- This topic is empty.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Vilande träningsjournaler – read only › Träning, mat. gym/pass
Hej!
Jag vill gärna ha lite hjälp, eller iaf höra era åsikter.
Jag är ca 170 lång och väger ca 60 kilo. Jag tränar 5-6 dagar i veckan, men jag tränar mest olika pass, inte så mycket på gymet. Det blir, dans, kick & box, pump, step, och core ungefär. Jag vill som dom flesta, ha ner fett % lite, men endå få mer muskler. Men är de bättre att kanske satsa på att få ner fett % lite, och sedan bygga lite mer muskler, jag har iaf fått lite mer muskler , på lår och så armar har kört såhär i några månader nu. och kör även med hantlar.
Sedan kosten. Jag äter rätt normalt skulle jag säga, ungefär enligt tallriksmodellen, med något mindre kolhydrater. frukost blir det oftast fil + 1-2 mackor. är det jätte dåligt med macka? mörkt bröd är det som är osötat. äter ingen ”skitmat” snabbmat eller godis. förutom 1 dag i veckan, då kan det bli lördagsgodis eller nötter :p
förövrigt, så tränar jag mest för att jag älskar det! men det är såklart att man vill ha lite resultat också
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY