The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 547 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    Haha typ :)

Slå på käften o grejer! Nu ska ja döda dig också! ;)

:D Man vet aldrig om man ska skratta eller gråta när man hör honom, men det är ju det som gör det hela så bra!

Lindmark wrote:
    Hade ett fint citat av leifi i huvudet som jag precis skulle skriva men det försvann lika snabbt som jag tryckte på reply knappen så nu vet jag inte vad jag ska skriva egentligen ;) :p

Högt intag av choklad under dagarna ännu?

Söpa sig lite sinnpaj? Bäst är gubben som fortsätter prata med Leifi i några minuter trots att han vill komma över och do the nasty.

Hoppsan, trådkapning å det grövsta. BILDER! NU! Annars får du ingen mer choklad, we are cutting you off, mister. :D

Blir debuten på decembercupen då med andra ord, warrior? Du vet att jag kommer sitta där i publiken, mumsandes på popcorn. Funderar på att ta med mig ett antal chokladkakor också bara för din skull. Ska smaska så högt jag bara kan ;)

dags att tömma hela gbg på choklad så warrior får lite frid :emo-thumb

ha det gött i helgen mannen själv ska man grilla och bulka järnet hela långa helgen :P

ser fram emot det C! funderar på att ta bilder imorgon jag med under ryggpasset men får se om jag slänger upp nått :P

kära vän
    omväxling förnöjer …lite deff, lite bulk so what;)
    angående maten så tror jag dig absolut, kan tänka mig att du lätt smäller i dig några tusen kalorier på nån timma;) (ingen som tror mig heller..åt mer i skolan än vad grabbarna gjorde:o )
    åker tidigt förresten, synd du inte slutar tidigare! går inte att lösa?

affärsrelationer..det lät…hm…intressant :nerd: beundrar er som orkar läsa!
    själv blev jag väckt klockan sex av pigg dotter idag, måste köpa rullgardiner, det här håller inte;) :)
    jag ska prata med V. idag så får vi kolla tider och sånt, så hör jag av mig till dig! kämpa på med plugg! :read:

Tja Warrior!

Har du lagt ner din dipps och chins övning nu eller??
    Ser att du kör marklyft… jag skiter i den övningen pga att den dels gör så att man får bredare midja plus stor skaderisk. Fast det sista gäller nog inte proffs som dig…

Var är bilderna? Go get ’em tiger. Bilderna asså ba. :D

Jag kommer nog till exhale och provtränar där första veckan i juni. Skulle vara kul om vi kunde köra några pass tillsammans, jag kör ju också split…

Warrior wrote:
    Fota sig lite o grejer ;) Annars JAY komma sig o klappa käften va

You know it, bro! :P

Warrior wrote:
    Haha :) Inge mer ckoholad? Damn… får väl slänga upp bilder då. Skall faktiskt ta foton så tidigt som imorgon. ;)

Xavier: Haha… yeah! Jo får väl dra till December också då. Chokoladerna ja, bara du orkar med buffé sedan. Hehe

Hehe, jag är bufférestaurangers största fiende :ph34r:

see you next friday dude ;)

hehe när dyker du upp c i grand västerås? nästan så vi måste planera in ett pass ju :)

plockar nog med mig nån härifrån med, som du säger, så jävla tråkigt att resa själv!

japp fota sig lite nu keffen å posta pics på body plattan :emo-thumb träna hårt idag!

Biffig överkropp =)

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.