Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 maj, 2006 at 21:43 #940440Anonym anvandareMember
7500! Kanske vi ska äta ikapp någon gång?
Om du vill ha ett magrare alternativ till Snickers så blandar du:
kvarg
kakaopulver
sötningsmedel
naturella jordnötterHa i lite vatten om du vill ha lösare konsistens
tjingeling
31 maj, 2006 at 22:03 #940441Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Sure… efter tävlingen i December? Om du vill.Tack för receptet. Skall se till att blanda ihop nåt sånt… tänk om det smakar ungefär samma? Vore rätt bra… men kola vart får man tag på det? Snickers innehåller ca 20% Kola. Det är nog det som är så gott tror jag.
En sak är väldigt säker: Så fort man blandar in kvarg i bilden så smakar det fan inte samma!!! Kvarg är nog bland det äckligaste som finns….
31 maj, 2006 at 22:03 #940442Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Sure… efter tävlingen i December? Om du vill.Tack för receptet. Skall se till att blanda ihop nåt sånt… tänk om det smakar ungefär samma? Vore rätt bra… men kola vart får man tag på det? Snickers innehåller ca 20% Kola. Det är nog det som är så gott tror jag.
sockerfri sirap;) ja nåt substitut måste vi hitta,,,,! kan tänka mig att det är en del salt i snickers också, den lilla touchen gör också sitt……
hm….får fundera1 juni, 2006 at 12:28 #940443Anonym anvandareMemberminikeso for the win deekayman
angående sin egen style på allt man gör så är det helt klart så, alla är vi individer , simple as that.
1 juni, 2006 at 14:57 #940444Anonym anvandareMemberKÄnns som att du har lite lyxproblem nu
1 juni, 2006 at 16:26 #940445Anonym anvandareMemberHa ha ha… så det blev så ändå… har ju sagt vad jag tycker om marklyft…
Tycker att din strategi är helt rätt!1 juni, 2006 at 17:19 #940446Anonym anvandareMemberProblemet är just att kunna köra ben utan att få magen att jobba för mycket ja. Vill du beskriva hur du kör dina utfall med bänk?
1 juni, 2006 at 21:18 #940447Anonym anvandareMemberBrottning i 1 timme lär ju spöa 2 timmar promenad med råge. Förbaskat kul är det också.
1 juni, 2006 at 21:32 #940448Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Jay: Ja, verkligen! Är rädd bara för att skada mig… har kört en del brottning tidigare men det var lääääänge sedan. Jag svettades sjukt mycket idag. Har du brottas själv något?Ja, det är nog lätt hänt. Har inte kört brottning utan bara lite shootfighting och submission wrestling, tills jag skadade axeln. Förbannat kul var det. Jag saknar det rejält. Ska göra ett försök till i höst och se hur länge man är hel.
1 juni, 2006 at 23:41 #940449Anonym anvandareMember2x snickers asså… låter ju inte fel.. har det som energibar eller
2 juni, 2006 at 11:55 #940450Anonym anvandareMemberkompisen min, kör på med stående rodd du, för bra övning för att skrotas och fet midja kommer du inte att få, då får du köra på sjuka vikter i många, många år i stoende rodd
ha en skön helg nu, snart e det sommarlov snickers e bra haha jag åt en fet å stor mjukglass igår för 30 pix, så jävla bra för mind and body
2 juni, 2006 at 14:35 #940451Anonym anvandareMembermikael.H wrote:snickers e bra haha jag åt en fet å stor mjukglass igår för 30 pix, så jävla bra för mind and bodyJo fan mjukglass är ju inte fel. Att gå på bryggorna här på västkusten (grebbestad) och käka en stor glass är ju en av höjdpunkterna under sommaren…
3 juni, 2006 at 03:23 #940452Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Mikael & Zitruz: Ni är för goa!Hehe ja visst är vi!!!! men inte lika goa som mjukglass… :p
3 juni, 2006 at 17:35 #940453Anonym anvandareMemberBänkpress: 90*10 !!! Fy fan va mesigt Warrior! DU är ju sket stark i bänken ju… Får ta och mata rejält i veckan som kommer. Själv körde jag mitt första body pump pass idag och tro mig, det var fan så mycket jobbigare än jag trodde!
Körde på exakt samma vikter som en liten tjej som stod bredvid mig…. inte så jävla kaxigt direkt….3 juni, 2006 at 21:06 #940454Anonym anvandareMemberTjena grabben!
Hur går dieten för dig? Har du gått ner något?
Kul med brottning, :up: En utav mina favorit sporter med:DKör hårt!
Trevliga helg! :drunk:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.