The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 547 total)
  • Author

Hej du krigare!

Är det sm-kvalet i AF som går i Floda? 15 juni?

var det dagsformen på bilderna?? snygga ben….:)

Silvia wrote:
    Hej du krigare!

Är det sm-kvalet i AF som går i Floda? 15 juni?

Nej, det är en ren nybörjartävling, så låg nivå man kan komma :p en kul grej helt enkelt :up:
    Symetri, chins och dips, och så springa med vikter…. (ingen hinderbana)

jag är nog ganska lugn för att jag är ute i dog tid med dieten samt att det inte är min första diet. jag vet därmed lite hur min kropp funkar…

gör ditt bästa bara. man tjänar verkligen ingenting på att bli nojjig, men jag vet, lättare sagt än gjort…

har du ätardagar?? sitter här o äter godis jag :)

Ok krigare och skogshuggare: var hittar jag mer info om denna tävling? Har en polare jag försöker övertala att tävla i AF, men han är ju lite osäker, då vore det perfekt med nybörjartävling

[www.portensgym.se] sen är det bara att ringa…

tack för träningen mannen, var riktigt kul :) å du e en stark j..vel :P

soft med bvolley idag med, slå på telefonen nu :emo-thumb

Mr Warrior, jag måste bara kolla en sak. Du skrev att du var med och lirade i beachvolley tuneringen, så jag försöker placera dig i minnet. Är skit dålig på sånt! Lirade vi i samma lag tro? Vet att jag snackade lite med en biffig snubbe innan jag och min polare drog, kan det varit du ??

Warrior wrote:
    Kost-schema inför tävling check-lista-frågor:

1. Var mellan-målen varierade idag? JA
    2. Gick det 10 timmar från sista måltid till första idag? JA
    3. Åt jag långsamt utan stress, och tuggade jag maten ordentligt? JA
    4. Åt jag något svår smält omixat? NEJ
    5. Följde jag alla 4 måltider? JA
    6. Drack jag vatten med citron under träningen? JA
    7. Åt jag alla kosttillskott och i rätt mängd? JA

Tränings-schema inför tävling check-lista-frågor:

1. Körde jag rodd i 10min innan styrkepasset och skrev jag ned mitt resultat? NoPe
    2. Körde jag åtminstonde 2 set uppvärmning innan jag körde mitt huvud set? JA
    3. Körde jag med hög intensitet, lite vila och bra fokus? NoPe
    4. Stretcha jag vaderna, benen, brösten, ryggen, axlar, armarna, magen och halsen? JA
    5. Promenerade jag idag i 60minuter?JA

STYRKETRÄNING

Rodd 2300m
    Calfraises 100×16
    Benpress 100×16
    Benchpress 85×16
    Rows 85×16
    Hantel Press 50×10 (byte övning idag)
    Curls 40×16
    Side-later raises 10×16

Dips i maskin 55×60
    Chins i maskin 45×50

SÖMN 11tim

KOSTEN: Idag följde jag kost-schemat till prick, under helgen var det andra visor dock. Lite chokolad, pizza och rödvin blev det här och där, käkade säkert mer än 3300kcal dom två dagarna, kanske 5000kcal i genomsnitt. Det är två veckor kvar tills jag skall ta nya blder igen, skall bli skoj. Blir till att följa kost-schemat rakt igenom nu, hellre att jag kommer in för deffad än lönn-fet. Det enda sättet att kunna lära mig något utifrån denna diet är att följa igenom och dokumentära, annars blir det svårt.

STYRKETRÄNINGENEN: Var utvilad och fräsch, passet gick fin fint. Lite dåligt tempo, och var lat i rodden, kunde säkert presterat bättre. Motivation var inte super idag, är nog lite för nöjd rent allmänt. Hur som, skönt att träna igen var det!

KONDITIONSTRÄNINGEN: —-

SÖMNEN: —-[/b]

KOSTEN: —-

STYRKETRÄNINGEN: Byte ut Millitär Press med stång mot hantlar, känns lite ovanligt just nu, men det går över om nån vecka, och vikterna kommer säkert att åka upp till dom föregående! Byte mest för att jag tyckte det var lite klumpigt med stång, kanske gör jag samma sak med stående rodd och bänkpress. Vi får se. Blir enbart benen man kör med stång då!

KONDITIONSTRÄNINGEN:
    [/b]

Motivational Quote of the day!

”Thinking is easy, acting is difficult, and to put one’s thoughts into action is the most difficult thing in the world.”

–- Johann Wolfgang von Goethe

Hej Warrior, måste bara fråga, hur kan du sova så länge?

Warrior wrote:
    Jaja… lite bilder då. Vikt: 96kg

Lite toa-få-fänga! :nod

Jävlar vilken förvandling på bilderna, ser bra ut mannen!

Hur lång är du?

s – du är lite egen, men det visste du redan ;) käkar första måltiden 12 och tar promenaden 00, hehe =) men du, stämmer det med 1 maj? inte 1 juni nu? nu har jag fixat ett kaloriräkningsprogram =)

Warrior wrote:
    Börjar lika Schimpans diet, saknas bara insekter så är man färdig o leka! :up: ;) :D Hur som helst nedan ser man det hela:

Måltid 1 250g Torkade Frukter + 1 Ägg & 40g Vassle-Protein
    Måltid 2 150g Torkade Frukter + 1 Ägg & 40g Vassle-Protein
    Måltid 3 500g Bär + 1 Ägg & 40g Vassle-Protein
    Måltid 3 500g Bär + 1 Ägg & 40g Vassle-Protein

+ 3 Mellan-må bestående utav färsk juice utav olika frukter och kost-tillskott såklart!

Nåja, det är inte lika illa som när bartoll prövade den där extrem-dieten som gick ut på att bara dricka drinkar… :|

haha warrior my friend :)
    fina ändringar ju *s* rena jungel baloo haha, kvällspromenader e underskattade!

Ja du, ta inte fel på 1 juni å 1 maj nu mannen, kan sluta illa haha, bäst jag åker ner å stödtränar regelbundet med dig så du inte tappar fokus :P.

Anser fortfarande att du äter en måltid för lite dock men d går ju gött för dig å det är huvudsaken!

Hej krigare!

Antar att du sover mellan 2 och 12, varför promenixar du inte vid 12 på dagen istället?

Såg att du är vegan och så skrev du att du inte gillar grönsaker, det är ju synd, eftersom de är mättande och inte innehåller så mycket energi. Käkar du bönor och linser (i vanliga fall, jag menar inte nu under dieten)?

Lycka till med din plan:)

Warrior wrote:
    Silvia: Hej Silvia! :) Tack för du tar dig tid och kikar förbi mig. Just promenaderna så tycker jag om att styrketräna det första på dagen, så dom blir lite lidandes och kommer mot kvällen istället. Jag promenerar mest för att koppla av, det bästa vore såklart att göra det innan första måltiden!

Aahh… kosten ja! Nää jag är inte vegan längre, var det förut. Då fick jag käka allt jag kom åt linser, bönor, frön osv som du säger samt främst mycket grönsaker. Fast nu äter jag vegetariskt, blir ägg, vassle-protein och bi-pollen lite här och där som det täcker dom flesta behoven. Sedan mixar jag juice med olika frukter, grönsaker och lite frön samt örter som mellan-mål under dagen också. Tänkte att bär innehöll 35kcal/100g och grönsaker ca 25kcal/100g så det var endå inte så farligt. Grönsakerna har iförsig sina fördelar med och jag borde få i mig iafall ett par hundra gram. HUr mycket tycker du man skall få sig? Just nu har jag faktiskt börjat med 200g Selleri varje dag igen, fast det är mixat i juicer med lite annat gott. :)

;)

Nä, jag ”tycker” ingenting, och bär är jättebra men jag reagerade på att du skippat grönsakerna för de ”smakar äckligt”. Det finns så många olika sorter och sätt att fixa till dem på. Spenat, rödbetor med kvarg el kesella, zucchini med lite kryddor på, morotsdrink osv. Är det något särskilt du vill åt i sellerin?

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.