Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Thug Workout
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 november, 2006 at 13:26 #907924Anonym anvandareMember
Tänkte starta en träningsjournal för motivationen, så nu får alla ”haters” (som Zone skulle uttrykt det) en chans att racka ner på mig. Hur som helst så har träning gått skit sen några månader efter jul då ryggen ville annat och där jag blev övertänad i samma veva. Repade mig hyffsat fram till sommaren så att jag kunde köra som vanligt igen, men sommaren har ju jobb och annat roligt att erbjuda så träningen blev väl si så där. Tillbaka i Uppsala så har hösten fram till nu vart en enda fyllefest där jag lyckats göra illa ryggen igen och få inflammation i framsida axlar, det gjorde att motivationen till träningen minskade en aning. Men många roliga minnen har jag lyckats skaffa mig!
Men nu har jag inflammationen axlarna just gått över och jag har kollat upp ryggen hos både naprapat och sjukgymnast, så börjar jag äntligen se ljuset i tunneln. Just därför jag startade en träningsjournal så att jag inte kan fuska med träningen och på så vis öka motivationen. Hoppas bara att jag orkar skriva ner passen, brukar vara dålig på att vara inne på BODY frekvent…
Kommer att börja lugnt nu här i dagarna för att sedan kunna köra hårdare eftersom, men tyvärr tror jag att jag inte kommer att kunna köra mark och böj förän efter jul eller nått.
Förövrigt tränar jag typ som Victoria Silverstedt, [http://forum.body.se/showpost.php?p=202586&postcount=19]
Nu ska jag sluta klaga och göra slag i saken och kämpa mig tillbaka till mitt forna jag och förhoppningsvis en bit förbi också.
mvh Boven
29 november, 2006 at 13:26 #86514Anonym anvandareMember29 november, 2006 at 13:48 #907925Anonym anvandareMemberOk this one i need to follow .
Bra att ryggen är bättre se till att hålla det så också.29 november, 2006 at 14:20 #907926Anonym anvandareMemberLycka till skurk!
29 november, 2006 at 15:55 #907927Anonym anvandareMemberLåter bra;) Ska komma upp och äga dig och Jacksatan på gymmet vid tillfälle sen – bulk ftw!
29 november, 2006 at 16:29 #907928Anonym anvandareMemberEtt par heta tips från coachen:
1) Vinkelträning för bästa muskeltillväxt, tvärstrimmor etc.
2) Chocka kroppen med fett.
3) Chocka även musklerna. Mkt viktigt.
4) Överätning motverkar överträning (se även punkt 2).
5) Lätt och många reps för definition.29 november, 2006 at 18:59 #907929Anonym anvandareMemberKör på nu, jag vill se filmer från din thug workout. Vita handskar är ett måste…
29 november, 2006 at 20:28 #907930Anonym anvandareMemberIdag drog jag på mig ett par vita trädgårdshanskar och smet förbi kortkontrollen på sats och körde lite ryggrehab och lite intervaller i 10min, körde 1min intervaller på löpbandet där jag stegrade mig upp till 21,5km/h. Kändes ok, blev hyffsat anfådd. Har kört mer kondis de senaste två veckorna (4ggr) är jag gjort under hela hösten. Det är norrlands nations fel som bytte bort vår fina innebandyhall, jag vill ha kompensation!
29 november, 2006 at 20:36 #907931Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Låter bra Ska komma upp och äga dig och Jacksatan på gymmet vid tillfälle sen – bulk ftw!Ja, sen får vi fira med ett par bärs och fotboll!
The Incredible Bulk wrote:Ett par heta tips från coachen:1) Vinkelträning för bästa muskeltillväxt, tvärstrimmor etc.
2) Chocka kroppen med fett.
3) Chocka även musklerna. Mkt viktigt.
4) Överätning motverkar överträning (se även punkt 2).
5) Lätt och många reps för definition.Bra tips, ska tatuera in det med kryptiska tatueringar på kroppen, allt för att få den där ”Michael Scofield”-looken som alla tjejer gillar.
mvh Boven
29 november, 2006 at 22:38 #907932Anonym anvandareMemberMantus wrote:Kör på nu, jag vill se filmer från din thug workout. Vita handskar är ett måste…Jaa, jag håller med! ”The white nigga´ doin the bar”
30 november, 2006 at 02:17 #907933Anonym anvandareMemberVill bara rätta till ett tryckfel som märkligt nog har uppstått. Gäller punkt 4:
4) Överätning motverkar underträning
Vidare är nog det rätta uttrycket ”The whigger doin’ the bar”. Frågan är vem vi får se som ”he’s a problem”-12-åriga-grabben.
30 november, 2006 at 08:36 #907934Anonym anvandareMemberBoven wrote:Tänkte starta en träningsjournal för motivationen, så nu får alla ”haters” som Zone skulle uttrykte det en chans att racka ner på mig.Zone en hater? , du har inte mycket självdistans boven.
Till skillnad från vad du skulle göra, så önskar jag dig (oavsett vad jag tycker om dig) lycka till på vägen tillbaks…
30 november, 2006 at 09:20 #907935Anonym anvandareMemberAlm wrote:Zone en hater? , du har inte mycket självdistans boven.Till skillnad från vad du skulle göra, så önskar jag dig (oavsett vad jag tycker om dig) lycka till på vägen tillbaks…
Kanske jag uttryckte mig oklart, det jag menade var att Zone brukar svänga sig med termer som ”haters” när folk rackar ner på hans stil och åsikter, inte att han är en ”hater”. Ville inte använda termen utan att ge Zone lite cred.
Självdistans? Ja det är ju du rätt kille att bedömma, byggarn…
Jag har aldrig velat det ska gå dåligt för dig, utan jag har velat att du ska tona ner dina mål till realistiska mål så att du inte blir så besviken.
mvh Boven
30 november, 2006 at 09:29 #907936Anonym anvandareMemberAlm wrote:Zone en hater? , du har inte mycket självdistans boven.Till skillnad från vad du skulle göra, så önskar jag dig (oavsett vad jag tycker om dig) lycka till på vägen tillbaks…
Men snälla, rara. Så svårt är det inte att läsa rätt.
30 november, 2006 at 11:58 #907937Anonym anvandareMemberThe Incredible Bulk wrote:Vidare är nog det rätta uttrycket ”The whigger doin’ the bar”. Frågan är vem vi får se som ”he’s a problem”-12-åriga-grabben.Ja, man lär sig nå nytt varje dag!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.