The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 547 total)
  • Author

haha du är så soft warrior :)

nu ska jag gå ut och gå lite, plugga på killen :P

väldigt nyfiken på dina juicer, kan du inte skriva lite mer eller kanske pm:a. Det verkar som om du blandar allt, hur blir smaken då? Vilka grönsaker/frukter passar att blanda osv

Jag ska testa juicen på Lördag, det lät riktig god.:emo-thumb

intressant!

Hur mycket råvaror går det åt för 1l då? Alltså hur många äpplen, morötter osv för en dagsranson juice?

smakar som glass ja det är ju bra det:emo-thumb

Dipps med 40 kg extra… bara för att jävlas va?

Skämmt åsido, riktigt bra pass! Tycker du kör helt rätt som varierar repsantalet från pass till pass. Våga inte klaga på frontsquaten om du kör med 120kg….man kan ju få mindervärdeskomplex för mindre…

grymma dips mannen och sömnen sköter du som en gud, riktigt bra utveckling på dig.

Stabila pass som vanligt.

Kör du pullovers med en 50kg hantel?

Hehe nej inte alls, du missuppfattade mig. Jag undrade snarare om du körde den i maskin eller med hantel :)

50kg är nog stabilt, jag har bara testat den övningen några gånger själv med hantel, men när jag hade tillgång till nautilus-maskiner var den en favorit.

mm warrior, kroppen försöker alltid kompensera viss sömnbrist så fort tillfälle ges, tyvärr så kan man inte 100% kompensera tidigare sömnbrist men kroppen är klarar det faktiskt rätt bra till en viss del.

hur som haver så får du nog fason på det rätt snart, hoppas jag iaf, men visst kan våren ställa till det, massa saker som går i taket i kroppen pga mer soljus och dylikt.

ha det gött nu och take it easy

Warrior wrote:
    :) Hehe oki! Jo det är egentligen bättre med maskin just Pullovers. Hur skön som helst. Man får öva in tekniken annars helt enkelt.

NU SKALL JAG IVÄG OCH KÖRA 96reps BABY! ;) Här är mål-vikterna:

Frontsquat 30x96reps
    Standing Rows 30x96reps
    Dips 96reps (-55kg hjälp av maskin)
    Chins 96reps (-55kg hjälp av maskin)
    Pullovers 17x96reps
    Arnold Press 8x96reps
    Laterals 4x96reps
    Flyes 6x96reps

:)

96 reps ;) lycka till , snacka om att få pump med 96 reps

eh… 96 reps? du kommer få ont imorgon ;)

Warrior wrote:
    Dips 96reps (-55kg hjälp av maskin)
    Chins 96reps (-55kg hjälp av maskin)

:)

Du skulle knäcka i chins och dips om du hann deffa bort 55kg till tävlingen!! :)

lol 96 reps är fan sjukt bra och knäppt :P, kan tänka mig mjölksyran i triceps och biceps, haha ja om du hade haft 55kg´s feta ben så hade det ju vart lugnt, en motorsåg och lite tejp haha så kan du ro hem en titel som som mästare i dips och chins iaf :)

angående bf% mätningar så finns det alltid en viss +- marginal på mätningarna då dom inte är 100% exakta så du kan mycket väl ha losat kroppsfett%, lita på spegeln du med andra ord :P

Säger som mikael.H, lita på spegeln för den ljuger aldrig(förutom dom i lustiga huset).

>Dips 96reps (-55kg hjälp av maskin)
    >Chins 96reps (-55kg hjälp av maskin)
    Du är då inte lite seg, uthålligheten är det inget fel på iaf:up:.

ha en bra dag//Stolleman

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.