Tillbaks till snickerboa…

Home Forums Vilande träningsjournaler – read only Tillbaks till snickerboa…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 245 total)
  • Author

Blev AXLAR[/b] ikväll, mycket pressövningar och baksida. Värmde upp ordentligt och körde hyfsat tungt, ganska många set.
    Körde även HAMSTRINGS[/b] och stretchade BÅDA baksidorna… Musklerna på vänster baksida är för korta pga skadan och varje försök till att köra Framsida ben resulterar i värk i korsryggen 👿 Men det tänker jag ändra på nu!! Stretchar även den dumma sidan och tänker fortsätta göra det, för att kunna bli starkare i hamsen OCH kunna köra ben utan problem. Det gör lite ont dagen efter jag stretchat men det är det värt… jag vet ju nu att jag kommer få dras med detta och då är det liksom bara att göra det bästa av det. :emo-thumb
    Kommer kämpa som fan för att förbättra dem i vilket fall! :bb:

Intaget[/b] idag blir LÅGT ca 1690kcal K:110g/P:200g/F:50g, då det blev alldeles för mycket gott under gårdagen :whistle:

Tillbaks till jobbet igen[/b] imorrn, första arbetsdagen på två veckor och blandade känslor såklart.. men mest skönt ändå att få in lite rutiner igen!! Varit bortskämd med att gå upp vid 9-10 tiden varje morgon, nu blir det att ställa om klockan till 04.30 som vanligt ;)

Pellefant: tack!!

Mariia: tack, jag kommer hålla koll på dig oxå… kör hårt! ;)

du är en fighter som pallar gå upp så tidigt!!!!!! jag klagar när jag måte upp halv sex….

känner igen det där problemet med dina korta hamstrings…jag har stretchat ”bakdelarna” nu ett tag samt höftböjarna o mina ryggproblem har i stort sätt försvunnit!!! :) kan i allafall köra marklyft o knäböj igen :)

Imorse gick jag 75 minuter och har nu kört BEN + 40min cardio.[/b]
    Stretchat mycket senaste dagarna och vet inte hur mycket det påverkat men det gick faktiskt riktigt bra idag! Kunde köra både Hacklift och Benpress utan att få jätteont i korsryggen. :) Avslutade med benspark och det kändes skitbra!

Körde även liggande lårcurl, med höger och vänstra separat (olika stark) samt båda benen samtidigt. Tog grymt bra och jag hade träningsvärk i baksidan sen igår… men körde enbart sittande igår och kände att jag behövde ge dem en omgång till, ha!! :devil:

Kommer stretcha baksidan varje dag [/b]framöver, nu ska inget lämnas åt slumpen!!

Nu ska jag ut en sväng och senare kolla på lägenhet :emo-thumb

athleticmia wrote:
    du är en fighter som pallar gå upp så tidigt!!!!!! jag klagar när jag måte upp halv sex….

känner igen det där problemet med dina korta hamstrings…jag har stretchat ”bakdelarna” nu ett tag samt höftböjarna o mina ryggproblem har i stort sätt försvunnit!!! :) kan i allafall köra marklyft o knäböj igen :)

Jag har överrörliga höfter och framsida ben och det enda som är förkortad är vänstra baksidan, för att jag inte fått stretcha den!!
    Men nu skiter jag i det, måste få ordning på benen. Har stretchat och kommer fortsätta göra det en massa, så jag kommer nog snart få ordning på det! Fan vilken lycka att kunna köra ben igen ;)

Fan vad bra det känns idag!!![/b] Skulle haft vilodag, då jag kört sedan i torsdags (varav ett konditionspass) men inte då ;) Sovit kasst för jag låg och tänkte på den där lokalen! I normala fall skulle jag nog vara tveksam att flytta in hos någon, men något säger mig att det här kan bli skoj.. 8)

Jag var pigg idag trots allt och glad över att vara tillbaks på jobbet! Fick en ”mjukstart” och slapp dela idag, hade därför en massa energi och var tvungen iväg och köra RYGG!![/b] :D Sedan att det gick riktigt jävla bra, var ruggigt fokuserad och starkare än jag brukar, var bara en bonus! Satan vad det tog! :emo-thumb

Precis fått reda på att jag måste ha 1,6 på Högskoleprovet[/b] för att komma in på den utbildningen jag planerar söka.. det är skithögt! ;) Så jag måste sätta fart och plugga nu om det ska bli nåt bra av det här…

Tror brorsan får hjälpa mig lite ;) Det ska nog gå!!

DU FIXAR DET HÄR ”SUPER-LINN”!!!!!:emo-thumb

GE HÖGSKOLE PROVET VAD DET TÅL!

EN LYCKO SPARK FRÅN MIG!

SANDRA:)

sandra cerboni wrote:
    DU FIXAR DET HÄR ”SUPER-LINN”!!!!!:emo-thumb

GE HÖGSKOLE PROVET VAD DET TÅL!

EN LYCKO SPARK FRÅN MIG!

SANDRA:)

Tack Sandra (och Geo :) ) Jag ska göra mitt bästa.. vill ju in på utbildningen!! :aggresiv:

Linn wrote:
    Tack Sandra (och Geo :) ) Jag ska göra mitt bästa.. vill ju in på utbildningen!! :aggresiv:

Vad roligt, vad ska du söka till då? :)
    Jag måste också höja mig denna gång på provet om jag ska kunna byta utbildning, men bara till minst 1,1! Hehe! (Har inte klarat mer än 1,0 förr så det blir en utmaning:( ) Första gången du gör provet eller?
    Man får väl hålla tummarna då!! :up: :up:
    Kul att passet gick bra idag! :D

Idag blev det VILA och engelsk läsförståelse med storbrorsan :)
    Shit vad svårt det var.. ;) Måste plugga ganska mycket nu framöver.. men det blir nog inga problem tror jag!

Och så var jag tvungen att dra upp byxorna flertalet gånger på rundan.. måste betyda att midjan blivit mindre! :emo-thumb

Kort och konsist.
    Over and out.. gonatt!

Motivationen haglar, jag deporterar inga frågor och inte heller ringaktar jag någon. Jag ajournerar inget pass och är begeistrad att träningen går så bra!! ”LOOSE IT” är passé : men jag ändå ner i vikt och omsider kommer jag komma i form. :emo-thumb

Vet ni vad orden betyder exakt? utan att slå upp dem alltså.. ;)

Ska börja snacka så ni förstår nu.
    Har en jäkla massa att göra men det går jäkligt bra med både jobb, diet och träning just nu! Pluggar som en galning, därav mina nya ord. Måste ju använda dem lite juh 8)

Förra veckan körde jag BEN månd, lörd, RYGG tisd, sönd samt BRÖST/AXLAR torsd (och imorrn). Tappat 1,1kg denna vecka och så fick jag några minuter över ikväll att skriva lite här. :bb:

Linn wrote:
    Motivationen haglar, jag deporterar inga frågor och inte heller ringaktar jag någon. Jag ajournerar inget pass och är begeistrad att träningen går så bra!! ”LOOSE IT” är passé : men jag ändå ner i vikt och omsider kommer jag komma i form. :emo-thumb

:D Fattade nog största delen faktiskt… men tror inte jag kunde ge några klara definitioner :D Lycka till med allt – plugg, träning och diet.

Linn wrote:

Haha ja, jag visste faktiskt alla men det kan bero på att jag övat på just det där provet ett antal gånger + gjort det ”på riktigt”! Man förstår dem faktiskt bättre såhär i ett sammanhang! :emo-thumb

Roligt att vikten sjunker också och att det går bra med träningen!! :up: :bb:

Tjenare Linn!
    smugit runt här ett tag…

Roligt o höra att det går fortsatt bra med dieten o träningen! :bb:

Men nog fixar du 1,6! Jag fick 0,7 första gången o 1,4 andra…..pluggade ingen speciellt innan…..o jag é inget snille heller:o HEJA LINN!!! :yahoo:
    Förstod iof. också allt, men exakta definitioner…? neee..

Kan du däremot översätta ”Lagomt” till ett enda ord, på fem språk så borde du få bragdguldet om inte annat.
    :p

Kör hårt o lycka till! När är högskoleprovet förresten, till helgen?

geo wrote:
    Högskoleprovet är i början av april, men sista anmälningsdag är när som helst, så sätt igång och anmäl er, ni som ska göra det!!! :)

Provet är 1 april, sista anmälningsdag 15 feb… bara utifall någon undrade…

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 245 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.