Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 juni, 2006 at 23:45 #940485Anonym anvandareMember
mm det e en grym bild å visst hade han snygg fysik, kul att du trivs med träning och mat biten då kommer allt annat med, när har du sommarlov egentligen? alla här uppe är klara iaf.
8 juni, 2006 at 09:20 #940486Anonym anvandareMemberHar du några bilder på dagsformen eller har jag missat dem?
8 juni, 2006 at 13:33 #940487Anonym anvandareMemberhehe d är rätt det du ska inte ha sommarlov å få njuta av solen :emo-thumb
tur bollen är rund och inte trekantig, klart högre skaderisk då
8 juni, 2006 at 14:25 #940488Anonym anvandareMemberHittade bilderna.. Suddiga och konstiga miner :p men riktigt nice fysik! :emo-thumb
8 juni, 2006 at 14:31 #940489Anonym anvandareMembertur bollen är rund och inte trekantig, klart högre skaderisk då [/QUOTE]
ok.
Warrior : Hihi, jag måste få fnissa av lite skadeglädje att du får sitta kvar i skolan :whistle:
Nä tyvärr blir det inte helt ledigt för mig heller. Fick precis tillbaks första arbetet som ska kompletteras.
8 juni, 2006 at 14:32 #940490Anonym anvandareMemberja tänk dig en trekantig boll, skulle vara fin fint å få den i ögat,
fan va gött att ingen av er är sommarlediga9 juni, 2006 at 15:43 #940491Anonym anvandareMemberlåter ju kanon med mer mat kommer du å biffa till dig lite do as the coach says! , kul med ett nytt schema med.
haha ne jag tyckte det bara kändes bra att du och lindmark slavar i skolan när jag njuter av solen haha, jk såklart
okej en fråga:
rodd i smith och stående rodd, varför bådadera? är såvida jag inte missat hur ni kör dom väldigt lika övningar, men ni kanske har nån special på nån av dom, do tell
9 juni, 2006 at 16:21 #940492Anonym anvandareMember:p
Warrior wrote:Bäst så… slipper tänka själv!16 juni, 2006 at 14:06 #940493Anonym anvandareMemberHur går träningen Sheki? inte uppdaterat här på ett tag nu..
17 juni, 2006 at 01:06 #940494Anonym anvandareMemberNåt speciellt som gjort att du ändrat dig angående dina tävlingsplaner?
Jäkligt trist,, hade gått riktigt bra är jag säker på.Men jag är också säker på att du gör det som känns bäst för dig :emo-thumb
Och jag hoppas du uppdaterar journalen lite då och då för den är uppskattad:nod
Ha det riktigt gött nu och njut av solen och värmen så ses vi någon gång under sommaren.
17 juni, 2006 at 01:08 #940495Anonym anvandareMemberDet är väl inte sträckningen som sänkt dig så mkt?
Nej men allvarligt. Vad är det som fått dig att både ge upp tävlingsplanerna och skära ner på träningen?
17 juni, 2006 at 10:11 #940496Anonym anvandareMemberJa det var en solklar förklaring. Förstår ditt val fullt ut.
17 juni, 2006 at 10:36 #940497Anonym anvandareMembersäger samma som Lindmark. Jag visste hela tiden att du hade en riktigt bra anledning.
// J
17 juni, 2006 at 11:02 #940498Anonym anvandareMemberinte sugen p ånån annn gren då ..typ cbb eller af då ?
kan inte bara slappa till för att nån säger att det krävs masa ditten och datten hit och dit..
visserligen e jag inte stor ..men visst fan går det att tävla i bb helt ren.
Kan jag kan du ..det kanske tar lite längre tid bara och så kanske man inte blir bäst.Satsa på cbb tror att du kan gör dig bra där..
Det e bara skallen som sätter stopp17 juni, 2006 at 12:07 #940499Anonym anvandareMemberen bra anledning att lägga ner bb tävlingsplanerna och som du vet respekterar jag ditt val med, har ju gjort exakt samma val själv så
men som samjr säger, cbb fungerar nog väldigt bra helt ren, små intresant är det iaf.
samjr: mm i dom mindre viktklasserna fungerar det helt klart att tävla ren och lyckas riktigt bra men i -90/tungvikt så känns verkligheten som en annan, sen är jag själv extremt tävlingsinriktad, tävlar jag i nån idrott överhuvudtaget så vill jag vinna/försöka vinna, vilket är omöjligt i dom tyngre klasserna i bb idag om man inte vill göra dom val som warrior snackar om, att tävla ren i dom tyngre klasserna går såklart perfekt men inte om man är ute efter en topp placering.
anywaY s my friend lata dig och slappa å sen plockar du upp träningen igen, kul å träna iaf även utan tävlingsplaner, have fun i sommar nu tills vi syns.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.