Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 mars, 2006 at 14:07 #940065Anonym anvandareMember
Hehe, bra pass och fina ökningar. Trodde nog du skulle palla lite mer om du inte körde slut dig i rodden innan du gav dig på vikterna
31 mars, 2006 at 20:58 #940066Anonym anvandareMemberWarrior:
Jag såg din kost med massa bär och så, tyckte fan det såg gott ut. Så fixade jag lite själv , jag tog en djup tallrik, kanske 100 g bär, runt det iallafall. Sen kanske 150 g keso och sen fyllde med filmjölk.. Blanda det och daaaeem va gott va med bären!!
Jag brukar alltid ha gröt på morgonen med fil eller mjölk, jag brukar lägga lite liner rakt över med yoghurt (0,5%) bara för smakens skull, men jag ska börja ha bär istället för smaken! Mycket godare plus säkert mycket nyttigare än yoghurten.
Tack för bär-inspirationen hehe !!
peys
31 mars, 2006 at 21:05 #940067Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Var lite sur för alla gym-instruktörer som går runt och tjötar på mig om att jag tränar för ofta och för länge och fel och si och så… så jag ökade vikterna lite idag, och kommer att öka framöver också bara för att visa att mitt sätt att träna funkar, och att det funkar JÄÄÄKLIGT BRA. Så förvänta Er 100×16 i frontböj innan 1 MAJ, 90×16 i Hantelpress, och såklart för XAVIER enbart 25kg HANTELPRESS ståendes! Allt detta trots deff… vi får väl se vem som har rätt, RESULTS IS THE NAME OF THE GAME som min farsa brukar säga med svår brytning. Sedan kan man teoretisera i skolan…Visa dom bara!:emo-thumb :p
:friends:31 mars, 2006 at 21:10 #940068Anonym anvandareMember”Var lite sur för alla gym-instruktörer som går runt och tjötar på mig om att jag tränar för ofta och för länge och fel och si och så… så jag ökade vikterna lite idag, och kommer att öka framöver också bara för att visa att mitt sätt att träna funkar, och att det funkar JÄÄÄKLIGT BRA. ”
hör att du behöver byta gym du med :whistle:
31 mars, 2006 at 21:21 #940069Anonym anvandareMemberDu ser ut att vara minst 17 på bilden, vältränad redan då:bb2:.
Quote:Var lite sur för alla gym-instruktörer som går runt och tjötar på mig om att jag tränar för ofta och för länge och fel och si och så… så jag ökade vikterna lite idag, och kommer att öka framöver också bara för att visa att mitt sätt att träna funkar, och att det funkar JÄÄÄKLIGT BRA.Rätta takter Warrior, bevisa att dom har jäkligt fel. Borde inte dom kunna se på din nuvarande fysik att du tränar jättebra? bilderna du har lagt upp tidigare är bevis nog tycker jag.
keep the dumbbels moving//Stolleman
1 april, 2006 at 12:15 #940070Anonym anvandareMemberhehe ja jobba på nu mannen och visst är du möe starkare än vad folk tror när dom ser din träning i denna tråd, men det vet du redan och vem bryr sig egentligen, styrka är relativt, huvudsaken man får dom resultat man vill med träningen, men det låter kul att du ska öka på framöver
låter redan jobbigt att köra nästa pass med dig haha så det ser jag fram emot och att ta nya bilder.
angående fett: visst är fett bra och välbehövligt men fett från mejeriprodukter ska man hålla så lågt som möjligt, just so you know och sen måste jag erkänna att jag kan inte med smaken längre från fetare mjölk, minimjölken har sabbat det
1 april, 2006 at 15:16 #940071Anonym anvandareMemberSkulle vara kul nästa gång du fottograferar att du skulle ta en bild i samma ställning som på bilden då du var 14,5år, tror man skulle se en STOR skillnad.
1 april, 2006 at 16:22 #940072Anonym anvandareMemberjapp kossorna owns us warrior :emo-thumb
ska posta lite från dagens träning nu, kört axlar och cardio, superfint väder idag, perfekt blå himmel å massor av sol, som en vinterdag ska vara.
grattis till nya vikten, har tagit upp tävlingshandsken(p.w.m juni tävling haha) ,men jag kör på bättre form istället för en viss viktnedgång, form owns vikt *s*, om man inte ska upp på en scen och måste hålla en viss viktklass såklart, får försöka övertyga dig om det sunda i det med, p vet såklart redan vad som är sundast .
okej,okej du får dispans eftersom du ska tävla! :up:
ha det gött mannen!
1 april, 2006 at 18:04 #940073Anonym anvandareMembermikael.H wrote:superfint väder idag, perfekt blå himmel å massor av sol, som en vinterdag ska vara.gaah du menar väl vårdag
1 april, 2006 at 18:28 #940074Anonym anvandareMemberhaha ja i en perfekt värld så hade jag hållit med dig, men jag ska kalla det vår när det slutat snöa
2 april, 2006 at 18:48 #940075Anonym anvandareMemberJag läste precis att gyminstruktörerna på ditt gym tjötar på dig att du tränar för mycket… Alltså, träning är ju individuellt och det finns ju ingen som känner din kropp bättre än du själv gör, eller hur. Får du bra resultat och stabila framgångar
hela tiden så tränar du ju alldeles uppenbart rätt. Fattar inte varför folk alltid har en tendens att vilja ändra på saker som verkligen fungerar bra??2 april, 2006 at 19:51 #940076Anonym anvandareMemberser förbannat stabilt ut …bra att du inte tappar styrka för att inte säga grymt med pb under dieten
3 april, 2006 at 09:20 #940077Anonym anvandareMemberHalu!
Är kanske dags för mig att skriva lite här också, har läst din journal ibland men det skrivs ju så mycket här så lite svårt att hänga med på allt!
Jag tycker bilderna ser jättebra ut iallafall! Det kommer bli bra det här efter deffen, det ser ju bra ut nu också men du vet vad jag menar! Kul att du gör utvärderingar som är så tydliga!! Jag brukar också dricka te när jag blir sugen på något, det brukar fungera bra, jag har en hel uppladdning med olika smaker i skafferiet! Hehe!! Hoppas du fick sova något inatt nu då, du va uppe rätt sent, eller tidigt kanske man ska säga..(?)
Ha de bra å kör på!!3 april, 2006 at 17:23 #940078Anonym anvandareMemberdu mannen, sånt drömmer väl alla, lol…
ladda burken hans full med lite nasty saker när du fixar den,så vi kan skicka antipiratbyrån på han, tack på förhand *s* :emo-thumb
3 april, 2006 at 17:40 #940079Anonym anvandareMemberhaha
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.