The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 547 total)
  • Author

7500! Kanske vi ska äta ikapp någon gång?

Om du vill ha ett magrare alternativ till Snickers så blandar du:

kvarg
    kakaopulver
    sötningsmedel
    naturella jordnötter

Ha i lite vatten om du vill ha lösare konsistens

tjingeling

Warrior wrote:
    :) Sure… efter tävlingen i December? Om du vill. ;)

Tack för receptet. Skall se till att blanda ihop nåt sånt… tänk om det smakar ungefär samma? Vore rätt bra… men kola vart får man tag på det? Snickers innehåller ca 20% Kola. Det är nog det som är så gott tror jag.

En sak är väldigt säker: Så fort man blandar in kvarg i bilden så smakar det fan inte samma!!! Kvarg är nog bland det äckligaste som finns….

Warrior wrote:
    :) Sure… efter tävlingen i December? Om du vill. ;)

Tack för receptet. Skall se till att blanda ihop nåt sånt… tänk om det smakar ungefär samma? Vore rätt bra… men kola vart får man tag på det? Snickers innehåller ca 20% Kola. Det är nog det som är så gott tror jag.

sockerfri sirap;) ja nåt substitut måste vi hitta,,,,! kan tänka mig att det är en del salt i snickers också, den lilla touchen gör också sitt……
    hm….får fundera ;)

minikeso for the win deekayman :)

angående sin egen style på allt man gör så är det helt klart så, alla är vi individer , simple as that.

KÄnns som att du har lite lyxproblem nu :D

Ha ha ha… så det blev så ändå… har ju sagt vad jag tycker om marklyft…
    Tycker att din strategi är helt rätt!

Problemet är just att kunna köra ben utan att få magen att jobba för mycket ja. Vill du beskriva hur du kör dina utfall med bänk?

Brottning i 1 timme lär ju spöa 2 timmar promenad med råge. Förbaskat kul är det också.

Warrior wrote:
    Jay: Ja, verkligen! Är rädd bara för att skada mig… har kört en del brottning tidigare men det var lääääänge sedan. Jag svettades sjukt mycket idag. :) Har du brottas själv något?

Ja, det är nog lätt hänt. Har inte kört brottning utan bara lite shootfighting och submission wrestling, tills jag skadade axeln. Förbannat kul var det. Jag saknar det rejält. Ska göra ett försök till i höst och se hur länge man är hel. :D

2x snickers asså… låter ju inte fel.. har det som energibar eller :P

kompisen min, kör på med stående rodd du, för bra övning för att skrotas och fet midja kommer du inte att få, då får du köra på sjuka vikter i många, många år i stoende rodd :)

ha en skön helg nu, snart e det sommarlov :P snickers e bra haha jag åt en fet å stor mjukglass igår för 30 pix, så jävla bra för mind and body :P

mikael.H wrote:
    snickers e bra haha jag åt en fet å stor mjukglass igår för 30 pix, så jävla bra för mind and body :P

Jo fan mjukglass är ju inte fel. Att gå på bryggorna här på västkusten (grebbestad) och käka en stor glass är ju en av höjdpunkterna under sommaren… :P

Warrior wrote:
    Mikael & Zitruz: Ni är för goa! :)

Hehe ja visst är vi!!!! men inte lika goa som mjukglass… :p

Bänkpress: 90*10 !!! Fy fan va mesigt Warrior! DU är ju sket stark i bänken ju… Får ta och mata rejält i veckan som kommer. Själv körde jag mitt första body pump pass idag och tro mig, det var fan så mycket jobbigare än jag trodde!
    Körde på exakt samma vikter som en liten tjej som stod bredvid mig…. inte så jävla kaxigt direkt….

Tjena grabben!

Hur går dieten för dig? Har du gått ner något?
    Kul med brottning, :up: En utav mina favorit sporter med:D

Kör hårt!

Trevliga helg! :drunk:

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.