The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 7 posts - 541 through 547 (of 547 total)
  • Author

tycker ryggen ser mkt bra ut!

grym låt!!!

skönt att ta tag i allt igen!!!=)

Hur går det här då ? :)

Warrior wrote:
    Nu börjas det igen……

Efter en härlig ”down” period från allt vad gäller strikt kost-föring och hård-träning, har motivationen att träna och käka bättre krupit sakta tillbaks igen.

Tanken är att denna gång lägga upp fler bilder än tidigare… samtidigt som jag kommer begränsa skrivandet rätt rejält.

Jag befinner mig nu i mitt 7:e träningsår, en del uppehåll har det varit på vägen men inte alltför många. Under denna period har jag lyckats att hålla mig skade-fri trots en hel del träning och ibland strikta dieter.

Tränings-schemat som jag följt de senaste 8 veckorna och som kommer gälla framöver är:

Styrketräning 2X/vecka

Dag 1 [Axlar, Bröst, Triceps, Mage]
    Dag 2 [Rygg, Biceps]

Promenader 4X/vecka ca 1-2tim

Kost-schemat har varit (tro det eller ej):

2X/dag och då käkar jag i princip det jag känner för… oftast har jag käkat 1200 och 2400 på dagarna.

Kvaliteten på det jag ätit har inte varit det bästa… ofta mycket skräpmat och alltför ofta för lite protein. Jag har väl i snitt legat på en 75-125g protein om dagen under de senaste 16veckorna.

Förändringar:

Jag kommer inte göra några förändringar vad gäller träningsbiten förutom det att jag kommer börja ta i lite mera i alla övningar och öka intensiteten en del. Det var riktigt länge sedan jag körde ett set till failure nu, och frågan är om jag kommer börja göra det överhuvud taget igen eller inte.

Dom största förändringar jag kommer göra är kring kosten… tanken är att äta gradvis mer och mer oraffinerat. Alltså gå tillbaks till den ”rena” kostföringen igen… främst för att må bättre. Samtidigt vill jag se vad en kost på lite mera protein kan göra för min kropp.

Med goda förhoppningar :)

Yours truly,

Warrior :D

[http://www.radioblogclub.com/open/116215/san_francisco/Global%20Deejays%20-%20The%20Sound%20in%20San%20Francisco.mp3 En skön låt… på vägen så här bara.]

grymt fina armar och rygg…keep up the awesome work dude:up:

Hur går det för dig Sheki?

välkommen tillbaka :up:

Roligt, en av dom mest inspirerande och annorlunda journalerna här på body! Kör hårt!

Viewing 7 posts - 541 through 547 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.