Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 mars, 2006 at 13:25 #940005Anonym anvandareMember
haha basta på du
ja du, det var ett svårt val, träna småförkyld eller vara social med vännerna, håller med, livet är fullt av svåra val, själv skulle jag tränat haha :p
Nu ska jag iaf på gymmet om 1h40min, blir ett benpass idag och sen så ska jag vara social med mina kompisar ikväll
Sömn: varför inte prova en 5:e måltid innan läggdags, bara lite kesella eller en prottedrink, inget större mål mat med andra ord men iaf lite rejält och bra nattprotte för kroppen att jobba på, kanske du får sova en timme längre eller så och formen blir inte sämmre den heller
Have fun med ”vännen”, låter som en jobbig kommande träningsvecka
18 mars, 2006 at 15:08 #940006Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Nils.R: Så du är ute och snokar din jäkel! Nää du skall inte underskatta dig själv. Det är ingen BB tävling utan AF, så jag tror du har lika stor chans som jag. Men nu skall du blotta dig också tänkte jag… visa dina Viking muskler för alla och se!
[Som tur är har jag inga bilder på mitt nuvarande skick
Slippa visa fläsket vettu…19 mars, 2006 at 08:23 #940007Anonym anvandareMemberÄr ruggigt imponerad av din struktur på journalen.
Du kommer defenitivt få en bra form, det är jag övertygad om. Tycker dock inte det verkar finnas mycket att skala om det är AF som gäller…Följer självklart…:emo-thumb
19 mars, 2006 at 16:04 #940008Anonym anvandareMemberMassiv support8)
Det är inte antalet vikter som är det viktiga, utan vilka vikter du lyfter…19 mars, 2006 at 22:50 #940009Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Kost-schema inför tävling check-lista-frågor:
Skall ta bilder fredagen som kommer nu med tränings-kompisen, lite träningsbilder är aldrig fel.Är det jag det eller?
19 mars, 2006 at 22:55 #940010Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Om du villEller var det Daniel du syftade på?
Men visst jag skulle nog behöva ta lite bilder på mitt feta jag19 mars, 2006 at 23:00 #940011Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Ja, lite press från forumet skadar aldrig!Alla kommer skratta åt mitt 100kg klena feta jag ^^
har ju en gammal bild iofs men den slänger jag inte upp för där kan man snacka om dålig form…19 mars, 2006 at 23:19 #940012Anonym anvandareMemberNu pressar jag er, släng upp bilder båda två/tre, det bestämmer jag nu;), på fredag kväll vill jag se bilder och där med basta.
19 mars, 2006 at 23:28 #940013Anonym anvandareMemberStolleman wrote:Nu pressar jag er, släng upp bilder båda två/tre, det bestämmer jag nu;), på fredag kväll vill jag se bilder och där med basta.Fan då…
Bredvid Seki ser jag ut som ett fetto o bredvid Daniel ser jag ut som en dvärg…19 mars, 2006 at 23:36 #940014Anonym anvandareMemberWarrior wrote:OK, inga jämförelse bilder då. Då kommer du se ut som en Viking som åkt till framtiden ett par tusen år!Ehm,överskatta mig lite till då… ^^
20 mars, 2006 at 01:23 #940015Anonym anvandareMemberSer ju bra ut det här.
Angående benmuskler så är det bara uppfriskande att se AF-killar med massa på benen tycker jag. :emo-thumb
Om jag får anmärka lite på fysiken så kanske lite större axlar skulle främja den.
Men annars verkar du mycket jämn och om du kan posera så kan det bli kanon. Hård verkar du bli i alla fall.Jäklar vad organiserad du är ! Jag som tycker jag är pedantisk.
Lycka till !
Förresten, jag är inte så insatt i tävlingen, men är det fysikrond, chins/dips och hinderbana eller ?20 mars, 2006 at 06:36 #940016Anonym anvandareMemberDu ser ut och ligga inne med ett par sjyssta armar du, till skillnad från mig Jag ligger ca 4 kg från min förra tävlingsform för tillfället, har inte riktigt bestämt mig om jag ska köra floda eller inte. DC är defenitivt spikat iaf! Hur lång är du? 96 kg är stabilt som tusan med den formen får jag säga, jag ligger på 79 nu.
20 mars, 2006 at 09:14 #940017Anonym anvandareMembernice pics ser lite ådror på magen jag!!
20 mars, 2006 at 10:26 #940018Anonym anvandareMembermm ser riktigt fint ut warrior mannen.
jämn fysik, redan hård, ser ut att ha riktigt bra armar, thumbs up!Svårt att säga men kanske håller med anna lite om axlarna även om dom ser bra ut med, blir lite svårt att avgöra på en sån självknäpp bild ser hur som helst bra ut.
20 mars, 2006 at 10:31 #940019Anonym anvandareMemberdefinitivt stadie beachkropp8) ska bli kul att se tävlingsstadie senare!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.