldrig tog när man tränade vaderna. Om jag kommer ihåg rätt så körde vi inte mer än 5set totalt på vaderna den dagen. :psa jag det?? kan jag inte tänka mig, du hörde fel
du lurade mig att fortsätta 2 till, 2 till, kom igen
nä, det är härligt med lite träningsvärk, eller hur!10 april, 2006 at 12:56 #940142Anonym anvandareMemberhar du gått upp till 96.2? haha eller är det byte av vågen som gör det, rätt säker på att du låg på en lite lägre vikt för ett tag sen.
bra jobbat som alltid, själv tycker jag att vaderna är bland det värsta som finns att träna haha, jag får så sjuk träningsvärk i dom varje vad pass jag kör, alltid haft ruskig kontakt med vaderna, tur man inte ska tävla så jag kan köra lite mindre vader så man slipper all sjuk träningsvärk, inte kul att gå som en rulator tant :p
10 april, 2006 at 19:13 #940143Anonym anvandareMemberSer ut som du kört ett riktigt kanon pass!! Uppfattar jag det rätt när jag tolkar det som om du har kört dipps med en 10 kg tacka runt midjan ?? 16 rep är i sådana fall riktigt bra! Kul att du börjar safta på lite mer också! Skall bli kul att följa resultatutvecklingen av det här nya programmet som jag absolut anser vara
bättre än ditt gamla…10 april, 2006 at 21:34 #940144Anonym anvandareMembermm pullovers är en kanonövning, tycker kontakten med den på brösten är grym, kör den så ofta som möjligt men det beror ju på vilket gym man är på, krävs ju lite vikter oftast.
11 april, 2006 at 01:21 #940145Anonym anvandareMemberHur går det här?
Blir du inte lite sugen ngn gång att damma på med magnesiumet, vråla och sedan slita upp några tunga reps
11 april, 2006 at 15:13 #940146Anonym anvandareMemberserr fram e mot korten : )
11 april, 2006 at 15:47 #940147Anonym anvandareMemberne kör på dom vanliga, as far as im concerned iaf
ska bli kul att se C! mm visst är det kul med det visuella trots att man krymper och blir svagare så ser man större ut när man tightar till och kommer iform, iaf utan kläder hehemen du alltså, sömnen får du faktiskt skärpa till nu igen, funkar inte att träna hårt och sova 4h/natt, trust me, går ett kort tag men det funkar inte i längden, om du vaknar av hunger, försök att flytta om dina måltider, alternativt ta lite från varje och skapa ett extra mer protte baserat mål innan sängdags.
11 april, 2006 at 15:48 #940148Anonym anvandareMemberVäntar också ivrigt att få se framgångarna du har gjort, en sidechest skulle inte sitta fel.
lycka till//Stolleman
11 april, 2006 at 15:52 #940149Anonym anvandareMemberskulle faktist vilja se dem sju obligatoriska bb poserna
och kanske nån rolig arnold pose
11 april, 2006 at 15:55 #940150Anonym anvandareMemberDen skulle sitta fint!!!
[img=http://cms.pointpark.edu/files/doug2_half.jpg]Elelr varför inte en sån här[img=http://www.bodyshotsart.com/fullsize/Y-001.jpg]11 april, 2006 at 16:10 #940151Anonym anvandareMemberZitruz: haha, jag villse dig göra dom poserna också.
11 april, 2006 at 18:53 #940152Anonym anvandareMemberTycker det ser riktigt stabilt ut, du kommer nog göra bra ifrån dig på AF-tävlingen om du hårdnar till lite mer, men du har ju tid på dig
Sen fattar jag inte riktigt vad den andra bilden var bra för
11 april, 2006 at 19:04 #940153Anonym anvandareMemberHe he, en special pose på andra bilden eller? Tycker absolut inte du kan säga att
vaderna släpar efter… de ser fan bra ut. Det jag tycker att du behöver är större bredd på ryggen samt att få v-formen att gå ner till midjan istället för till bröstkorgen som nu… Annars så vet du ju hur det blir på bilder, defenition och storlek försvinner alltid. Tänk så här; 3 månader är gott om tid!11 april, 2006 at 19:30 #940154Anonym anvandareMemberjag tycker att det ser bra ut rent diet mässigt …finns väl lite massa på vissa ställen man skulle kunna önska sig men eftersom inte det e målet just nu så tar vi det när det e dags ..
haah att vaden skulle se lika stor ut som låret …finns det nån som har det eller
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.