Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2006 at 15:41 #940500Anonym anvandareMember
Det var en mycket bra förklaring och du har min respekt.
Lev livet nu, finns ingen anledning att gräva ner sig i träningen om man tagit det beslut du precis gjort.
17 juni, 2006 at 17:05 #940501Anonym anvandareMemberEtt sunt val.
17 juni, 2006 at 17:11 #940502Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Tack för stödet grabbar!Samir, jag förstår vad du menar där. Det är dock svårt att vinna i de tyngre vikt-klasserna eftersom det kommer in killar som är 170cm och väger in strax under 90kg och ställer jag upp i en sådan klass så är det givet vem som vinner redan från början. Du kan fråga dig själv om du kan väga säg en 85kg hård på tävling, utan hjälp?? Inte så troligt, eller hur? Det är inte direkt så att min kropp kan generera mycket mer muskel-massa än din, trots att jag är längre…
Sedan har vi CB… hur många killar kan väga in vatten-tömda-sten-hårda runt 85-90kg strecket med en längd på 178-185cm utan hjälp?
Det är väl som Mikael H säger, visst kan jag tävla, men hur kul är det när man inte kan fånga en topp-placering?
troligvis inte (blir nog svårt även med) och jag förtår dig absolut.
Men jag tycker det låter på dig som om du ger upp allt vad tävlingssatsning heter. Inte alltid störst som vinner (jag vägde in på 66kg och killen som kom tvåa vägde in exakt på 70 och var endå ganska hård och inte längre). Och Cbb är absolut ingen omöjlighet.Ge det lite tid bara om du tycker att du är för liten.
Alla dessa sporter är illusionssporter och du har ingen aning om hur du ser ut i tävlingform21 juni, 2006 at 10:13 #940503Anonym anvandareMemberHar du slutat dricka kaffe? :nono:
21 juni, 2006 at 11:36 #940504Anonym anvandareMemberVisst går det att vinna utan hrmm hjälpmedel :nod Ett bra ex är en kompis till mig här ifrån Ängelholm som vann Lucia -90kg och kom 4:a på SM -90kg.
Kommer inte ihåg vad han vägde in på men jag tror att det var runt 87kg på en längd runt 1,78-1,80 han var inte störst men garanterat hårdast :emo-thumb
Så kämpa på oavsett hur du gör21 juni, 2006 at 11:40 #940505Anonym anvandareMemberklart du ska upp o tävla
21 juni, 2006 at 12:46 #940506Anonym anvandareMemberFint som snus Sukri. Du har gjort enorma framsteg sen jag träffade dig i januari, även om du inte var så illa då heller.
Sretno!
21 juni, 2006 at 22:35 #940507Anonym anvandareMembernice å se att du tränar å kladdar i journalen igen iaf s
som sagt tävla är en sak men träna hårt kan du definitivt göra iaf mannen och vem vet cbb kanske är helt rätt om några årkeep it up nu ser vi fram emot nya bilder
25 juni, 2006 at 11:25 #940508Anonym anvandareMemberÄr inte så insatt i sporten, men förstår din inställning till bb….
Upp med bilderna nu, vill se formen!:emo-thumb
27 juni, 2006 at 13:01 #940509Anonym anvandareMemberTjenare Warrior, jag tycker väl att du skulle kunna satsa på CBB i alla fall, där ska man väl ändå kunna tävla utan att behöva riskera sin hälsa på något vis. Om inte annat kan vi väl ändå ta en buffé efter decembercupen
28 juni, 2006 at 16:41 #940510Anonym anvandareMemberTja Warrior!
Hmmm, har visst hänt en del sedan jag var hemma… Lika bra att inse redan idag vad som krävs för att stå på scen och väga det mot själva nöjet att stå där….
Du vet nog redan vad jag tycker… men jag tycker absolut inte att du skall gå ner till 2 ggr veckan bara för att du inte skall tävla. Finns ingen anledning. Jag kommer absolut inte tävla men jag kör mina 4-5 pass i veckan ändå.. Bara att kämpa på krigaren!
29 juni, 2006 at 00:09 #940511Anonym anvandareMemberfy fan har läst några sidor av din journal nu är mäkta imponerad:D nu undrar ja hur länge har du tränat så här hårt och seriöst. aldrig varit nere i nån svacka?.. ser jävligt bra ut i vilket fall:) nya ronnie snart;P
24 juli, 2006 at 02:38 #940512Anonym anvandareMemberHar saknat dig här! Visste att det fanns en krigare där inne :emo-thumb
24 juli, 2006 at 09:03 #940513Anonym anvandareMemberRoligt att du är med igen, så länge kan du ju bara inte försvinna
tack för ditt pm, du är en god krigare och det är det viktigaste :friends:24 juli, 2006 at 09:38 #940514Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Som vanligt massa härligt folk på Body!
Får tacka för stödet!
Har haft ett par helt underbara veckor i Sverige… med utomordentligt väder och otroligt trevliga vänner som sällskap! En del sena kvällar och festande har också tagit upp vardagen.
Struntade i att åka iväg till Montenegro… varför skulle jag?!
Träningen har jag tagit det lugnt med, men endå hunnit med en hel del promenader med vännerna.
Vikten låg imorse på 98kg, ganska hyfsat. Måtten är inte så förskräckligt dåliga heller och deffen är helt okey.
Kan det bli bättre?
Kommer börja uppdatera regelbundet igen, och när det gäller tävling så tror jag det inte blir nåt sånt på ett tag, kanske om ett par år bara för skojs-skull.
Ha det gött alla glada!
/Warrior
kul att läsa att livet leker och att du är glad o nöjd :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.