The Way of The Warrior…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only The Way of The Warrior…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 547 total)
  • Author

nästan lika sexiga som mina, fast p snuvar möjligtvis oss båda på den fronten, iaf med en hårsmån ;)

angående vikter: du vet själv att du lätt kan höja i alla övningar du gör warrior pojken :emo-thumb

hur går det med formen? fan jag e helnöjd idag, gått framåt riktigt bra enligt spegeln :)

peace out å drick möe te nu!

Tja, Warrior. Läste lite data från dina träningspass. Kör du verkligen 16 rep med 47,5 kg hantlar ??? Du måste verkligen vara en riktigt stark jäkel…..
    En fråga till förresten; varför dricker du citron vatten under träningen ?

Det blir en tuff påsk för dig då, nu när du inte kan äta ägg… ;)

Trist att höra men det kanske känns bättre att du ”bara” lägger till skaldjur. Jag äter inte heller kött sedan 12år tillbaka och det skulle bli en stor förändring att behöva lägga till det. Detta fixar du!!

Warrior wrote:
    Motivational Quote of the day!

”If you had a friend who talked to you like you sometimes talk to yourself, would you continue to hang around with that person?”

– Rob Bremer

haha, intressant!
    Jag är så självkritisk att jag skulle få komplex om jag hade en vän som sa det jag säger till migsjälv.

goa bilder mannen, ser ut att ha gått framåt i helt rätt riktning sen vi tränade, skitfin utveckling!

har du inga på pappsen oxo haha :P

japp nu måste du avbryta deffen och börja bulka, lyssna på dady, haha ja du det var ett äkta fighterface där, men det gillar vi :emo-thumb

Warrior wrote:
    Tjoho… kommer med hela uppdateringen lite senare, men tränade på ett närliggande gym idag. Det var riktigt kul! Tränade med min far som hade kommit på besök i Sverige från Montenegro. Han sa att han var stolt över mig, men att jag måste äta lite mer! Jag började se lite spinkig ut. HAHAHAHA… alltid är det något!

Du äter för LITE choklad:nono: :D

Fint djup på frontböjen. Och riktigt bra rattar! Ska bli kul att se bygget när deffen är färdig. :up:

Hej hej! Nu hittade jag din journal. Ser bra ut. Tyckte jag såg dej på Exhale häromdagen..kanske? Har nu, efter att du uppmärksammat att jag inte skriver ner kosten i min journal börjat att göra det. Tack för det :emo-thumb

Kämpa på!! Mvh MissMini

haha okej, lite undercover där, men vi har iaf sett en del av överkroppen nu :emo-thumb

ha det gött nu, bestämt mig för att köra cardio ikväll, trots allt….
    måste ju bli lika hård som jacksatan iaf :p

Jag kan köpa choklad tilldig om du vill :p

Hur orkar du träna med 2,5 timmes sömn?

A warrior need his sleep at night to have the streght to fight in the day .

Warrior wrote:
    Vanessa FrykMan: Hehe tack! :) Du är så söt Vanessa. Skall faktiskt kolla om jag kan få in lite kakao i kosten, saknar det faktiskt. Jag vet inte hur jag orkar egentligen… tror att jag lärde mig strunta i om kroppen är pigg eller trött och endå göra det man behöve i flygvapnet. Frågan är hur pass hälsosamt det är. Tack för att du bryr dig.

Klart vanni bryr sig :)

Jag gillar att läsa dina utvaderingar och dina inlägg om hur dagens träning haar gått. Nått jag ser fram emot varje dag när jag loggar in på Body . När skulle du tävla?

Extremt bra bokfört med alla mål och allt. Kul å läsa. Blir ju inspirerad.
    Själv siktar jag inte på att öka så mycket i vikter men sätter man upp bra mål som du gör så är det ju kul att kämpa för det.
    Du har en bra Journal helt klart! Keep it up!

:worship: Är stum av beundran över hur seriöst upplägget/uppföljningen är. För övrigt tycker jag du har en väldigt bra fysik, framförallt bröst och vader ser väldigt bra ut tycker jag.

Om jag står för din cykel-inspiration så står du för min byggar-inspiration:up:

Otrolig bra bokföring och ordentligt skrivet Warrior.
    Jättebra bilder, din trapezius ser GRYM ut men din min skrämde slag på mig, ser ut som om du är redo att döda;).

Bra jobbat//Stolleman

mikael.H wrote:
    måste ju bli lika hård som jacksatan iaf :p

Lycka till! Jag är som en staty redan om 2dagar enligt mina beräkningar. ;)

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 547 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.