Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › The Way of The Warrior…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 april, 2006 at 17:46 #940080Anonym anvandareMember
Tja warrior! Är du säker på att det bara är vanligt te du sörplar innan du går ocg lägger dig…??!:nono:
Låter ju kanon att träningen går bättre för dig på exhale! Sånt får ju en annan att börja fundera än mer. Lite knäckande bara att komma till ett gym och vara sämst när man klassades som elit på det förra….
Blir intressant att se om du ökar i snabbare takt nu när du är på ett gym du verkligen trivs på. Man skall aldrig underskatta psykologin i träningen och resultaten!
Kör stenhårt! Höres
:emo-thumb3 april, 2006 at 18:24 #940081Anonym anvandareMemberberätta inte mera om dina drömmar om du inte vill bli klassad som psykfall, har hänt mig ett flertal gånger så jag håller tyst om dem.
Härligt att du trivs på nya gymmet och lycka till med dom ”stora” grabbarna.
//Stolleman
3 april, 2006 at 21:14 #940082Anonym anvandareMemberoff topic: finns en grymt bra te butik i örebro glömt namnet men dom har en del sjukt goa te sorter, sommarte och allt vad dom heter.
3 april, 2006 at 21:54 #940083Anonym anvandareMemberAtt du dricker mkt te på kvällarna är det på grund av att du är hungrig?
4 april, 2006 at 00:42 #940084Anonym anvandareMemberAfrikansk tee låter gott men se till så dom inte har blandat ihop det med hasch eller tobaksplantor, isf då kommer det mesta bli väldigt kul men sötsuget skulle nog släppa:D.
Ta ett par suketter och stoppa i munnen så försvinner nog sötsuget ska du se. Alvarligt talat ska jag också börja dricka tee nu, vilket tee rekomederar du?4 april, 2006 at 08:32 #940085Anonym anvandareMembertjenare te drickaren
ser ut att gå bra här…..sköt dig nu :emo-thumb
4 april, 2006 at 16:04 #940086Anonym anvandareMemberÖnskar jag kunde lära mig dricka té… tycker inte det är gott alls…Men som sagt så är det ju nyttigt…
Nått speciellt té som är bra för ”nybörjare” som jag så man lär sig dricka det? Jag har provat lakridste för det tyckte jag lät gott, som ett substitut för godis när suget sätter in, men det är ju så vattnigt och tråkigt att dricka…
/ Jenny
4 april, 2006 at 20:47 #940087Anonym anvandareMemberVart köper du dina örter?
4 april, 2006 at 21:04 #940088Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Du har PM!Grazie mille :p
4 april, 2006 at 21:07 #940089Anonym anvandareMemberskaldjur är ju kanon warrior inte tråkigt alls men tråkigt att höra om allergi känningarna, så synd och jobbigt när man inte kan äta det man egentligen vill.
kör hårt imorron båda två nu :emo-thumb, vill inte behöva klaga på er *s*
4 april, 2006 at 21:54 #940090Anonym anvandareMemberShit va trisst! Ägg är ju den absoluta favoriten när det gäller proteinrik kost, billigt och hög halt sammt högt upptag. Nåja, fisk är inte mycket sämre + att du får i dig omega3 också…men det kanske du får ändå. Försök se positivt på allt och ge järnet bara… Kan ju nämnas att du slipper de höga kolestrolvärdena i äggulan…alltid något…
4 april, 2006 at 21:57 #940091Anonym anvandareMemberman ska inte glömma bort alla däjliga räkor, rätt stad för sånt krubb
5 april, 2006 at 20:06 #940092Anonym anvandareMemberDet är ju rätt skoj att variera övningarna lite då och då. Du har ökat på hantelpressarna grymt mycket sen sist iaf
5 april, 2006 at 20:14 #940093Anonym anvandareMemberTack för ett skoj pass..och för dina rader, men nu var du väääl ödmjuk
tror nog du kan tre-fyr-fem dubbla dina vikter gentemot mig5 april, 2006 at 20:25 #940094Anonym anvandareMemberpaulia: du som är ödmjuk haha,du är stark girl, starkare än du själv tror
men helt sant det är warrior med .
warrior: bra jobbat där, kul med variation och växande vader ska man aldrig klaga på killen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.