The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 547 total)
  • Author

var ett tag sen jag såg dig nu, men det ser ju ut att gå bra för dig du. Tror nog du ligger en bra bit före mig angående våran deal:o och ändå har du ätit massa choklad:evil:
    Kanske ses sen!

Tycker du väljer bra övningar warrior men hoppas att du är medveten om att du kör fruktansvärt lite set för att köra split schema…
    Ditt senaste pass körde du alltså 8 set på 50min om jag uppfattar saker och ting rätt. Det ger 6 min och 15 sek per set, alltså en fruktansvärt låg intensitet under passet. Man kör ju ofta mångreppare med hög intensitet och lågreppare med lågintensitet så jag är lite osäker på hur du tänker.

OBS, jag dissar absolut inte ditt träningsupplägg på något sätt, bara reflekterar lite över det…

Kör så att det ryker

Du är väldigt lik mig när det kommer till kosten. Har jag inget mål framöver slinker det ner en och annan godsak. Fast så länge man håller sig i bra form året om och motionerar varje dag ser jag inga problem med det. När det väl gäller och man skall uppnå något så är det ju självklart 100% som gäller med både kost och träning.

OK, så du redovisar bara det sista passet. Då tar jag tillbaka det jag skrev, hur skulle jag kunna veta det? Det är som du säger, man får känna efter varje pass hur intesivt man vill köra. 18 set på 60 min med 16 rep i varje är ju ganska OK. Bara att köra på.

Tjenare, synd som fan att du inte ska tävla i Fitness. Men! Du ser ut att ha bra anlag för byggning så kör så det ryker! Kollar man på mig så är det förutspått att om jag vill ägna mig åt någon kroppsbyggning, så är det AF ;) Liten räka vettu..

Ha det nu så gött, vi hörs! Mvh Calle

Absolut! Du ska inte iväg till Västerås o kolla läget eller? Du verkar vara en sjysst kille, hade vart kul att snackas vid irl! Kör järnet nu så får vi en lovande byggare till i vårt avlånga land!
    Mvh Calle

Du gör rätt val Warrior.. helt klart.
    Du är grov och har en BB-kropp i grunden (verkar det som, av bilderna dina att döma).

Men hur du än gör så kommer jag o kikar på dig när det blir tävlingsdags oavsett om du ställer upp i damklassen -52kg

/moi..

Vilken klass tänkte du gå i?

Tror på bättre resultat med högre intensitet. Iallafall om vi snackar body building, vid styrketräning beror det ju på om man kör väldigt tungt eller lätt… Skit samma, bara att testa sig fram till vad som passar en bäst. Huvudsaken i grunden är nog att man varierar sig över tiden.

Warrior wrote:
    Norsk_gadd: Du kommer också tävla vet jag… förmodar att du satsar på -90? Jag kommer iafall aldrig gå över -95!!! Målet är att tävla i -95. Så vi är nog inga konkurrenter så sätt tror jag. :)

Haha, va inte menat så! 😮
    Jag kommer OM jag tävlar testa på classic först och ser hur man står sig där. Funderade på att köra Junior +80 någon gång nästa år men man får se hur man utvecklas.
    -95 blir nog jävligt bra för dig som är i min längd.
    Kul med folk som vågar satsa och tävla, kommer följa den här journalen noggrannare i fortsättningen. :up:

Warrior wrote:
    norsk_gadd: Kul! Jag kikade på dina bilder tycker du har jäkligt bra axlar och rätt bra ben-struktur förövrigt. Du hade vissa muskel-grupper som du själv tyckte behövde bli ännu bättre och jag tycker väl som du. Tycker helt klart du har bra potential på det hela. Classic Bodybuilding har jag fortfarande inte förstått hur reglerna gäller för vikten. Kan du säga mig om jag är 184cm lång, hur mycket får jag väga som mest?

Kör hårt och tack så mycket!

Deekayman: Jo, du tänker nog som jag i denna fråga. Tack för ditt inlägg.

Vi 184cm är 90kg din maxvikt. Ändå en relativt ansenlig vikt i tävlingsform. Men självklart vill man bli större! :P
    Man får dock lära sig krypa innan man kan gå.

Kul att höra, har kämpat jäkligt hårt det här och förra året så det är kul att det ger utdelning. Kommer jobba hårt för att få upp storleken på benen och vaderna, även en hel del roddövningar och lutande pressar. Får se om det hjälper.

Lycka till med satsningen!

Jag ser fram emot fredagen när du o Paulina kommer till mig :emo-thumb

Fyfan, killen väger 99 kg och är sådär fit(som i smal), alltid lika imponerande

Ja jag talar italienska =) engelska, svenska , danska det är bara att välja språk

Tjusiga bilder, chokladkrigaren :) Gillar vingarna du spänner ut också. Kommer nog gå helt suveränt i vinter :D

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.