Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Tillbaks till snickerboa…
vad duktig du är som börjat plugga!!!!
kör hårt nu o lycka till!!
Oj vad länge sen det var man skrev här..! Har inte haft tid, haft grymt mycket å göra på sista tiden. Dessvärre inte så mycket plugg, men ska ta tag i det oxå.
Träning och diet går iaf riktigt bra! Vikten var nere på 67,6kg imorse, vilket är en totalt viktnedgång på 5,4kg[/b] sedan starten
29:e januari :emo-thumb Ligger fortfarande kvar på förra veckans målvikt, men hoppas tappa ytterligare lite tills på lördag.
Fick lite ont in magen igen (efter operationen?) så jag jobbar inne på halvtid den här veckan. Det är skönt för att jag slutar tidigt och kan träna på dan , men samtidigt lite tråkigt att inte dela, det är faktiskt rätt skönt att komma ut i luften några timmar. Men jag kompenserar det med lite extra cardio efter träningen och ibland någon extra promenad.
Dock har jag märkt att jag gått ner fortare då jag inte delat vilket nog innebär att jag legat lite för lågt. Jag har tagit bort kolhydraterna helt på kvällen och smäller på med rejält med fett, ibland ägg och majonäs, det är gott och har satt igång förbränningen bra! Ökar maten sen när jag börjat dela igen.
Tack till alla som skrivit! Ska börja plugga mer nu..
ägg o mayo!!!!
kul att det går framåt!!!
är inte förvånad om du legat för lågt när du delat…har alltid undrat hur fasiken du kan äta så lite när dutrots allt rör dig så mycket!!!
blir det någon skola??
Kul o se att dieten går bra!
Hoppas bara du får ordning på magen också…
Härmed avslutas journalen, då jag blir utan internet i någon månad.
Kommer ev starta en ny till våren, om formen är någonrlunda ok så jag vet att det blir tävling. Siktar på SM och Luciapokalen, lite beroende på hur det blir med pluggandet. Men minst en tävling iaf! :bb3:
Tack till att som skrivit! På återseende..
Linn
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY