The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 547 total)
  • Author
    Warrior wrote:
    thAT’S CRAZY… DU SKULLE JU INTE LÄGGA UPP DOM BILDERNA!

:)

JAJAJ…

VILL SE DIG O PUALA MED GIFFLARNA … SHOO

I know who ever said i was a sane person:D :|

Jag tyckte väl att jag såg både dig och Vanessa på NOGP, hur kändes det att åka upp till Västerås? Måste ha varit en bits bilresa:)

Hur ser kosten ut inför de kommande 6 veckorna då?

Mantus wrote:
    Jag tyckte väl att jag såg både dig och Vanessa på NOGP, hur kändes det att åka upp till Västerås? Måste ha varit en bits bilresa:)

Hmmm varför kom inte du op hälsade då ?:nono:

Vanessa Frykman wrote:
    Hmmm varför kom inte du op hälsade då ?:nono:

För att jag är blyg:o , och ni såg så upptagna ut.

Mantus wrote:
    För att jag är blyg:o , och ni såg så upptagna ut.

hmmm ja ok , jag är rätt blyg ibland men nästa gång kom fram :emo-thumb

Kul att träffas än om det bara blev en kort stund :up:

Vanessa Frykman wrote:
    hmmm ja ok , jag är rätt blyg ibland men nästa gång kom fram :emo-thumb

Ja, vi kanske ses på SM, det ska ju hållas i Västerås och då kommer jag och tittar. Jag lovar att hälsa då:)

Mer mage nu!

En sak är säker… du skulle piska skiten ur mig rejält om vi båda ställde upp i en BB tävling som 21:åringar….tror nog du har bra koll.

Jag VET att warrior kan kost! Som exempel kan jag ta när Warrior stoppade mig på NOGP i all min hast för hitta de perfekta barsen för laddningen till kvällens kommande bänkpass. Jag minns det som om det vore igår när han tog tag i mig och sa:
    Du, Boven jag vet precis vilken typ av bar du söker.
    Sen så tog han fram en 600grams 80 procentig chokladkaka och en flaska sprejgrädda och sa åt mig att äta upp chokladkakan 20min innan passet och att jag skulle äta en full mun grädde mellan varje set. Sagt och gjort! Jag ska säga er det att jag har aldrig haft bättre tryck i bänken. Sen att jag gick upp ett kilo och i princip blev knallhård på köpet gjorde ju inte saken sämre! GI hit och dit, det handlar om näringstimeing. Tack Warrior!

mvh Boven

Det var ett ganska annorlunda upplägg. Inget kött, fisk osv?

Warrior wrote:
    Uppdatering dagens kost:
    Fick inte i mig bären…resten fick jag i mig. Magen strular, tror det är Protein-Barsen och min aptit är ju kraslig nu när jag inte vill äta massa skräp-mat. Det är rätt lätt att äta skräp-mat i mängder men bra mat är något svårare. Jag låg väl på en 2600kcal idag ungefär.

Nu kommer disciplinen och jävlar-anamman fram, eller så gör den det inte. :up:

kul att träffa dig i helgen!!! :)

Ah där har du en bra poäng. Har själv sökt som en galning efter bra mat källor som jag vet att jag kan trycka i mig varje dag utan att lessna direkt.

Hur blir protein mängden för dig per dag? Den delen har varit den svåraste för min del att få ihop. Är ingen fisk älskare direkt och vad man än väljer så blir det förbannat dyrt att ens ta sig uppåt 300 g dagligen.

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.