Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 april, 2006 at 00:12 #940200Anonym anvandareMember
nogp i västerås ju klart du ska dit och få inspiration till träningen, jag funderar starkt på att fara dit iaf kul om du far med.
haha way of the warrior, kör hårt nu mannen!
20 april, 2006 at 07:44 #940201Anonym anvandareMemberNej ,nej, nej du får inte börja vackla i tron warrior! Skiter du i AF tävlingen/träningen och bara köttar på dig muskler kommer du bli en sån där klump som du inte ville… Glömm för fan inte ditt ideal, Mr. France Nubret!
Tycker allt att du skall satsa helhjärtat på AF tävlingen först och bara fokusera på den tills den är avklarad och sedan bestämma dig om du vill ”börja bygga på allvar”… (…som vanligt bara mina åsikter….)
20 april, 2006 at 08:54 #940202Anonym anvandareMemberLönnfet? Det känns som ett personangrepp det där Haha
Är väl inget fel med att ha lite hull på kroppen. Du vet ifall det blir svält tider… hmm… ja det finns en massa andra anledningar också men dem orkar jag inte dra upp :p Sedan vet du väl att det enda som gäller är att se stor ut med kläderna på. Det är sweatshirt och byxor med trippla lager långkallingar som är modet på stranden i år. Iaf om jag får bestämma
20 april, 2006 at 09:24 #940203Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Hehe… Finns faktiskt studier som visar att dom som har mera fett är lyckligare överlag, now go figure!Min personliga åsikt är väl att det är roligare att träna när man ser sina muskler…
Slutsats? Det är bara jag som är fåfäng…
Nä det är ju sant. Klart roligare när det syns mer i spegeln, men det kan man alltid förneka och spegeln kan man undvika så länge man är i mindre bra form.
Haha :p20 april, 2006 at 09:29 #940204Anonym anvandareMemberHej hej…Hur går det här då??? Kör du något på Exhale nu eller?
Mvh MissMini
20 april, 2006 at 13:41 #940205Anonym anvandareMemberlol pojkar, haha huvudsaken är att man mår gött och att man är nöjd själv.
Personligen så går jag tbax till bra året runt form, man växer iaf, bara lite svårare, bara att köra hårdare och mer disciplinerat men visst dubbla lager kläder och att undvika speglar funkar det med, men det är ju förbannat tråkigt och onödigt if you ask me (bulka är nått vanliga svensson gymmare tagit till en lätt överdrift).annars så har du helt rätt warrior man ska ta det soft och aldrig stressa, what happens, happens men du, chokladen får du köpa själv haha.
21 april, 2006 at 12:08 #940206Anonym anvandareMemberJag vill åxå se fler bilder:D
Du är ju grymm!
21 april, 2006 at 16:08 #940207Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Hehe… Finns faktiskt studier som visar att dom som har mera fett är lyckligare överlag, now go figure!Min personliga åsikt är väl att det är roligare att träna när man ser sina muskler…
Slutsats? Det är bara jag som är fåfäng…
Det har jag faktiskt också hört, men oj vad man blir motiverad när man ser sig i spegeln o ser att allt slit gjort resultat
(egentligen så har det ju hänt saker under huden också, så att säga, (kanske mer än om man håller sig superdeffad), fast det förträngar man oftast, få fäng som man är)Hm, skönt o se folk som unnar sig lite extra vilodagar.
Det kan bara göra gott tror jag
Du ångar på bra ser jag och liksom de andra är även jag nyfiken på lite bilder Hare gött grabben!21 april, 2006 at 23:38 #940208Anonym anvandareMemberDär kan man verkligen snacka om stenhård diciplin , mycket inspirerande.. lycka till
22 april, 2006 at 23:29 #940209Anonym anvandareMember:emo-thumb
23 april, 2006 at 09:15 #940210Anonym anvandareMember”Jag var rätt så trött idag då jag hade promenerat någon timma innan detta i 3 timmar, samt att jag spelade fotboll på förmiddagen. Så cirka 4.5tim aktivitet innan passet gjorde att jag inte var så jätte pigg. ”
skyll på det
hehe, bra jobbat warrior! vi får höras om den interna tävlingen 5-6 veckor kvar!!
23 april, 2006 at 11:14 #940211Anonym anvandareMemberSkönt att få öka intaget lite! Några extra promenader kan du lätt klämma in!
Keep up the spirit!
23 april, 2006 at 17:05 #940212Anonym anvandareMemberHej Krigare!
Lite annorlunda inslag i dieten: rödvin och mörk choklad!
Blandar du juicerna själv eller köper du färdigt?
23 april, 2006 at 17:57 #940213Anonym anvandareMemberkan du inte berätta hur du gör juicerna tex vilka av grejerna kokar du först? rödbetorna ja, hur gör du med kålen osv?
23 april, 2006 at 18:09 #940214Anonym anvandareMemberDet är lite av ett lyxproblem när du lägger på dig muskler, men har ett mål som gäller att gå ner i vikt Framförallt eftersom chins nog blir lidande när du ökar i muskelmassa
Jag hade gärna velat ha ditt lyxproblem iofs :p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.