Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2006 at 18:12 #940020Anonym anvandareMember
Ser kanon ut i mina ögon, kommer jag i den formen så är jag nöjd.
20 mars, 2006 at 18:40 #940021Anonym anvandareMemberHåller med dom andra nice bilder :emo-thumb
20 mars, 2006 at 22:30 #940022Anonym anvandareMemberfortsätter att se nice ut det där, bra korrigeringar med, thursday is coming nearer blir rygg iaf så du vet för onsdag är vikt åt andra muskelgrupper, inte bestämt än vad dock, får träningspartnern bestämma.
Ne nu ska jag kladda ner lite i min egen journal nu när jag stöttat er andra
bra ökningar i dips och chins mannen!
20 mars, 2006 at 22:42 #940023Anonym anvandareMemberMinst sagt detaljerad journal :up:
21 mars, 2006 at 07:18 #940024Anonym anvandareMemberEn sak är säker, du har den perfekta beach kroppen. Hur gör du din selleri-juice? låter väldigt nyttigt iaf.
Såg att du ska tävla i AF men vad är det? sökte och kom till ArbetsFörmedlingen;), ska ta och fortsätta sökandet.Keep up the good work Warrior//Stolleman
21 mars, 2006 at 10:44 #940025Anonym anvandareMemberGoddagens herr Warrior!
Såg att du granskat min journal lite så nu tar jag och granskar din…he he
Mycket utförligt och trevligt skrivit måste jag verkligen säga! Det är detaljerna som gör helheten, eller hur?Jag är ingen kung vare sig på dipps eller chins, har aldrig tävlat men mina presonbästa i de övningarna är 36 dipps och 20 chins vilket jag satte för ca 2 årsedan. Tyvärr skulle jag nog inte fixa det i skrivande stund, men jag tränar inte på det längre…Hursomhelst så hängde jag på mig extra vikter när jag gjorde de övningarna, för att på så sätt bygga upp just den muskulaturen som krävs. Man måste inte vara piss lätt i kroppen eller monster stark för att fixa, ja låt oss säga en 6-8 kanske… Själva grejjen är att när du har tränat så ett tag och tvingat kroppen att anpassa sig till din grova fejkade övervikt så kommer det kännas hur barnsligt enkelt som helst att reppa utan vikter!!
Att bara mala på med chins och dipps, endast med kroppsvikten är inte det optimala i träningsväg enligt min åsikt. Tror du borde variera dig lite och chocka kroppen mer! Men det är bara min personliga åsikt för det som funkade bäst för mig, huvudsaken är ju att du känner att du gör effektiva framsteg!
22 mars, 2006 at 07:41 #940026Anonym anvandareMemberQuote:STYRKETRÄNINGEN: Humle humle… ja en ändring, tycker att min högra vad är mindre än vänstra, så jag la in lite övningar för just högra vaden i slutet av passet, i ett desperat försök att få den att växa. Vi får se hur det går.Är du verkligen säker på det så du inte övertränar den andra nu?
22 mars, 2006 at 08:09 #940027Anonym anvandareMemberWarrior: Har du ett hyffsat bra balanssinne så kommer det att gå bra, något som jag alldrig ägt. Träningsvärken för mig kommer nästan alltid efter 2 dagar beroende på vad jag kört så imorgon blir det inte skönt efter gårdagens pass:|. Jättebra att musklerna fortfarande sitter kvar så behöver du inte bygga upp dom på nytt, stora vader, ska det vara för det ser snyggt ut.
EDIT:
Glömde tipsa om Enbens tåhäv med hantel.Lycka till med vaderna//Stolleman
22 mars, 2006 at 08:54 #940028Anonym anvandareMembervarför citronvatten under träning?? för c-vitamin eller?
22 mars, 2006 at 22:25 #940029Anonym anvandareMemberTjena kompis!
Fan vilket lågt kolhydratintag du har på ditt dietschema….kan det egentligen vara så bra? Det du får mest kolhydrater från e ju bären…
Varför kör du inte på polerat ris eller eller pasta med lågt GI ist?Hehe jag funderar också på om jag ska starta en journal här på Body :p. Varför inte..
Jag tänker inte räkna kalorier ännu, jag kör på känn i någon månad å ser hur det går, antingen går det bra eller dåligt, då får jag bara ändra på nåt.
Så här ser schemat ut nu.
Frukost:
*Kelloggs All bran (efter behag:p)
*1 proteindrink
*Ett helt ägg
*Omega 3
*VitamintillskottMellanmål:
*Pasta/Tonfisksallad
*ProteindrinkLunch:
*Ris (100 g) & kyckling (200 g)
*Omega 3Mellanmål:
*2-3 äggvitor
*1 proteindrinkMiddag:
*Ris (100 g)& kyckling (200 g)Träning
+GainerKvällsdrink bestående av:
2 dl minimjölk, 1½ skopa proteinpulver, 2 dl frysta bär, 3 msk lättkesella.(+ eventuellt en kaseindrink om jag är vaken ett tag till :p)
Ha det gött!
23 mars, 2006 at 00:11 #940030Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Stolleman:Tjena stolleman! Vet inte faktiskt, vi får se helt enkelt. Vaderna är en liten speciell grupp av muskler, har stora förväntingar på dom. Bara tiden får utvisa. Skall bli spännande iafall. :p Just nu testar jag allt… körde igår 2set med tunga vikter… sedan 2set med jätte lätta vikter ca 50reps.Vad kör du för övningar på vaderna?
Själv sitter jag me en skivstång i ställning och lassar på ca 100 men jag har inte tränat ben så länge…23 mars, 2006 at 08:18 #940031Anonym anvandareMemberHur går det med chinsen och dipsen? Såg dem bara i maskin på senaste passet! Vore intressant att höra om du ökat mycket i repsantal i takt med att vikten sjunkit.
Formen ser ju riktigt bra ut om jag inte sagt det tidigare! :up:
23 mars, 2006 at 19:59 #940032Anonym anvandareMemberDu lägger väl upp bilderna här Warrior?
Så tävlingen är i Floda?!, skulle gärna också vilja se men det är en bit från sthlm.//Stolleman
24 mars, 2006 at 20:38 #940033Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Pectoralis: Tjena, i Floda nära Göteborg. Jag kan inte exakt just nu, var och när, men vet att det är där och mitten av Juli. Kommer med mer detaljer lite senare såklart. Dan_The_Man sitter inne med alla detaljer. Tydligen skall det bara vara att komma och kolla på…17:e Juni är det [www.portensgym.se] :emo-thumb
Va 10 anmälda grabbar när jag snackade med dom i måndags.
Dom kommer göra ett infoutskick till alla anmälda snart (200:- anmälningsavgift).BTW: snuskigt strukturerad träningsjornal….:up: (våga vägra )
24 mars, 2006 at 21:28 #940034Anonym anvandareMemberJahopp nu är jag avklädd i denna tråden då
Edit:fan va dåliga armarna ser ut från den vinkeln…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.