The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 547 total)
  • Author

lol självklart bara febern släpper så grisar jag på igen med träningen och det är imorron det :)

haha lät som en kul kväll igår för dig men farlig för formen :P

ha det gött nu, blir ett biobesök för oss idag som uppföljningen på gårdagskvällen, får se om vi kanske får ta ett pass på exhale till veckan, ska ner till syrran iaf så om jag hinner så kör vi ett pass, om inte så tar vi det nästa gång :)

Warrior wrote:
    KRAMIS :)

Bra att du skippar puls-klockan, fint väder ute ja. Lite mys känsla över det hela.

Ooki Doki, ha en fin fortsatt dag nu.

P.S Fåglar sover i omgångar.

Hehe, då får vi väl turas om att sova då.. Jag sover nattpasset när du ändå är uppe:)

Önskar vädret hade hållit i sig.. Vart jag än ser idag så är det grått:(

Något skoj är iaf att jag kör igång med styrkan efter 1 veckas uppehåll:yahoo:

Tack för dina tips för magen det har blivit mycket bättre!

hoppas din träning går bra!!

Kram Tess

Tja Mr.Warrior!

Trodde först att jag såg fel när du skrev 64 reps på varje övning men när jag läser texten du skrivit inser jag att så inte är fallet… Varför i allsindagar kör du 64 reps helt plötsligt?? För att chocka musklerna eller öka förbränningen under passet? Hoppas det funkar bra för dig iallafall! Tror dock inte du skall mygla nåt mer med chinsen, kroppsvikten är det lättaste man bör köra med om man vill öka enligt MIN mening. Skall hursomhelst bli kul att se hur mycket du ökat i chinsen sen när din nästa redovisning kommer!

Kör så det ryker!

Mysig värk du lär efter dina första pass med 96 reps. Hehe :D

Edit : Tror jag börjar bli trött. :p Tänkte först efter jag skrivit inlägget vart fan fick jag 96 reps ifrån när det är 64. Ändrade till 64. Sedan efter att ha läst igenom 3 ggr till så var det rätt med 96. Haha
    Nä sängen lockar nog nu.

Hej Warrior

Kanon pass!!! Visst är det skönt när det är lång helg då kan man passa på att ta igen sömnen! =)

Pfff, 64 o 96reps…;)
    Du är otrolig! Ska bli roligt o höra vad du säger efter experimentet.

Ps. Du vet om att man gör ca. 2000reps med varje ben under ett spinningpass på 45min.:D Nått att börja med…?

haha lalla :) ja lassa på rejält på motståndet så kan warrior köra 2000 reps ”benpass” :P

Och här är det lika välstrukturerat som vanligt.:up:
    Bara att kämpa på som vanligt!8)

Ser väl bra ut warrior! 16 dipps med 10kg extra är inte fy skam. Vad var det som tog så lång tid, jag menar 120 min i gymmet är ganska mycket det ??

Har läst delar av din journal och det är intresant läsning, ser ut att vara en seriös satsning och det är alltid kul att följa.. Dina mass reps dagar påminner lite om mina 5 veckor mjölksyre träning med 20reps per set och 30 sekunders vila, var inte jätte glad när jag fick det schemat av Stefan, men jävlar att det kändes…

Vilken tävling är det du ska köra?
    Lycka till med satsningen!!!

Ja man måste ju ha sånna dagar me….

Warrior wrote:
    ”VILO-DAG” 2006-04-19

Promenerade 2 tim… maten åt jag som jag ville, och tog ledigt från gymmet också.

Hm, vilodag.. Tur för dig att det var snuffar med:D

Det ser ju fint ut i din journal.. Hoppas det känns bra också..

Jag tog min promenad idag i strålande aprilsolväder men med den obligatoriska blåsten.
    Skönt andå, det går mot mycket ljusare tider..

Dags för sängen, natti// :|

äh skippa af tävlingen nu och pumpa musklerna och kör på inför hösten/vinterns tävlingar istället :emo-thumb

så ska du se att motivationen kommer att spruta ur öronen på dig oxo + att vi vet båda vad du vill :P

åså bokar du in dig till västerås med när du ändå är i farten :)

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.