Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 mars, 2006 at 15:47 #940050Anonym anvandareMember
apan has it right you know
kul med lite mer info om din kost, inte tänkt på att du inte pallar med mjölkprodukter? men du käkar kesella i din mammas specialare eller förstod jag det fel haha möe möjligt.
Lol, brännäslor ja du bara att komma upp hit och plocka så många du vill :emo-thumb
Börjat promenixa 5km per dag nu på fm, förutom mina 20 minuter cardio på gymmet efter passet, rätt skönt att vara igång med lite superlåg cardio förutom bandyn och powerstriken, men usch, skrämmande vad lätt man har för att bränna, micke rinner bort haha, får hoppas det är hjärnan som blivit chockad
30 mars, 2006 at 16:00 #940051Anonym anvandareMemberjag ÄLSKAR selleri
30 mars, 2006 at 16:38 #940052Anonym anvandareMembermm många som har probs med allergier, känner en hel hög med folk som har probs med laktos, men inte jag som tur är, milk bygger denna kropp :emo-thumb haha utan mjölk skulle man vara en trimmad tarm kampsportare idag med
Vadå stor? haha du är ju typ nästan exakt som jag, skiljer kanske nån pytteliten centimeter här å var och nått kilo men thats all så jag antar att ingen av oss finns :p *s* sen är stor det sista man är, alltid varit hårdare än stor tidigare i livet pga all annan idrott man alltid tävlat och tränat i, så ne stor blir man aldrig i byggarmått, fast d vill jag inte heller så det är lugnt
30 mars, 2006 at 18:31 #940053Anonym anvandareMemberhoppas du vet om att torkad frukt (o vanlig frukt) inte är bästa kolhydratkällan för dina muskler? en hel del av energin hamna i levern o vad ska du det till??
varför inte ris/pasta eller iallafall bröd?30 mars, 2006 at 20:28 #940054Anonym anvandareMemberLäste nyss genom allting, mycket rolig läsning !
Snygg fysik du har där !30 mars, 2006 at 20:37 #940055Anonym anvandareMemberJag tänkte skriva mitt 299:e inlägg i din träningsjournal, Warrior.
Angående dina hantelpressar, jag antar att du lägger ihop vikten på bägge hantlar när du skriver 40×10? Detta har konfunderat mig ett tag nu
Dessutom, med tanke på alla helkroppspass du kör så känns det lite vågat att köra på till failure? Är ju som att be om att bränna ut sig
30 mars, 2006 at 20:45 #940056Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Kört hårt nu, såg bilderna i din Profil, vem av dom två är du? Båda verkade deffade…haha han till vänster är jag det
30 mars, 2006 at 20:54 #940057Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Klivisch: Aaahhh! Du är killen med ideal-kroppen… jaja!hahaha Näääeru då har du nog misstagit mig
med någon annan ! :p30 mars, 2006 at 20:59 #940058Anonym anvandareMemberHehe, bara för det låter jag mitt 300:e inlägg finnas här också.
Klart det kommer gå bra för dig i Floda. Med det här upplägget går det ju inte att inte vara en vinnare :up: Om du tar dig till decembercupen i lund så kommer jag sitta och heja på dig i publiken, ena handen knuten i luften, den andra i en popcornpåse :p
30 mars, 2006 at 21:33 #940059Anonym anvandareMemberinför tävling brukar jag ladda med nästan bara kolisar ett par dagar. har gjort misstaget att äta snabba kolisar på tävlingsdagen men ska prova att INTE göra det denna gång. tycker jag ”slätar ut” av det…
ska prova med ris o pasta som jag gör dagarna innan…men det är så individuellt, man måste prova sig fram!31 mars, 2006 at 12:05 #940060Anonym anvandareMembermm det där med mjölk är välkänt från exempelvis afrikanska länder med på landsbygden där dom dricker ”riktig” mjölk men får stora problem med våran pastöriserade mjölk, eller ja var iaf så tidigare, har ingen koll på hur det ligger till nuförtiden men samma fenomen iaf som med du .
ha en go träningshelg nu, själv blir det powerstrike och cardio idag och axlar, cardio imorgon.
31 mars, 2006 at 13:32 #940061Anonym anvandareMemberVilken skön journal.
Jag gillar svaren på frågorna och motivation-citaten.
Jag hade missat din journal bara för du ”heter” chocolate på din avatar och jag försöker blunda varje gång jag även se ordet. Men nu kommer jag att titta in här lite oftare. Det går bra för dig ju.31 mars, 2006 at 13:38 #940062Anonym anvandareMembersåg gött ut! lite kesella på det där så haha
mm snacka med bönderna du, men råmjölk är så sjukt fet… tråkigt nog, mm japp kossor är ju gulliga djur, när dom får vandra fritt vill säga.
Ah du skulle träna på samma gym som jag här är det inga instruktörer som tycker man tränar för lite, snarare så dom undrar vart jag varit om jag missat ett pass, trevligt gäng men visst om nån tränar ohälsosamt möe så ska dom säga till, men det gör ju inte du .
träna lugnt på exhale så kör vi ett pass där snart igen.
31 mars, 2006 at 14:05 #940063Anonym anvandareMemberbilder :emo-thumb
fick en schock först innan jag kom på att du lägger ihop vikten vid hantlarna, grymma hantelrodd annars
31 mars, 2006 at 14:06 #940064Anonym anvandareMemberhörde att en viss mikael hade skickat över lite bilder…dags att slänga upp eller ??
ser bra ut annars
keep up the good work
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.