Thug Workout

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 97 total)
  • Author

Glömde säga att jag kört två gympass senaste två dagarna, kör lätt efter som CNS inte är det fräschaste eftersom jag gick till fail förra veckan.

Tisdags, överkropp:

Bänk: några 12or på 80kg
    Latsdrag: några 12or på 80kg
    Sittande rodd: några 12or på 80kg
    Sittande militär press: typ 12-15 reps på 40kg
    Hantellyft åt sidan: 20rep på någon vikt jag inte minns

Idag, underkropp:

Böj: 12or på 80kg och en 12 på 100kg
    Resten av passet bestod av tolvor i de vanliga övningarna men på låga vikter.

Kände mig sliten…

mvh Boven

Lägg ner Xjobbet och skutta tillbaka till gymmet nu, gosse! Annars blir det inga barn gjorda… ;)

The Incredible Bulk wrote:
    Lägg ner Xjobbet och skutta tillbaka till gymmet nu, gosse! Annars blir det inga barn gjorda… ;)

Gym är relativt tråkigt, och sen är det lite för dålig bli-barn-gjorda-potential där. Jaja, hur som helst så har träning gått rätt bra, ökat lite här och där. Men just nu känns det mer angeläget att bli bra på ground-and-pound.

mvh Boven

Boven wrote:
    Gym är relativt tråkigt, och sen är det lite för dålig bli-barn-gjorda-potential där. Jaja, hur som helst så har träning gått rätt bra, ökat lite här och där. Men just nu känns det mer angeläget att bli bra på ground-and-pound.

mvh Boven

Ah rätt prioriterat. Jag ska demonstrera bjj i dess vackraste form när jag är uppe nästa gång (givetvis ska Jacksatan få smaka:wazzup:).

Andreas Guiance wrote:
    Ah rätt prioriterat. Jag ska demonstrera bjj i dess vackraste form när jag är uppe nästa gång (givetvis ska Jacksatan få smaka:wazzup:).

Jag tycker att min double-leg takedown på dig i Västerås avgjorde vem av oss som är grymmast på mma. :D

Jay wrote:
    Jag tycker att min double-leg takedown på dig i Västerås avgjorde vem av oss som är grymmast på mma. :D

Enligt rykterna så har du även tagit ner en kille som moppsade sig på krogen med en flying-armbar, killen klappade ur direkt…

mvh Boven

Boven wrote:
    Enligt rykterna så har du även tagit ner en kille som moppsade sig på krogen med en flying-armbar, killen klappade ur direkt…

mvh Boven

Det är jag oskyldig till…

…men har vid ett annat tillfälle råkat bryta armen av en kille när vi spelade basket. 😮

Jay wrote:
    Det är jag oskyldig till…

…men har vid ett annat tillfälle råkat bryta armen av en kille när vi spelade basket. 😮

Råkat? Erkänn att du låg under poängmässigt och att du kände hur du tappade kontrollen på matchen och du gjorde ett karate-kid-move för att ha hedern i behåll.

mvh Boven

Flying armbar är så jävla snyggt!

[http://www.youtube.com/watch?v=xehQPfgJj7g]

Jay wrote:
    Flying armbar är så jävla snyggt!

[http://www.youtube.com/watch?v=xehQPfgJj7g]

Ja, sjukt snyggt! Jag blir tårögd då jag ser det.

mvh Boven

Jay wrote:

Haha det var ju fan en flick-klösning på handen och inget annat:nono:

Tur för dig att det är för jobbigt att slänga omkring på din konsultfeta lekamen numera – annars hade du fått påhälsning av mig iklädd brottardräkt:nod

(Var sjukt nära att köpa en sån idag på Adidas-lagret. De sålde dem för 100 kronor styck; hade varit så jävla skönt:D)

Grattis på födelsedagen![/b]:fun:

Tack så mycket! 😮

mvh Boven

Grattis. Du får en omoplata av mig i present. :emo-thumb

Quote:
    Glömde säga att jag kört två gympass senaste två dagarna, kör lätt efter som jag är en liten jävla flicka som undviker failure träning (det gör så ont o så har ja läst en arttikel som säger det e inte bra o jack säger det e kass)

Tisdags, överkropp:

Bänk: några 12or på 80kg
    Latsdrag: några 12or på 80kg
    Sittande rodd: några 12or på 80kg
    Sittande militär press: typ 12-15 reps på 40kg
    Hantellyft åt sidan: 20rep på någon vikt jag inte minns

Idag, underkropp:

Böj: 12or på 80kg och en 12 på 100kg
    Resten av passet bestod av tolvor i de vanliga övningarna men på låga vikter.

Kände mig sliten…

mvh Boven

Fixed.

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 97 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.