Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 maj, 2006 at 22:30 #940335Anonym anvandareMember
Ser stabilt ut, det passet! Högintensitet också verkar det som. SÅ skall det se ut warrior! Keep up the good work!
16 maj, 2006 at 22:51 #940336Anonym anvandareMemberHar du fått några presenter Idag :p
17 maj, 2006 at 06:35 #940337Anonym anvandareMemberWarrior wrote:norsk_gadd: Aha, nu vet man! Din max-vikt är ju då 91kg, lite mer än mig! Tycker definitivt du bör ge dig på junior 80+, är alltid kul. Sedan kan du ge dig på Classic BB året därpå. Tingeling!Jo du har nog rätt faktiskt, man är ju bara Junior en gång i livet, kan ju alltid köra classic vid ett senare tillfälle. Orkar antagligen inte dieta 38 veckor på ett år heller, haha! Så det blir nog med att vänta med tävlingen lite. Då kanske man är stor nog att stå på en byggar-scen utan att skämmas.
Funkar det bra för dig att köra så höga reps? Personligen så blir jag alltid vikt-kåt och kör tyngre och tyngre när jag ska köra hög-reps.
17 maj, 2006 at 07:52 #940338Anonym anvandareMemberGrattis i efterskott Warrior!
Kan tänka mig att en och annan tårta slank ner igår, och visst finns det lite kvar i kylen till idag oxå?? He he skit i det, man fyller bara år en gång per år, deffa kan man göra alla andra 364 dagarna….Börjar dra ihop sig till juni snart, skall bli kul att köra en provvecka på exhale. Vilka dagar kör du vad, eller hur ser din träningscykel ut idag??
17 maj, 2006 at 17:11 #940339Anonym anvandareMemberYou (very soon) got PM /frickii:D
17 maj, 2006 at 19:06 #940340Anonym anvandareMemberGrattis i efterskott!!!
O grattis (eller bra jobb! heter det snarare) till riktigt bra pecs o lats tycker jag:up:18 maj, 2006 at 18:49 #940341Anonym anvandareMemberTjabba!
145 kg i bänken är fan inte pissigt det! Speciellt med tanke på att du kör så mycket högreppare. Varför starta en ny journal. Kolla med ”de som bestämmer” om du kan ändra rubriken på den här istället… Alldeles för mycket folk som startar nya journaler stup i kvarten tycker jag. Tycker fortfarande det är lite synd att du gått från AF planer till renodlad BB…
18 maj, 2006 at 22:32 #940342Anonym anvandareMemberWarrior wrote:DeekayMan: Bra idé faktiskt. Varför är det synd med AF -> BB? BB är kul juh. Man får göra massa snygga poseringar osv… jo 145 är rätt okey med tanke på alla högreppare, skulle säkert klara mera om jag fokusera mig på det. Men det är inte min grej heller, är kul iförsig att testa lite då och då.Tycker det är synd för nästan alla som går över till BB tappar hela konceptet med att träna fram en så snygg kropp som möjligt utan det blir lätt övertränade extremdeffade monster. Jag tycker personligen inte att tex Martin kellström eller vad han nu heter har ett dugg snyggare kropp än en maratonlöpare… Båda har överdrivit sin träning så extremt så att det var mycket längesedan det såg bra ut.
Hur som helst så är det bara MINA åsikter och smaken är som baken. Hur du än gör så kommer du att lyckas eftersom du har en sådan grymm motivation och struktur på ditt liv!
18 maj, 2006 at 22:36 #940343Anonym anvandareMemberTjena sheki
Vi ses imorgon eftermiddag :emo-thumb
Kommer va en intressant helg19 maj, 2006 at 08:08 #940344Anonym anvandareMemberHåller helt med dig Warrior. 70-tals byggarna såg vettigare ut än dagens byggare. Lyckas du se ut som Serge Nubret så borde du vara väldigt nöjd…he he…
19 maj, 2006 at 09:24 #940345Anonym anvandareMemberdeekayman wrote:Håller helt med dig Warrior. 70-tals byggarna såg vettigare ut än dagens byggare. Lyckas du se ut som Serge Nubret så borde du vara väldigt nöjd…he he…kolla Sakawan som vann -70 (tänker efter hårt, men visst fan var det -70) på SM 2005, han var grym. Balanserad och estetiskt tilltalande. Kan man behålla en sådan balans men ändå gå upp i viktklasser så är det fan bra. Sen håller jag med dig att många inte har symmetrin som mål, men personerna finns där.
Ett ytterligare exempel är Henrik Janson, som bland annat vann overallen på decembercupen 2005 och kom 2:a i Lucia Classic. Trots sin storlek var han jävligt jämn och symmetrisk. Visst finns det bra byggare där ute, men tittar man mot proffsen så kommer de alltid vara extrema, oavsett vilket årtionde man tittar på.
19 maj, 2006 at 22:53 #940346Anonym anvandareMemberJävlar vilken form du har !!!! Grymt imponerad :nod
22 maj, 2006 at 11:56 #940347Anonym anvandareMemberTjoho! en liten undran.. vad är SATS?
väntar med spänning på dessa förändringar.. bara de är av gott slag.:ph34r:du fixar 4 kg lätt.. kommer så gärna o ser på dig sen i dec,
om du kommer och kikar på mig framöver, dvsKör hårt för mig – så ska jag köra lika hårt för dig!:up:
/mvh fricki
22 maj, 2006 at 13:55 #940348Anonym anvandareMemberwarriors debut as a male model
22 maj, 2006 at 13:56 #940349Anonym anvandareMemberen till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.