Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 april, 2006 at 22:11 #940155Anonym anvandareMember
Du poserar nog lite knasigt för AF tror jag. Nu är jag ingen expert men jag är hyfsat säker på att du ska få ut latsen mycket mer när du visar ryggen plus att du ska inte trycka upp dina traps som du gör där. Har du inplanerat nån typ av poseringsträning inför tävlingen?
11 april, 2006 at 22:20 #940156Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Här nedan är dom vanliga poserna som man kör i fitness (eller tja inte egentligen för jag suger på posera). Mycket bättre belysning denna gången! :emo-thumb Så lite rättvisa för min del alltså… tycker jag ser söt ut. :p Sedan så var jag så himla utsvulten också… är så trött på dieten, men aja måste man så måste man. Tryckte i mig ca 300g Chokolad, och vips så började musklerna fyllas ut. Hah… och så säger dom att chokolad är dåligt! Det är helt otrolig skillnand nu från de första bilderna för 4 månader sedan och nu… tycker jag. Så även om jag har massa svagheter i fysiken så är jag väldigt stolt över hur allt har fortskridit hittils.You stand like a sissy girl:D
11 april, 2006 at 23:19 #940157Anonym anvandareMemberbra förbättringar sen senast, går åt rätt håll för dig killen.
lite mindre fett åså slänger du på lite tyngre vikter på buggarna och latsen så blir det kanon i juni11 april, 2006 at 23:51 #940158Anonym anvandareMemberSer förjävligt bra ut men dont forget the magmuskler. Otrolig skillnad på dom första du postade och dem här:up:.
12 april, 2006 at 08:50 #940159Anonym anvandareMemberSer jämnt ut. Definitivt bättre än bilderna du postade först.
Den där liggande bilden såg lite suspekt ut
Även du håller en sån där äckligt bra form som borde bannlysas så här tidigt på året.
Den där liggande bilden såg dock lite suspekt ut :pVarför inte ta bilder med de obligatoriska poserna? Mkt lättare att se hur träningen går om man kör dem regelbundet.
Brukar dock själv inte göra det spec. ofta. Ser oftast skit ut på bild så tar bara bilder i vinklar som för dagen kan kännas fördelaktiga och om självförtroendet råkar vara högre än normalt efter ett bra pass el. ngt.
Hehe12 april, 2006 at 09:15 #940160Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Här nedan är dom vanliga poserna som man kör i fitness (eller tja inte egentligen för jag suger på posera). Mycket bättre belysning denna gången! :emo-thumb Så lite rättvisa för min del alltså… tycker jag ser söt ut. :p Sedan så var jag så himla utsvulten också… är så trött på dieten, men aja måste man så måste man. Tryckte i mig ca 300g Chokolad, och vips så började musklerna fyllas ut. Hah… och så säger dom att chokolad är dåligt! Det är helt otrolig skillnand nu från de första bilderna för 4 månader sedan och nu… tycker jag. Så även om jag har massa svagheter i fysiken så är jag väldigt stolt över hur allt har fortskridit hittils.Mmm, choklad:D
Blir lite smått motiverad av att bläddra igenom din journal…hehe.
Själv har jag precis gått en härlig morgon promenad..
VÅÅÅÅR i luften, I LIKE..Glad påsk/
12 april, 2006 at 09:22 #940161Anonym anvandareMemberFortsätt kämpa och lägg inte av nu, kan bli riktigt jävla bra. Men börja nöta posering redan nu, med någon som kan hjälpa dig med det. Det kan påverka så mycket, man vill ju visa upp det man har så bra som möjligt !
12 april, 2006 at 09:40 #940162Anonym anvandareMemberWarrior wrote:… tycker jag ser söt ut. .hehe jag kikade förbi o håller med speciellt den i mitten!
Kämpa på ser kanon ut!!!:nod12 april, 2006 at 11:50 #940163Anonym anvandareMemberTycker det ser ut som om du har bra med massa!! Ryggen ser ju bred ut framifrån, trots att du inte spreadar den! Så satsa på att verkligen få ut den nu!
Det kommer bli så bra!:up: Ska bli skoj å se på scen!
12 april, 2006 at 14:37 #940164Anonym anvandareMemberkanske skaffa en kunnig coach med C?
kan aldrig skada när man sattsar på att tävla, skönt att slippa tänka på alla bitar + att det är aldrig fel med en påläst person som har erfarenhet från tävlingar, bra bollblank!12 april, 2006 at 15:03 #940165Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Det där med fåglarna var inget speciellt det, bara lite flum från mig när jag inte kan sova!Ser bra ut det här IQA! Vikten rasar juh… och tack för ditt inlägg idag. Det var väldigt snällt sagt.
Våren är bästa årstiden tycker jag…
Tjoho!
Fortsätt göra framsteg och så slänger du upp nån bild om 2-3veckor igen! OKI?
Okej, då slipper jag bekymra mig om skämt som jag inte fattar:D
Mmm, det känns bra också.. Speciellt som jag inte kunde låta bli vågen idag. Tänk om den visat på samma som i måndags.. Då hade jag blivit rätt knäckt..
Jag är snäll, en riktigt ängel juh.. lol
Våren är härlig (det är ju snart sommar då) men som allergiker och astmatiker så är det inte min toppenårstid direkt…
Det blir säkert en bild eller två sedan igen.. Man behöver något att jämföra med.
Ha nu en riktigt GLAD PÅSK……..
12 april, 2006 at 15:39 #940166Anonym anvandareMemberjapp warrior ha det gött i påsk nu!
12 april, 2006 at 16:58 #940167Anonym anvandareMembersjälvklart jag käkar dina ägg!!
glad påsk!12 april, 2006 at 20:06 #940168Anonym anvandareMemberGlad Påsk Warrior , se till at sova på Nätterna:emo-thumb
13 april, 2006 at 12:26 #940169Anonym anvandareMemberlåter som ett gött pass igen från da warrior.
sömn, ja jag har ungefär samma problem där, kommer sällan över 7h när jag tränar bra, men jag har slutat bry mig, alltid varit så och uppenbarligen så går det bra då man hunnit leva i några årsmåsjuk är piss att vara men det får man leva med, gött att du lägger in lite extra vila och vågar skippa cardio, kommer du att tjäna på i längden, skön inställning till träningen nu med även om vi tränar på helt olika sätt så har vi ungefär samma syn på träningen och livet.
fint pb på deadlift, själv kör jag med stång men hantlar är gott om det finns tillräckligt stora och det gör det ju på exhale
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.