The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 547 total)
  • Author

Tja warrior! Är du säker på att det bara är vanligt te du sörplar innan du går ocg lägger dig…??!:nono:

Låter ju kanon att träningen går bättre för dig på exhale! Sånt får ju en annan att börja fundera än mer. Lite knäckande bara att komma till ett gym och vara sämst när man klassades som elit på det förra….

Blir intressant att se om du ökar i snabbare takt nu när du är på ett gym du verkligen trivs på. Man skall aldrig underskatta psykologin i träningen och resultaten!

Kör stenhårt! Höres
    :emo-thumb

berätta inte mera om dina drömmar om du inte vill bli klassad som psykfall, har hänt mig ett flertal gånger så jag håller tyst om dem.

Härligt att du trivs på nya gymmet och lycka till med dom ”stora” grabbarna.

//Stolleman

off topic: finns en grymt bra te butik i örebro :P glömt namnet men dom har en del sjukt goa te sorter, sommarte och allt vad dom heter.

Att du dricker mkt te på kvällarna är det på grund av att du är hungrig?

Afrikansk tee låter gott men se till så dom inte har blandat ihop det med hasch eller tobaksplantor, isf då kommer det mesta bli väldigt kul men sötsuget skulle nog släppa:D.
    Ta ett par suketter och stoppa i munnen så försvinner nog sötsuget ska du se. Alvarligt talat ska jag också börja dricka tee nu, vilket tee rekomederar du?

tjenare te drickaren 8)

ser ut att gå bra här…..sköt dig nu :emo-thumb

Önskar jag kunde lära mig dricka té… tycker inte det är gott alls…Men som sagt så är det ju nyttigt…

Nått speciellt té som är bra för ”nybörjare” som jag så man lär sig dricka det? ;) Jag har provat lakridste för det tyckte jag lät gott, som ett substitut för godis när suget sätter in, men det är ju så vattnigt och tråkigt att dricka…

/ Jenny

Vart köper du dina örter?

Warrior wrote:
    Du har PM! ;)

Grazie mille :p

skaldjur är ju kanon warrior :) inte tråkigt alls men tråkigt att höra om allergi känningarna, så synd och jobbigt när man inte kan äta det man egentligen vill.

kör hårt imorron båda två nu :emo-thumb, vill inte behöva klaga på er *s*

Shit va trisst! Ägg är ju den absoluta favoriten när det gäller proteinrik kost, billigt och hög halt sammt högt upptag. Nåja, fisk är inte mycket sämre + att du får i dig omega3 också…men det kanske du får ändå. Försök se positivt på allt och ge järnet bara… Kan ju nämnas att du slipper de höga kolestrolvärdena i äggulan…alltid något…

man ska inte glömma bort alla däjliga räkor, rätt stad för sånt krubb :)

Det är ju rätt skoj att variera övningarna lite då och då. Du har ökat på hantelpressarna grymt mycket sen sist iaf :)

8) Tack för ett skoj pass..och för dina rader, men nu var du väääl ödmjuk =)
    tror nog du kan tre-fyr-fem dubbla dina vikter gentemot mig ;)

paulia: du som är ödmjuk haha,du är stark girl, starkare än du själv tror

men helt sant det är warrior med :P.

warrior: bra jobbat där, kul med variation och växande vader ska man aldrig klaga på killen!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.