Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 maj, 2006 at 10:51 #940410Anonym anvandareMemberpaulina73 wrote:tjena krigarn
hade varit kul att se hur jag såg ut med den här dieten efter två veckor:P
mvh BIG MAMAYeah som i Big Mommas house:P
28 maj, 2006 at 12:30 #940411Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Lindmark: Jo, skall börja käka det lite nu. Lika bra att göra slut på det hela. Har Kre-Alkalyn, Kreatin-Citrat och Kreatin-Monohydrat… kör lite av varje så får vi se vad som händer.DeekayMan: Smidigt? Jag stretchar aldrig så vad skall man förvänta sig
Tjingeling…Svarade du verkligen till rätt person
28 maj, 2006 at 19:12 #940412Anonym anvandareMemberDyrt vågar jag påstå….
28 maj, 2006 at 19:20 #940413Anonym anvandareMemberjapp
28 maj, 2006 at 19:39 #940414Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Skyller på Kreatinet :p
haha Såg ditt tillägg på bilden andra gången jag kollade på den.
29 maj, 2006 at 13:10 #940415Anonym anvandareMemberJag gillar ditt upplägg av kost och träning, Warrior. Känns som att du går på känsla och erfarenhet vilket många gånger kan va bättre än att slaviskt följa nåt utstakat kost och träningsschema. Kör hårt nu framöver så får vi väl se dig på scenen nån gång framöver?
29 maj, 2006 at 13:17 #940416Anonym anvandareMemberkreatin under deff är ju kanon, finns inget negativt alls med det, bara bra enligt min egen erfarenhet då, vad nån annan tycker vet jag inte men who cares, för mig så funkar det bra
sen så visst att tävla och stå på scen bryr jag mig iofs inte om men å andra sidan ska du inte göra det på ett bra tag.
fin fin mat och träning killen, keep it up och kör hårt, kul att pratas vid igen btw, var ju ett tag sen, ska bort på lite inbokade jobbresor ett slag framöver men sen så styr jag kosan till ett gym nära dig
29 maj, 2006 at 19:51 #940417Anonym anvandareMemberVart får du alla Motivational Quotes of the day från?! De är alltid så bra!!!!
Tack för det.29 maj, 2006 at 20:40 #940418Anonym anvandareMember5X Snickers IceCream
2X Daim
2000g GrönaBönor
400g Kalkon-Bröst PaneradeI like8) dock inget för mig
förresten 2 kg bönor………du hade ingen tjej va my goood
29 maj, 2006 at 20:47 #940419Anonym anvandareMemberWarrior wrote:GrönaBönor är inte ”fis” framkallande… inte för mig iafall. Jag umgås med tjejer hela dagarna. Skulle nog inte överlevt en dag om det vore så. Hehe:emo-thumb
pass ons el tors maybe? höres
29 maj, 2006 at 21:01 #940420Anonym anvandareMemberdär ser du äh, jag har ju två knodds
jag ska köra ben imorgon så det blir kanooooon
du får ett pm snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarttittade på fikon påsarna idag….men …..nej hellre götta till det med chokladen vettu
29 maj, 2006 at 22:34 #940421Anonym anvandareMember5 st snickers glassar??? Fy fan, där gick den deffen åt helvete warrior….
ÄÄhh, bara att ta tag i lite mer konditionsträning så brukar de aldrig märkas tycker jag. Lycka till nu!
29 maj, 2006 at 22:54 #940422Anonym anvandareMemberSjukt matschema! :p Men underhållande att läsa! Hoppas att allt funkar! Nån ny bild på G?
29 maj, 2006 at 23:41 #940423Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Mr.DeekayMan: Du har rätt angående kondisen… Oroa dig inte dock. Tro mig under min bulk period åt jag myyyyyycke mer sånt och inte blev jag direkt tjock. Det handlar om kalorier… och förbrukning. Det är också viktigt vilken inställning till mat man har tycker jag… anser man att äpple är nyttigt men man tycker dom smakar äckligt så är det onyttigt för en. Mat som man älskar är bra för en… trust me on this one.Jag är lite meta-fysisk av mig… fast det kanske du har redan märkt.
Yes yes, allt som man gillar är… ofta bra för en :p
Nej men allvarligt. Uppenbarligen har du fått fram ett koncept som fungerar för dig. Jag har svårt att släppa min tro angående kosten att kött osv inte skulle vara en bättre källa kvalitetsmässigt.
MEN det är som med allt annat. Måste man tvinga sig att göra ngt så mår man dåligt av det vilket kommer påverka träningen negativt.
Irritation och ångest vare sig det gäller att tvinga ner mat man ogillar el. vad som helst resulterar i en massa kortisol plus möjligen en del psykosomatiska besvär och det vill vi ju inte ha. :nono:30 maj, 2006 at 12:36 #940424Anonym anvandareMemberkan bara hålla med mina små body vänner träning ska vara kul och är kul och likadant är det med maten, mår man gött så går allt så möe bättre, själv har jag sån tur att jag älskar kött och att äta bra men vafan jag älskar glass med och har inga problem att proppa i mig en glass när kroppen vill ha det
kör hårt krigar s
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.